Jälle jamad siduri ja käikudega (NG900)

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Wolfheart
Postitusi: 118
Liitunud: N Mai 26, 2005 22:43
Asukoht:
Auto:

#1

No nii, pool aastat ja ca 6000 km muretut sõitu ja jälle hakkab sama jama ja veel hullemini pihta :wall::wall::wall::wall::wall:
Asi järgmine: sidur lahutab korralikult vaid siis kui pedaal läbi põranda suruda :freak:. Esimese, teise ja kolmanda käigu sissepanekul ning ka väljavõtmisel on vaja jõudu ja ei tea veel mis erilisi millimeetri pealt käigulülitusi teha, sest muidu lihtsalt käik sisse ei lähe. Tagurpidi käiku sisse pannes auto aga lausa võpatab justkui ehmatusest et mis kuradi liigutust sa seal selle kangiga üritad teha.
Novembri lõpus sai autol vahetatud sidur koos korviga + siduritross + midagi veel käimakotis. Ei taha küll uskuda et jälle samad asjad vaja vahetada. Huvitav kas mulle on sattunud lihtsalt selline eksemplar või ongi NG900 algusaastate mudelitel sellised vead kogu aeg? :wall::wall:
Kui kaua üldse see nn isereguleeruv siduritross peaks elus püsima? 6000 km on ikka selgelt liiga vähe.
Huvitav kas sellel remondil on ka mingit mõtet kui iga mõne tuhande kilomeetri järel sama jama kordub?
Krt, pole veel eelmisegi remondi (esivedrud + amordid) rahalisest matsust toibunud, peab vist mingit muud autot otsima hakkama. Masendav :gun::gun:

Wolfheart@kurb ja tige ühtaegu
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

Automaatpingutid jamavad vahel(kuigi harva).
Wolfheart
Postitusi: 118
Liitunud: N Mai 26, 2005 22:43
Asukoht:
Auto:

#3

Täna hommikul Laagna teel ummikus istudes avastasin siis veel ühe "toreda" nüansi: Kui siduripedaal põhja vajutada aga käik on sees, siis peab ka jalga piduripedaalil hoidma, sest muidu hakkab kaasa vedama. :freak:, ehk siis sidur ei lahuta 100%.

Teadjamad ehk oskavad öelda kui palju see remont maksma läheb?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Kui ei tea, mis viga on, siis ei oska ka hinda öelda..:) Peaks enne vist asjatundjatele näitama.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#5

mul oli täpselt sama jama - mitte küll saabiga. Aga asi oli järgmine: Kasti seest oli murdunud survelaagri kronsa kinnitus polt. Pidi ka pedaali läbi põhja vajutama ja vahel piduriga tagasi hoidma. Tross sul vaevalt läbi on. Tseki pinguti üle - kui see ok, siis survelaagri kronsa vms.
Wolfheart
Postitusi: 118
Liitunud: N Mai 26, 2005 22:43
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Cyber
Kui ei tea, mis viga on, siis ei oska ka hinda öelda..:) Peaks enne vist asjatundjatele näitama.
Oeh, seda ma kartsingi. krt, minu poolest jääb see saab nüüd küll paremaid aegu ootama. Lihtsalt ei jaksa iga kuu tagant mitmeid tuhandeid sinna alla matta :(. Käin jala ehk saab siis ka vahel mõne :beer: teha
intsints
Postitusi: 33
Liitunud: E Apr 17, 2006 8:20
Asukoht:
Auto:

#7

Mul oli sama jama . Esimest ja teist käiku panin sisse nii et võtsin hoogu ja siis raksti.Tagumise käigu jaoks keerasin mootori välja.
Siis mul üks tuttav jebis selle siduri trossiga seal kaitsme karbi all on mingi vidin mida SAAB regullida ja nüüd on korras kuskil kolm kuud ja ei kurda enam.
triibutu
Postitusi: 433
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#8

