Tervist,
Mure selline, et Aero on hakanud vilistama kui sõites korralikumalt talda anda. Rahulikult sõites pole midagi aga kui kiirendada (ei pea põhja vajutama) kostub kuskilt mootoriruumist vilinat. Ilmselt kuskil mingi õhuleke. Saabianti juures käidud ja nemad ei suutnud tuvastada kust see hääl tuleb aga arvasid et mingi leke ikka kuskil. Kuna see vilin ainult siis tuleb kui vedu taga on (kohapeal neutrali peal gaasi andes pole midagi) oleks vaja dyno pingiga spetsialiste?
Äkki keegi teab soovitada kuhu/kelle juurde probleemiga pöörduda...
MY06 9-5 Aero viliseb
Oi ma otsin ka õhuleket pikalt taga. Kiskusin kogu nina lahti, võtsin intercooleri koos kogu torustikuga maha jne.. Peaaegu olin juba alla andmas, kuni lõpuks leidsin, et leke oli hoopis enne turbot, mina aga otsisin kogu aeg turbo ja sisselaske vahelt. Lekkekoht oli cobra ja turbo vahel. Seal käib üks suur O-tihend, mis mul oli mingil põhjusel puudu/omalt kohalt lahkunud.
Sisselaset saab küllaltki lihtsa vaevaga survestada. Õhulugeja asemele on vaja meisterdada 3" läbimõõduga punn, mille kaudu saab õhku sisse lasta kompressoriga. Mina tegin jupist 3" alumiiniumtorust, millele liimisin ühte otsa vineerketta, mille küljes on tavaline rehvi ventiil.
Seejärel tuleb lahti võtta:
a) cobrast BPC klappi minev voolik ja panna selle ette 6mm polt
b) karteri tuulutuse voolik, mis läheb samuti cobrasse, ülevalt poolt. Seda on mugav lahti võtta segusiibri lähedalt, seal on päris mitu kohta kus metalltoru läheb kummiks üle ning saab poldi ette pista. Sobis vist 10mm polt.
Ja siis pole muud, kui ettevaatlikult 1 bar jagu rõhku peale anda ning seebiveega leket otsida. Kui leke on suur, siis on kahekesi oluliselt mugavam teha - üks annab vastava koguse õhku peale ning teine otsib leket. Kuna enamus torusid ja voolikuid on raskesti ligipääsetavad, siis ühe käega kompressorit opereerides on raske leida. Teine variant on siis kompressori pealt reguleerida väljundsurve 1bar peale ning ühendada otse, ilma mingi käega opereeritava kraanita...
Sisselaset saab küllaltki lihtsa vaevaga survestada. Õhulugeja asemele on vaja meisterdada 3" läbimõõduga punn, mille kaudu saab õhku sisse lasta kompressoriga. Mina tegin jupist 3" alumiiniumtorust, millele liimisin ühte otsa vineerketta, mille küljes on tavaline rehvi ventiil.
Seejärel tuleb lahti võtta:
a) cobrast BPC klappi minev voolik ja panna selle ette 6mm polt
b) karteri tuulutuse voolik, mis läheb samuti cobrasse, ülevalt poolt. Seda on mugav lahti võtta segusiibri lähedalt, seal on päris mitu kohta kus metalltoru läheb kummiks üle ning saab poldi ette pista. Sobis vist 10mm polt.
Ja siis pole muud, kui ettevaatlikult 1 bar jagu rõhku peale anda ning seebiveega leket otsida. Kui leke on suur, siis on kahekesi oluliselt mugavam teha - üks annab vastava koguse õhku peale ning teine otsib leket. Kuna enamus torusid ja voolikuid on raskesti ligipääsetavad, siis ühe käega kompressorit opereerides on raske leida. Teine variant on siis kompressori pealt reguleerida väljundsurve 1bar peale ning ühendada otse, ilma mingi käega opereeritava kraanita...
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma leidsin üles. Survestasin ära ja esmalt lendas minema bypassi solenoidi voolik, see oli veel uhke värske sinine silikoon. Peale seda lendas hirmsa pauguga minema drosselklapi peal olev plastikust õhu toru. Hiljuti sai nagu sinna ka uus tihend pandud. Homme uued klambrid ja tihendid sebima, siis leiab ehk veel mõne koha.