
1. 9-5 Aero
2. Sedaan
3. Hõbedane (Steel Gray)
4. Esmane reg. 04.07.2001, Eestis alates 2009
5. Manuaal
6. 2,3t 169+kw
7. Ls 309 000 km
8.Varustus:
Aero kohta tehasevarustus nigel. Manuaalsed soojendusega istmed, 7 kõlariga helisüsteem, katuseluuki pole jne. Ennast olen alati lohutanud sellega, et vähemalt kergem kui nö. täislaks.

* Nordic Stage 3 tarkvara
* 3“ downpipe koos „race“ katalüsaatoriga
* 2.5“ roostevaba summuti
* 4“ „tailpipe“
* Sportõhufilter
* 3.5bar FPR
* Suurem cooler
* Rõhukell A-piilaril (+5kw kindlalt

* Ees tavalised, taga Bilstein B8 amordid + uretaanpuksid. Terve ring jäigemaid vedrusid. Ei ole üle mõistuse jäik aga võrreldes originaaliga teeb jäigem "saba" auto juhitavuse meeldivalt täpseks.
* 18 tollised veljed. Suverehvidega elab selle sügise veel üle, samas mõõdus korralikud naelrehvid annan kaasa.
Auto minu käes olnud ca 2 aastat, selle ajaga läbitud umbes 30t km. Viimase 4 aastaga, umbes 40t läbitud ja sealjuures meeletult juppe vahetatud, remondiarvete hunnik selle perioodi kohta ca 20lk. Nurgataguseid töökodasid kasutanud pole, samas hooldusraamatut ka ei ole. 4t km tagasi käisin viimati (väikses) hoolduses,lisaks tavalisele läks vahetusse soonrihm, rihmapinguti, üks šarniir ja kaotatud said paar õlileket, eelmine sügis uus sidurikomplekt. Karterituulutus on korras, korra on minu ajal karter alt ära ka käinud ja sealne majandus igaks juhuks üle kontrollitud. Ühtegi üleliigset tuld armatuuris ei põle ja kui koduukse ees purunenud rihm välja arvata, pole kunagi tõsiseid probleeme temaga olnud.
Vigadest:
7 aastat meie kliimat on kerega oma tööd teinud, tüüpilised 9-5 roostekohad on end ilmutama hakanud. 10m pealt väga silma ei torka, reaalselt vajab siit sealt parandust. Tagumised piduritorud vajavad vahetust ja tagaluugi juhtmestik osaliselt katki. Lukk ja sisevalgus töötavad, numbrituled, tagurdustuled jne mitte. See ka ainuke põhjus miks ülevaatust pole. Väljalaske pärast ülevaatusel kobisetud pole, hääl jäi kõrva küll aga heitgaasid normis. Esisilda mingi kolks tekkinud - põhjus teadmata. Aeg-ajalt koormuse all on tunda, et mootor kergelt tõrgub - ise kahtlustan, et õhulugeja pole sportfiltriga rahul. Originaal õhufiltri kopsiku annan kaasa kui ise enne ei jõua tagasi installida. Mõni pisem asi veel, aga hind ka vastav.
Pikk jutt, s**t jutt, aga vist sai kõik ette loetud. Loodetavasti leiame talle ikka hea uue kodu. Väga palju selliseid Aerosid enam alles pole ja manuaalkastiga on küttekulu ka mõistlik. 700km Ida-Viru reisi keskmiseks tuli 6,2 ja seda 3 inimesega autos. Linnas ca 12,5 ja seda mitte väga tagasi hoides.

9. Näha ja katsuda saab Tallinnas. Niisama proovisõite ei paku, võiks ikka reaalse huviga kohale ilmuda.
10. Hind 2700eur. Tingida võib, aga auto kõrval raha näpus.
11. Kontakt: Julgelt võib siia kirjutada. Tel 5611O737 - Kui vastu ei võta siis jätta sõnum, võtan ise ühendust.


