Käigukasti teema

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#1

Hei! Kas siin foorumis on keegi, kes oleks oma käigukasti ülekannet suurendanud? Tahaks uue mootori ja kasti ehitada.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#2

Sa mõtled peaülekannet "võimsamaks" teha? Pmst on su valik peaülekannet (eesmisi ketihammakaid vahetada) ja 2 difri vahel on ka valida.
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#3

Peaülekannet tahaks võimsamaks teha. Difrit ei julgeks puutuda.
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#4

Siis on sulle abiks see tabel: http://900aero.com/main/tech_main_tranny.htm
Sõltub, mis ülekanne sul on, kõige laialt levinuim on "6".
Endale panin "7"
Väiksemaid kui 6 pole veel kohanud...
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#5

GM 45612 on, tahaks 7-seks teha. Ma olen 8-si ka näinud, ei tea, kas sellel oleks mõtet?
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#6

Ja kust saaks 7-se ülekande jaoks juppe?
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#7

Arvan, et 7-ne on piisav, 8-ne vast meie oludes liiga kiire, auto muutub suht uimaseks, kuna käigud pikad (kuigi pole ise proovinud).
8-se saamine on ka omaette teema, neid hannakaid müüakse ikka hingehinnaga.

Samas pead arvestama, et kui oled 6sega harjunud, siis 7sega on kiirendus kehvem ja auto uimasem.
Samas 7sega on maanteel ikka mõnusam kulgeda, pöörded mõistlikumad.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#8

Praeguse 6-sega pole 1. käigul üldse mõtet...
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#9

Nagu ma aru saan, saab ülekannet ju tõsta käigukasti peaülekande tõstmisega, ehk peaks piisama suuremast ketihammasrattast peaülekande otsa? Või ma eksin?
entson
Postitusi: 487
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#10

Kui saad ülekandearvu väiksemaks,teo ja taldreku vahel,siis saad iga käigu jaoks kiirust juurde,diferentsiaal ei puutu asjasse.Need on alati omavahel paaris ja ei saa ainult ühte neist vahetades midagi muuta,vaid lõhud ära.Ketihammakas on mootorrattal.
Saan harva sõita SAABIGA.
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#11

Kett on klassiku käigukastis...
Kui saad ülekandearvu väiksemaks,teo ja taldreku vahel,siis saad iga käigu jaoks kiirust juurde,diferentsiaal ei puutu asjasse.Need on alati omavahel paaris ja ei saa ainult ühte neist vahetades midagi muuta,vaid lõhud ära.Ketihammakas on mootorrattal.
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#12

Keti puhul on ka vaja mõlemad hammasrattad vahetada, muidu jääb kett lühikeseks.
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 870
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#13

Pikemat ketti ei anna panna?
entson
Postitusi: 487
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#14

Võib-olla olen eilane,aga seletage,kus on auto käigukastis kettülekanne?
Saan harva sõita SAABIGA.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#15

Vanadel Saabidel on :D. Mootor ja käigukast on ühendatud ketiga.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#16

Klassiku peaülekanne on kettidega, ehk siis ühendus mootori ja käigukasti vahel, guugelda kui ei usu...

Hammakaid vahetatakse paarikaupa, ketid on erinevatel ulekannetel sama pikkusega. Vist oli mingil erilisel aeglasel ülekandel eri mõõduga ketid..
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
saabu
Postitusi: 803
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#17

Klassiku mootor on "tagurpidi, Sidur radika poole, Käigukast mootori all. Kast ja mootor on ühenduses ketiga.
entson
Postitusi: 487
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#18

Jälle targem,lähen otsin lähima puu kuhu vastu põrutada!
Saan harva sõita SAABIGA.
albertini
Postitusi: 29
Liitunud: N Mai 28, 2015 19:36
Asukoht:
Auto:

#19

Uurin selle teema alt vähe klassiku (900 ilma turbota ja 88 aasta) siseelu kohta. Vasakul pool mootorit on õlivarras aga teisel pool ol veel üks vardake, ons see käigukasti mõõtevarras?
Lisaks mis otstarvet täidab anum mis asub väiksest vardast salongi poole liikudes?
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#20

albertini kirjutas: E Mai 04, 2020 13:51 Uurin selle teema alt vähe klassiku (900 ilma turbota ja 88 aasta) siseelu kohta. Vasakul pool mootorit on õlivarras aga teisel pool ol veel üks vardake, ons see käigukasti mõõtevarras?
Lisaks mis otstarvet täidab anum mis asub väiksest vardast salongi poole liikudes?
Väike varras vl kollektori pool on käigukasti varras. Salongi poole jääb roolivõimu anum kui on 8v mootor.
albertini
Postitusi: 29
Liitunud: N Mai 28, 2015 19:36
Asukoht:
Auto:

#21

Tänan väga!
Jama on see, et nii kuiva varrast pole ammu kohanud...
Vasta