Mul nimelt läks see tuluke jällegi põlema. Kuidas või kus saaks Tartus seda vea koodi teada?
Masin endiselt 9000i, 2,0; 96kW, 90.a.
Küsimus Check Engine kohta
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
las põleb, kyll ta ära ise ka kustub. või proovi massi juhe aku pealt ca 10 sek maha võtta.
no aga see ju ikka hea, et taas rattad all ja kingi kulub vä'hem!
no aga see ju ikka hea, et taas rattad all ja kingi kulub vä'hem!

KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 144
- Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
- Asukoht: Põlva
- Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.
Ok, katsetan. Asi lihtsalt selles et, ta on mul autoostust saadik põlenud ja ma ei pöörand sellele erilist tähelepanu, kuid kui peale bensupumba vahetust kustus ära. Täna hommikul tööle sõites hakkas jällegi põlema.
P.S. Eile õhtul vahetasin pumba kopsiku ja kaane ära, masinal minek kohe rõõmsam. Nii et veelkord tänud
P.S. Eile õhtul vahetasin pumba kopsiku ja kaane ära, masinal minek kohe rõõmsam. Nii et veelkord tänud
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
minu autodel ka vahest hakkas põlema ja siis ise kustus tavaliselt min paari pärast ära.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



aku juhtme eemaldamine natukeseks ajaks kustutab selle mälu ära jah. ma tegin ka nii. kui aga ikka põlema kipub võid ju lasta selle vea koodi välja lugeda. vahel ikka tallinna satud ju ja asi see 10 min saabianti juurest läbi minna on, kes oma testri külge paneb.
üks loogiline variant võib olla lambda andur, mis vahel villast viskab.
üks loogiline variant võib olla lambda andur, mis vahel villast viskab.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Võid telefonitsi uurida, kas http://www.autodiagnostika.ee/ sinu masinast midagi lugeda oskab.
Muidugi ~300 krooni lugu...
Muidugi ~300 krooni lugu...
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Äkki knock sensor, sisuliselt see ju mikker?? See vist on plokikaane küljes?? Või on ploki küljes??Algselt postitas: Arno
Minul põles vahelduva eduga kah, veakoodi järgi öeldi, et miski "mikrofon" annab vea. Samas peale plokikaane vahetust pole enam põlenud. Ning, mis see mikrofon on, pole isegi välja uurinud.
Cyberil õigus,tegu on detonatsioonianduriga(piesomikker põhimõtteliselt),asub ploki küljes.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ei tahtnud uut teemat teha aga check engine põleb ka minu autol vahelduva eduga.Nüüd tegin tähelepaneku,et see tuli põleb teatud tanklate küttega.Ise kasutan autos üldjuhul 98-t .On siis auto tõesti nii jonnakas või küte jama?Ei ole kasutanud kusjuures mingeid kolhoosi tanklaid vaid kõik üle Eesti tuntud firmad.Kuidas teistel kogemused?
Kindlasti on hapnikuandur väsinud ja töötab ECU jaoks liiga uimaselt.Bosch annab oma lambdaandurite elueaks 50 tuh.km.Tegelikult sõidetakse 10 aastat vana ja poolpiduse anduriga.Sitt kütus ajab sellise päris lolliks:fight:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
mu eelmisel elukal, NG 900-l viskas selle check engine põlema siis, kui ma olin laisk ja ei viitsinud külma autoga sõitma minna ja lasin tühikäigul soojeneda natukse. Siis miskil hetkel viskas selle põlema. Peale kahte kilomeetrit sõitu enam ei põlend. Ja see oli suht-koht muster juba. Ma ise oma pisikse ajuga mõtlesin, et ilmselt siis selle tühikäigul soendamisega tahmas miski imesensori kusagil täis jälle ja siis kui pöörded peale sai, siis põletas puhtaks. Külmal mootoril teadupärast segu ju oluliselt rikkam... pööre madal... tahmab rohkem.
Samas võin ma täielikult segast peksta siin praegu. Kui nii, siis ignoreerige.
Samas võin ma täielikult segast peksta siin praegu. Kui nii, siis ignoreerige.
tavaliselt tekitab selliseid suvalisi "check engine" tulemise-minemise nähte hapnikuandur,mis ei toimeta enam ettenähtud kiirusega(eluiga 50 tuh.km. aga sõidetakse ka 300 000km. ühe anduriga).Kui andur 2-3 min. jooksul,peale kütte sisselülitamist ecu jaoks adekvaatset infot ei anna,pannakse lambid särama.
loomulikult võivad ka kõik muud traatide otsas tilpnevad huinjaad sarnast nähtust põhjustada.kuna LH-2.2 ja Lucas arvutiga suhtlema pole nõus,tuleb pin-data meetodil kõik vidinad üle mõõa "alive".
loomulikult võivad ka kõik muud traatide otsas tilpnevad huinjaad sarnast nähtust põhjustada.kuna LH-2.2 ja Lucas arvutiga suhtlema pole nõus,tuleb pin-data meetodil kõik vidinad üle mõõa "alive".
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Muster kui selline tekkis just siis, kui ma lasin asjal käia külmalt tühikäigul rohkem kui 5 mintsa. 0-5 minutit ei köhinud mitte üks tuluke.
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 871
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Üritasin ühe Soome õpiku abiga, seda pin-data meetodit kasutada ja vihastasin end eile seaks. Tekkis hoopis küsimus, et kas saaks selle Lucase pasa täiega millegi normaalsema vastu vahetada, seda klassiku peal.
Algselt postitas: Trionic
tavaliselt tekitab selliseid suvalisi "check engine" tulemise-minemise nähte hapnikuandur,mis ei toimeta enam ettenähtud kiirusega(eluiga 50 tuh.km. aga sõidetakse ka 300 000km. ühe anduriga).Kui andur 2-3 min. jooksul,peale kütte sisselülitamist ecu jaoks adekvaatset infot ei anna,pannakse lambid särama.
loomulikult võivad ka kõik muud traatide otsas tilpnevad huinjaad sarnast nähtust põhjustada.kuna LH-2.2 ja Lucas arvutiga suhtlema pole nõus,tuleb pin-data meetodil kõik vidinad üle mõõa "alive".
tegelikult saaks sinna külge pookida LH-2.4.2,või selle modifikatsioonidest mõne.
Sellega saab juba tech`i abil suhelda ja juppe leidub ka kõikjal.
Sellega saab juba tech`i abil suhelda ja juppe leidub ka kõikjal.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 871
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Mis selline lahendus maksta võiks?
Algselt postitas: Trionic
tegelikult saaks sinna külge pookida LH-2.4.2,või selle modifikatsioonidest mõne.
Sellega saab juba tech`i abil suhelda ja juppe leidub ka kõikjal.