Nonii jälle palju aega möödunud ja Saabiga igav ei hakka. Sügisel hakkas väike anomaalia tekkima, nimelt rooli keerates ja samal ajal sõites tekkis eest paremalt poolt selline heli nagu rehv käiks kuskile vastu. Sai asja uuritud ja tuli välja, et piduri ketta kaitse plekk käis vastu ketast ja tekkiski selline imelik hääl. Sai teda painutada ja hetkel heli kadunud.
Samas kui ratas alt ära oli märkasin, et pooltelje sisemisel kaitsekummil on mõra sees ja määret pressib välja. Sai siis lastud Saabiantil mõlema pooltelje sisemised kaitsekummid välja vahetada. Alles 2 aastat tagasi sai neid vahetatud. Ju siis kauem ei kesta.
Mõni nädal pärast remonti, kui ma komandeeringus olin, helistab naine ja ütleb, et auto hakkas imelikku häält tegema ja edasi enam ei sõida.
Ok, mis seal ikka, kutsusin vanamehe appi ja veeti auto maale, ootama aega kuna peremees koju tuleb ja asja ülevaatab. Kiire diagnoos ütles, et sidur on läbi kuigi sidur libisemise märke ei näidanud.
Kuna oli kiire rehvivahetamise aeg ja auto Põltsamaal siis pidin paar nädalat ootama enne kui ta kohalikku remondi töökotta sai viidud. Kohalikud spetsid vaatasid üle ja ütlesid ka, et sidur arvatavasti läbi ja tuleb välja vahetada. Ega muud üle ei jäänud kui sellega leppida. Varuosade hinnad on ikka ulmelised. Kahemassiline hooratas 600 euri + sidur + töö. Summa küündis 1000 euro peale. Tallinnast tuli pakkumine 1600 eurole. Sai siis kokkulepitud kohaliku töökojaga, et võtavad kasti maha ja siis näeb mis seal väljavahetamist vajab.
Nii tehtigi ja kui juba kast maas oli pandi tähele, et hoopis parempoolne pooltelg oli otsast välja tulnud ja leiti ka katkine stopper. Viga leitud

Pandi uus stopper ja lapati tagasi kokku. Sidur oli hea olnud ja seda vahetada polnud vaja! Mainiti ka, et kahemassilist hooratast seal polnud, kuigi originaalis see peaks seal olema. Ju oli siis see juba väljavahetatud.
Paar päeva tagasi hakkas ka jahutus radikas lekkima. Sai nüüd see ka ära tellitud ja läheb mingiaeg vahetusse.
Ahjaa, vahepeal sai Troostis ka käidud ja kõpitseti paremat esimest pidurit. Vahetati piduri kolb välja ja vahetati ka piduri vedelik välja kuna ei olnud enam hea.
Alla läksid siis talverehvid "uute" 15 tolliste velgedega mis kannavad uusi naelrehve. Plekid sai siis maha müüdud ja veerevad juba teise saabi all.
Mis seal ikka - lendame edasi!
