Tere. Oskab keegi aimata mis võiks masinal viga olla, autoks 9-5 98a. 2.3 125kw. Manuaal
Jahedama mootoriga kiirendus hea ei ole midagi nagu viga, kui on saavutanud töötempi siis ühtlaselt sõites oleks nagu püsikas peal (lainetab) ja kui kiirendad siis lööb nagu bensupumba tagant ära (keegi nagu keerab kraanid kinni) hakkab paukuma ja hingest täiesti kinni. Mootorituli ei põle, vaakumid kontrollisin kõik üle, küünlad uued NGK, filtrid samuti, Karterituulutus uus. Turbo uus. Leidsin ühe klapi, mis asub mootoriruumis tagaseina küljes, jahutusvedeliku klapi all ja seal käib üks vaakum mõlemat pidi lihtsalt läbi, kas nii peabki? Oskab anda keegi nõu mida edasi vaadata või mida teha. Aitäh
Probleem 9-5 ga
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Veakoodid?
TECH 2 oleks hea külge saada, et häha kus otsida viga.
Muidu:
1. Vända andur
2. Kütuse pump
3. TB
4. DI ka loomulikkult
TECH 2 oleks hea külge saada, et häha kus otsida viga.
Muidu:
1. Vända andur
2. Kütuse pump
3. TB
4. DI ka loomulikkult
__In Boost We Trust__
Kas vända anduriga ja DI ei lõpeta kohe töö ära ja masin ei käivitu enam. Peab uurima kus saab viljandis või lähistel kusagil tega diagi. Pumpa kahtlustan ise ka, survet pole mõõtnud veel, kütusekulu on ka suht väike kui vajutad pidevalt jääb sinna 8-9 keskmine.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 385
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto:
- Kontakt:
Kas vända anduriga ja DI ei lõpeta kohe töö ära ja masin ei käivitu enam. Peab uurima kus saab viljandis või lähistel kusagil tega diagi. Pumpa kahtlustan ise ka, survet pole mõõtnud veel, kütusekulu on ka suht väike kui vajutad pidevalt jääb sinna 8-9 keskmine.
Ei pruugi lõpetada, vigaste DI-dega SAAB sõita küll. Mine proovi vead ära lugeda. Viljadis Särg AA OÜ seal oli Tehc 2 olemas.
Terv, Ainar
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Kas vända anduriga ja DI ei lõpeta kohe töö ära ja masin ei käivitu enam. Peab uurima kus saab viljandis või lähistel kusagil tega diagi. Pumpa kahtlustan ise ka, survet pole mõõtnud veel, kütusekulu on ka suht väike kui vajutad pidevalt jääb sinna 8-9 keskmine.
Ei pruugi lõpetada, vigaste DI-dega SAAB sõita küll. Mine proovi vead ära lugeda. Viljadis Särg AA OÜ seal oli Tehc 2 olemas.
Terv, Ainar
Lähim koht.tech2 jaoks on siiski Tartus. Albertil on ainult Bosch seadmed.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 385
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto:
- Kontakt:
Kas vända anduriga ja DI ei lõpeta kohe töö ära ja masin ei käivitu enam. Peab uurima kus saab viljandis või lähistel kusagil tega diagi. Pumpa kahtlustan ise ka, survet pole mõõtnud veel, kütusekulu on ka suht väike kui vajutad pidevalt jääb sinna 8-9 keskmine.
Ei pruugi lõpetada, vigaste DI-dega SAAB sõita küll. Mine proovi vead ära lugeda. Viljadis Särg AA OÜ seal oli Tehc 2 olemas.
Terv, Ainar
Lähim koht.tech2 jaoks on siiski Tartus. Albertil on ainult Bosch seadmed.
Ok jälle targem, aga minul ta tegi diagnostika, kui mul vändaandur Viljadis jamama hakkas. Ja printis mingid andmed ka ikka välja. Ju siis oli Boschi aparaat, mitte tech2

Terv, Ainar
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Jahutus vedeliku kolmiku all? Seal on elektronklapp samuti jahutusvedeliku jaoks. Väga ei saa aru millist sa mõtled Saabil on päris üks vaakumklapp.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883