9-5 2.0t SE 1998a check engine ja pöörete jama
Jahutusvedeliku lõdvik purunes ja siis hakkas jama pihta. Vahetasin ära, siis ei käivitunud ja kui peale käiamist läks käima, pööded olid väga madalal ja check engine põleb. Diagnost näitas drosseli viga, nüüd on terve drosselklapi kronstein vahetatud ja check engine ikka põleb ja pöörded on liiga kõrgel. Juhe koos ja närvid läbi juba. Pole saabidega kokku puutunud ja ei tea enam mis teha. Kas keegi tartus saaks vaadata lähiajal või nõuandeid anda?
- skyline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Drosselklapp peaks minu teada tahtma Tech2 abil uuesti kalibreerimist peale vahetust, selle ongi pöörded kõrgel vast. Check engine võib tuleneda ka mujalt...
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
CE ju sellepärast põlebki, et drosselklapi viga on mälus. Vabatahtlikult see veakood ei kao.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
- klemm mahavõtmine. Kas kustutab mälust ära?CE ju sellepärast põlebki, et drosselklapi viga on mälus. Vabatahtlikult see veakood ei kao.
__In Boost We Trust__