Mu õe NG900-l oli täpselt sama lugu. Selgus, et automaatpinguti ei viitsinud eriti automaatida enam ja peale sidurivahetust jäi vist tross lõdvaks. Või siis andis pinguti hiljem järele, ma ei tea täpselt, mis hetkel see jama tal hakkas.
Aitas, kui kapoti all trossiga natuke "rapsida", läks paika uuesti ja nüüd korras jälle. Katku kaitsmekarp lahti ja lükka eest ära, saad trossile ligi ja siis sikuta teda seal edasi-tagasi nats, peaks korda minema.
Saabnet.com-is on mainitud ka sidur-alla-ja-jalg-kõrvale-pealt-ära meetodit, aga minul niimoodi ei õnnestunud mingit effekti tekitada...
Wolfheart
Postitusi: 118
Liitunud: N Mai 26, 2005 22:43
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: triibutu
.... kui kapoti all trossiga natuke "rapsida", läks paika uuesti ja nüüd korras jälle. Katku kaitsmekarp lahti ja lükka eest ära, saad trossile ligi ja siis sikuta teda seal edasi-tagasi nats, peaks korda minema.
Saabnet.com-is on mainitud ka sidur-alla-ja-jalg-kõrvale-pealt-ära meetodit, aga minul niimoodi ei õnnestunud mingit effekti tekitada...
Hmm, peab homme proovima ehk saab asja. Igatahes on see isereguleeruv siduritross ikka paras pooletoobine süsteem.
Kuna tõenäoliselt on see siduritrossi jama perioodiliselt esilekerkiv probleem, siis netis ringi luusides jäi silma selline asi:
900 94-98 Clutch CONVERSION KIT from manual clutch to Hydraulic (kahjuks ei saa päris otse linki panna). Hinnaks on seal märgitud $495, kuid nagu ikka siiapoole suurt lompi asja ei saadeta. Huvitav, kas sellist asja ka siinkandis võimalik hankida on ja mis see ka kohalikus rahas maksta võiks? Kui see asi lahendaks tulevikus probleemid siduriga, siis oleks valmis mõnda aega torukartuleid (loe: makarone) sööma ;), kuna ei tahaks siiski hakata uuemat Saabi soetama, sest uuel autol on ikka omad vead aga praeguse vigadest on juba pilt kokku saamas.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Hüdrosidur on paljudel ng-del juba sünnipärane.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#11

Siin on see kit $364.50
siin on juhend
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Wolfheart
Postitusi: 118
Liitunud: N Mai 26, 2005 22:43
Asukoht:
Auto:

#12

Proovisin siis hommikul seda Saabnet.com-is on mainitud sidur-alla-ja-jalg-kõrvale-pealt-ära meetodit. Paar korda sidur alla ja kolaki lahti lastud ning asi hakkas jälle toimima. Eks siis vaatab kaua see sedamoodi elus püsib. Igatahes hüdrauliksiduri mõte jääb päevakorda, kui mingeid muid uusi üllatusi jälle ei tule.

Wolfheart@:drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

lihtsam ja odavam on reguleeritav libatross panna-ise timmid,nagu meeldib ja kestavad paremini,kui need orig.jebrootinid...
Wolfheart
Postitusi: 118
Liitunud: N Mai 26, 2005 22:43
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: Trionic
lihtsam ja odavam on reguleeritav libatross panna-ise timmid,nagu meeldib ja kestavad paremini,kui need orig.jebrootinid...

:cool:, õhtul ummikus istudes ja sidur alla 1. käik sisse, vaikselt libistades meeter maad edasi ja jälle pidurdus, sidur alla käik välja, natuke ootamist ja nii justkui lõputult tegutsedes lõpuks koju jõudes tuli ikkagi paar korda siduripedaali kolksuga tagasi "visates" seda isereguleeruvat jebrootinit lasta ise reguleeruda. :wall:
Lõpuks kodu juures parkides ja tagurpidi käiku sisse pannes võpatas auto jälle kuidagi väga tuttavalt.
No vaatab, mingi hetk tuleb ikkagi selle siduriga midagi ette võtta; on see siis käsitsi reguleeritav tross või midagi muud.

Kui ma nüüd õieti aru sain siis OG 9-3 (98 - 02) hüdrosidur ongi seesama mida see nö. conversion kit sisaldab. Sel juhul ehk mõni lammar abiks. Teadjamad kommenteerivad ja materdavad kui valesti aru sain
;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

jutt jummala õige,Saablased jagasid ära,et kõike oopelilt üle võtta on nagu enda kohvitopsi kusemine.
Kroko
Postitusi: 11
Liitunud: T Jaan 09, 2007 17:36
Asukoht:
Auto:

#16

ei hakanud uut teemat tegema
täna siis arvas minu saabi (900ng 2.0) siduritross et oleks aeg katki minna
ehk see plastiklulla mis yhendab trossi pedaaliga murdus
tahaks teada kas trossi vahetamisel on mingeid imenippe/teadmise vaja
olen vahetanud omegal ja bemmil aga saabil mingi isereguleerija vahel

veel üks küsimus
kuna enne kui pedaali vajutasin siis natuke liikus pedaal tyhjalt
ja võttis ka juba põhjast
kas on võimalus et see probleem kaob ära kui tross ära vahetada

ette tänades tagasiside eest
Margo
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

Tross puruneb tavaliselt ainult siis,kui sidurikorv oma aktiivse eluperioodi lõpusirgel on(vajab liigset jõudu sidurdamisel).Trossivahetus on väga ajutine lahendus.Vahetada tuleks komplektne sidur+ tross+vajadusel ka "käpp" ja survemehanism.
Kroko
Postitusi: 11
Liitunud: T Jaan 09, 2007 17:36
Asukoht:
Auto:

#18

asi läks tunduvalt paremaks kui trossi sain ära vahetada
käigud lülitavad paremini ja enam ei võta sidur nii põhjast

aga trionic, jätan su jutu meelde
sest mingi põhjus ju pidi olema et tross katki läks
muidugi Vikingust öeldi, et trossid lihtsalt mingi aeg surevad ära
eks elab/näeb kui peaks midagi halvemaks muutuma peab sidurivahetusele mõtlema hakkama
Vasta