Küsimus Check Engine kohta

Teemad elektroonikast...
Vasta
A2hj
Postitusi: 144
Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
Asukoht: Põlva
Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.

#1

Mul nimelt läks see tuluke jällegi põlema. Kuidas või kus saaks Tartus seda vea koodi teada?
Masin endiselt 9000i, 2,0; 96kW, 90.a.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

las põleb, kyll ta ära ise ka kustub. või proovi massi juhe aku pealt ca 10 sek maha võtta.

no aga see ju ikka hea, et taas rattad all ja kingi kulub vä'hem! ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
A2hj
Postitusi: 144
Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
Asukoht: Põlva
Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.

#3

Ok, katsetan. Asi lihtsalt selles et, ta on mul autoostust saadik põlenud ja ma ei pöörand sellele erilist tähelepanu, kuid kui peale bensupumba vahetust kustus ära. Täna hommikul tööle sõites hakkas jällegi põlema.

P.S. Eile õhtul vahetasin pumba kopsiku ja kaane ära, masinal minek kohe rõõmsam. Nii et veelkord tänud:beer:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

minu autodel ka vahest hakkas põlema ja siis ise kustus tavaliselt min paari pärast ära.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1206
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-5NG, 9000CSE

#5

aku juhtme eemaldamine natukeseks ajaks kustutab selle mälu ära jah. ma tegin ka nii. kui aga ikka põlema kipub võid ju lasta selle vea koodi välja lugeda. vahel ikka tallinna satud ju ja asi see 10 min saabianti juurest läbi minna on, kes oma testri külge paneb.

üks loogiline variant võib olla lambda andur, mis vahel villast viskab.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#6

Minul põles vahelduva eduga kah, veakoodi järgi öeldi, et miski "mikrofon" annab vea. Samas peale plokikaane vahetust pole enam põlenud. Ning, mis see mikrofon on, pole isegi välja uurinud.
A2hj
Postitusi: 144
Liitunud: R Dets 10, 2004 12:38
Asukoht: Põlva
Auto: Saab 9-5, Sportcombi, 2005.a.

#7

Nu selge eks ma katseta. Ega ma selle pärast väga südant valutagi lihtsalt uudishimust oleks uurinud.
Kasutaja avatar
mddr
Postitusi: 161
Liitunud: T Jaan 04, 2005 10:41
Asukoht:
Auto:

#8

Võid telefonitsi uurida, kas http://www.autodiagnostika.ee/ sinu masinast midagi lugeda oskab.
Muidugi ~300 krooni lugu...
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

Algselt postitas: Arno
Minul põles vahelduva eduga kah, veakoodi järgi öeldi, et miski "mikrofon" annab vea. Samas peale plokikaane vahetust pole enam põlenud. Ning, mis see mikrofon on, pole isegi välja uurinud.
Äkki knock sensor, sisuliselt see ju mikker?? See vist on plokikaane küljes?? Või on ploki küljes??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Cyberil õigus,tegu on detonatsioonianduriga(piesomikker põhimõtteliselt),asub ploki küljes.
meelis
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 04, 2004 16:03
Asukoht:
Auto:

#11

Ei tahtnud uut teemat teha aga check engine põleb ka minu autol vahelduva eduga.Nüüd tegin tähelepaneku,et see tuli põleb teatud tanklate küttega.Ise kasutan autos üldjuhul 98-t .On siis auto tõesti nii jonnakas või küte jama?Ei ole kasutanud kusjuures mingeid kolhoosi tanklaid vaid kõik üle Eesti tuntud firmad.Kuidas teistel kogemused?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Kindlasti on hapnikuandur väsinud ja töötab ECU jaoks liiga uimaselt.Bosch annab oma lambdaandurite elueaks 50 tuh.km.Tegelikult sõidetakse 10 aastat vana ja poolpiduse anduriga.Sitt kütus ajab sellise päris lolliks:fight:
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 871
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#13

Mul viskab külma mootoriga ja vihmase ilmaga Check Engine põlema?
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#14

mu eelmisel elukal, NG 900-l viskas selle check engine põlema siis, kui ma olin laisk ja ei viitsinud külma autoga sõitma minna ja lasin tühikäigul soojeneda natukse. Siis miskil hetkel viskas selle põlema. Peale kahte kilomeetrit sõitu enam ei põlend. Ja see oli suht-koht muster juba. Ma ise oma pisikse ajuga mõtlesin, et ilmselt siis selle tühikäigul soendamisega tahmas miski imesensori kusagil täis jälle ja siis kui pöörded peale sai, siis põletas puhtaks. Külmal mootoril teadupärast segu ju oluliselt rikkam... pööre madal... tahmab rohkem.

Samas võin ma täielikult segast peksta siin praegu. Kui nii, siis ignoreerige.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

tavaliselt tekitab selliseid suvalisi "check engine" tulemise-minemise nähte hapnikuandur,mis ei toimeta enam ettenähtud kiirusega(eluiga 50 tuh.km. aga sõidetakse ka 300 000km. ühe anduriga).Kui andur 2-3 min. jooksul,peale kütte sisselülitamist ecu jaoks adekvaatset infot ei anna,pannakse lambid särama.
loomulikult võivad ka kõik muud traatide otsas tilpnevad huinjaad sarnast nähtust põhjustada.kuna LH-2.2 ja Lucas arvutiga suhtlema pole nõus,tuleb pin-data meetodil kõik vidinad üle mõõa "alive".
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#16

Muster kui selline tekkis just siis, kui ma lasin asjal käia külmalt tühikäigul rohkem kui 5 mintsa. 0-5 minutit ei köhinud mitte üks tuluke.
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 871
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#17

Üritasin ühe Soome õpiku abiga, seda pin-data meetodit kasutada ja vihastasin end eile seaks. Tekkis hoopis küsimus, et kas saaks selle Lucase pasa täiega millegi normaalsema vastu vahetada, seda klassiku peal.
Algselt postitas: Trionic
tavaliselt tekitab selliseid suvalisi "check engine" tulemise-minemise nähte hapnikuandur,mis ei toimeta enam ettenähtud kiirusega(eluiga 50 tuh.km. aga sõidetakse ka 300 000km. ühe anduriga).Kui andur 2-3 min. jooksul,peale kütte sisselülitamist ecu jaoks adekvaatset infot ei anna,pannakse lambid särama.
loomulikult võivad ka kõik muud traatide otsas tilpnevad huinjaad sarnast nähtust põhjustada.kuna LH-2.2 ja Lucas arvutiga suhtlema pole nõus,tuleb pin-data meetodil kõik vidinad üle mõõa "alive".
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

tegelikult saaks sinna külge pookida LH-2.4.2,või selle modifikatsioonidest mõne.
Sellega saab juba tech`i abil suhelda ja juppe leidub ka kõikjal.
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 871
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#19

Mis selline lahendus maksta võiks?
Algselt postitas: Trionic
tegelikult saaks sinna külge pookida LH-2.4.2,või selle modifikatsioonidest mõne.
Sellega saab juba tech`i abil suhelda ja juppe leidub ka kõikjal.
Vasta