Mootori tule plingimine
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
- Asukoht:
- Auto:
No nii. Otsisin infot foorumist kuid ei leidnud midagi sarnast. Ehk kellegil on kogemus olemas. Nimelt siis häda selles. Kui kohalt ära minekuga korralikult kiirendada hakkab mootori tuli vilkuma ja tõmbab hinge autol kinni. Kui aga rehv sore näiteks kiirendad alates 40 km/h - 140 ei ole sellist probleemi. Mingid päevad tagasi sai vikingis käidud siis oli vaakum voolik lahti nüüdseks põlev mootori tule probleem lahenduse leidnud. Ehk kellekil on esinend sama mure või probleem. Isendiks on 2002a 9-5 Aero . Mootori 2,3l 184kw turbo 2005a
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
TCS vilgub ?:D vajuta gaasipedaali rahulikkumalt. Ilmad külmad, suverehvid ei saa nii head pidamis nagu suvel.
Kuni 40km/h ainult?
väga head rehvid
Vaakum voolikud on esimene asi mida peaks vahetada! Juttu piisavalt sellest siin foorumis. Teine probleeme koht on EVAP, see oli/on (on juhendeid kuidas eemaldada seda) kuni 2004 aastat 9-5-tel , 2004 - ei ole juba seda õnneks.
Probleem sul sai lahenduse VM-is?
Kuni 40km/h ainult?

Vaakum voolikud on esimene asi mida peaks vahetada! Juttu piisavalt sellest siin foorumis. Teine probleeme koht on EVAP, see oli/on (on juhendeid kuidas eemaldada seda) kuni 2004 aastat 9-5-tel , 2004 - ei ole juba seda õnneks.
Probleem sul sai lahenduse VM-is?
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
- Asukoht:
- Auto:
Ei ole saand lahendust asjale. Talve rehv all ja mootor oli soe. Jah vilgub oransilt check engane
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
- Asukoht:
- Auto:
raske kahjuks öelda kas on või ei aga usun et töökojas pandi ikka õiged
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mitte antud juhul vist:mad:raske kahjuks öelda kas on või ei aga usun et töökojas pandi ikka õiged
Neid on ju lihtne kontrollida?
E: "tulkene" ehk veakood, mis näitas?
VM peaks suht pädev ikka olla, tagastasid ja ei lahendanud probleemi?
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
- Asukoht:
- Auto:
VM is`tuvastati ,et vaakum voolik lahti ja mitte midagi muud. See pandi külge tagasi ja probleem lahendatud. Kuid kiirendades mootori tuli siiski plingib. Seda ainult kohalt minekuga kui lapats põhjas ja spordi peal. Kui kiirus näiteks juba 30 ja siis panna sport ja pedaal põhja ei ole probleemi.
Ja sid`i peale veakoodi ei lükka kahjuks ,ei teagi kas peaks lükkama !! Lasen küünlad üle kontrollida ,ehk siis saab targemaks
Ja sid`i peale veakoodi ei lükka kahjuks ,ei teagi kas peaks lükkama !! Lasen küünlad üle kontrollida ,ehk siis saab targemaks
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 385
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto:
- Kontakt:
SID ei ole TECH 2, kui mootori tulivilgub võib saada veateate tech2-ga, aga kui põlema ei jää siis ei pruugi viga näidata. Ise arvan, et selles probleem ongi sul, et VM kustutas vaakumvoolikuga seotud veateated, aga seda viga lihtsalt ei näita. Eks neid asju võib palju olla mis tekitavad, aga korralikult päheandes ja vilgutades, siis kui küünlad sul õiged on, ma prooviks teist DI-d kõigepealt.
Küünaldest juttu siin ja ainult NGK: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=29483
Terv, Ainar
Küünaldest juttu siin ja ainult NGK: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=29483
Terv, Ainar
- D116
- Postitusi: 2071
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
TECH 2 teeb DI testi ka. Viga ikka peaks ka näitama.
Mis küttust kasutad?
Kas võimsus ei ole kadunud? Kuhuni turboseier läheb?
Mis küttust kasutad?
Kas võimsus ei ole kadunud? Kuhuni turboseier läheb?
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: T Juun 07, 2016 22:35
- Asukoht:
- Auto:
Tänud kõik kes kaasa mõtlesid. Jah turbo kell liigub ilusti. Kuid kahtlustan ,et viga küünlad + kast. Nagu vast enamus teab siis vana mootor lendas laiali kui teine auto oli slepis ja eks see kägukast sai korraliku paugu. Igatahes suured tänud teile abi eest 

Plinkimist põhjustavad süütehäired.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
TCS vilgub ?:D vajuta gaasipedaali rahulikkumalt. Ilmad külmad, suverehvid ei saa nii head pidamis nagu suvel.
Kuni 40km/h ainult?väga head rehvid
Vaakum voolikud on esimene asi mida peaks vahetada! Juttu piisavalt sellest siin foorumis. Teine probleeme koht on EVAP, see oli/on (on juhendeid kuidas eemaldada seda) kuni 2004 aastat 9-5-tel , 2004 - ei ole juba seda õnneks.
Probleem sul sai lahenduse VM-is?
Evapi katkine ventiil põhjustab et rõhk ei tõuse korralikult aga ei tohiks mootori tuld küll põlema panna