Kadus jõud, vilkuv check engine ja koodid

Vasta
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#1

2000a 2,3 9-5
Pikemat aega on autol mingi viga küljes- linnavahel oli tunda nagu jätaks vahepeal vahele. Suri mõne korra foori alla pidurdades ära ka. Täna hakkasid tulema koodid :
P0300 - multiple random misfires
P1390 - low fuel misfire
P1105 - charge air absolute pressure sensor circuit
P1394 - Cylinder 4, misfire detected - fuel level low

+ veel mingeid misfire koode. Sõidu ajal hakkas chk engine vilkuma(näitab et kat saab kahjustada?), ja poos ka hirmsasti. Kustutasin koodid ära, tulid uuesti misfire koodid.

DI? CPS annaks ise mingit koodi? Või kahtlustada pumpa? Uupi ei tahaks asju vahetama hakata kuna sõduripalk seda ei luba :freak:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

pidurdades= piduri vaakumvõimendi õhuleke
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#3

pidurdades= piduri vaakumvõimendi õhuleke

Räägiks veel juurde, et mul on kastil ka üks probleem, lockup solenoid annab koodi, käik jääb niiöelda kinni, käik sees mahapidurdades automaadi võib välja suretada? Solenoid ammu olemas, pole lihtsalt aega teha. Mitte pidurdades ei tohiks ikkagi siis ju puderdada ega muud..?
entson
Postitusi: 519
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#4

On võimalus,et õhuleke võib juhuslikult olla siis kui pedaal on vaba.Alustaksin võimendi kontrollist,tegelikult on võimendi ja kollle ja vaakumpumba vahel mõned ühesuuna klapid ka.
Saan harva sõita SAABIGA.
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#5

Täiustan veel, esmalt käima pannes ja kohapeal manööverdades pidurdades ja muid trikke tehes ei esine anomaaliaid, pigem hakkabki pihta see jant kui nats sõita ja gaas maha lasta, hiljem siis kui selleni on jõutud hakkab pooma, puterdama, tahab välja surra jne, aga õhuleke on muidugi võimalik, ei välista seda.
entson
Postitusi: 519
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#6

Ilmselt oled vaakumvoolikud juba üle vaadanud?
Saan harva sõita SAABIGA.
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#7

No otseselt otsast polnud ükski, eelmine õhtu sai igaks juhuks TB puhastatud, ja kergelt yle vaadatud...pidurivõimendi susinat pole ka nagu kuulnud aga peab korra pimedaks tegema siis saab selle välistada.
Ega ennem targemaks saa kui uuesti välja saab ja pikemalt kapoti all nokitseda. Ma ootasin tegelikult et keegi kinnitaks mulle et kassett on otsas, mida ma ise lootsin :D Võimendivahetus on vähe suurem ooper
Allorg10
Postitusi: 38
Liitunud: N Mai 26, 2016 15:27
Asukoht:
Auto:

#8

P0300 - multiple random misfires

mul lööb sama asja arvuti ette, vaakumvoolikud sisisevad ning kuskilt roolivõimu potsiku juures ka aga ei saanud aru kus täpselt.Paigaldasin uue DI kassetti 3 päeva tagasi. :)
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#9

Sain siis selle misfire asja korda, kuid tekkis uus probleem, õlituli hakkas peale pikemat sõitu madalatel pööretel vilkuma, remont on tehtud siin aasta kaks tagasi. Õli on sees. Ainuke asi mida ma tänaval kontrollida suutsin, oli see et õliradikas oli täiesti külm, peaks termostaati vaatama? On võimalik et selles ongi probleemi iva? Mis temperatuuri pealt yldse avanema peaks? 100 km sai sõidetud, peaks ikka soe olema vist?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

Õliradikal on termostaat ees ja see ei avane ennem kui õli on üsna kuum juba. Aga kuda Misfire-id korda said hoopis? Teistel ka hea teada :)
MATU90
Postitusi: 367
Liitunud: K Mär 14, 2012 10:20
Asukoht: Pärnu
Auto: 3x 9-5

#11

No kell näitas mul 110 -115 vms, misfire tekkis lahtisest TB klambrist...:freak:

Ma arvan ikka et peale 100km peaks ikka õliradikas soe olema, milleks ta seal siis yldse on....avanema peaks erinevate andmete järgi 80 või 105 kraadi pealt...
Vasta