
Soovitus siis kasko-omanikele, et kui väiksem täks klaasis, fikseerige see kindlustuses ja Klaasiteeninduses ära, aga kohe klaasi vahetama pole vaja rutata. Selleks on sobivaim aeg nädal enne KASKO lõppu!

Novott. minul see asjandus, mis seal oli, küll enam klapina ei töötanud. Puhu sisse kummast otsast tahes - täiesti vaba läbipääs. Imeda muidugi ei proovinudAlgselt postitas: IFF
Kodanik Suur. Minul vaatas Isand Trionic seda juppi ning ütles, et see on Turbo mootori üks kõige tähdsam osa. Nimelt kui ma õieti aru saan siis see on klapp mis, ei lase rõhku tagasi. Ehk siis soovitan see asendada kiiremas korras.
Kas käivitub nüüd teistmoodi? Kiiremini?Algselt postitas: suur
Tänane päev tõi hoolduse käigus minu aparaadile uue bensiinifiltri.
Kräät ei saanud aru. Pole sellist külma mootoriga käivitust olnud kah. Soojaga on alati normaalselt läinud. Reede hommikul oskan sulle ehk täpsemalt öelda - siis ehk annab provva mulle ka autotAlgselt postitas: qdwinKas käivitub nüüd teistmoodi? Kiiremini?Algselt postitas: suur
Tänane päev tõi hoolduse käigus minu aparaadile uue bensiinifiltri.
Probleemid peaks siis tekkima kui alla kolmandiku paaki jäänud. Pmst mul samad probleemid vahel aga need mu meelest bensiini kogusest ei sõltu.Kardan et asi pole ainult filtris, vaid ka klapis. Pents vajub ehk liialt alla ööga.
Ah et klapp trukib siis kui penssu vähe? Panen kõrva taha ja jälgin kehva käivituse korral kütuse kogust paagis. Tänased sõidud küll kehva käivituse üle kurtma ei pannud. Külm ilm oli üks faktor, kuid "kahjuks" tuleb seda jälle aastake oodata.Algselt postitas: qdwinProbleemid peaks siis tekkima kui alla kolmandiku paaki jäänud. Pmst mul samad probleemid vahel aga need mu meelest bensiini kogusest ei sõltu.Kardan et asi pole ainult filtris, vaid ka klapis. Pents vajub ehk liialt alla ööga.
Hetkel käivitusprobleemi pole. Vanasõna "ära s*tta torgi, hakkab haisema" ei luba mul AIC klapi kallale hetkel ronida. Selle puhastuse võtan ette suvel puhkuse ajal (kui sellega mingit emergency jama ei teki) - siis on plaanis nagunii autot tõsisemalt lõhkuda. Nii mõnigi jupp ootab välja vahetamist.Algselt postitas: qdwin
Probleemid tekivad näiteks kui pumpa übritsev plast korpus on puruks. Ühesõnaga kui õhk mingi jama tõttu pumpa sattub, siis pole midagi pumbata.
PS! Proovi veel tühikäigu mootorit puhastada, see on igasugust müstilist käitumist tekitanud. Leidsin ühe jabura nimega tootja GUNK carburator cleaneri mis puhastas märgatavalt effektiivsemalt ja pudelis oli tunduvalt suurem surve sees. Ai ai kui valus oli temaga kogematta silma puhastada, surve oli nii suur et pritsis üsna kaugele.
See sitt haisema ei lähe! Ainult paremaks võib minna!Algselt postitas: suur
Hetkel käivitusprobleemi pole. Vanasõna "ära s*tta torgi, hakkab haisema" ei luba mul IAC klapi kallale hetkel ronida. Selle puhastuse võtan ette suvel puhkuse ajal (kui sellega mingit emergency jama ei teki) - siis on plaanis nagunii autot tõsisemalt lõhkuda. Nii mõnigi jupp ootab välja vahetamist.
Point ongi selles, et oleks see käivituse kestus kogu aeg ühepikkune, siis ma ei muretseks. Mõnikord käivitub paarist pöördest, mõnikord tahab oluliselt rohkem (oletame, et 3-4 korda) väntamist - see teebki asja imelikuks. Ise kaldun arvama, et bena "vajub alla". Peab sinna klappide kallale kah ronima kunagi. samas hetkel pole muretsemiseks eriti põhjust. Jamad on talviste väga külmade ilmadega.Algselt postitas: sebastian
Turbomootoreid ei lastagi paugust käima, õli peab kompressori võlli vahel enne korralikult voolama hakkama. Selle viivituse eest hoolitseb aju.
Samal põhjusel ei soovitata ka kohe välja suretada pärast tugevamat gaasitamist...jama, kui 'õliringlus' katkeb, aga turbiin kihutab hirmsa vilinaga edasi. Siin kahjuks ei saa aju enam vahele segada, tuleb ise veidi kannatust varuda ja paarkümmend sekki oodata.