Tervist.
On tõsine huvi endale mõnus Saab soetada. Vaatasin netist olevad kuulutused läbi ja sõelale jäi umbes 7 NG900't, aga need on üle Eesti laiali ja peaks kõik läbi käima, et valikut teha. Siis komistasin ühe ilusa tonnise otsa ja soovikski teada, et äkki keegi siit on selle konkreetse autoga kokku puutunud või teab midagi ta kohta rääkida. Link: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tänud ette.
Saab 9000 2.0 R4 16v 1995
Alustan jälle tavapärase jutuga ...
96 kw on tonnise kere jaoks vähe. Võiks olla vähemalt 2,0 lpt või 2,3 vabalthingav. Aga see on isiklik arvamus. Piltide järgi tundub väljast kobe, aga juhiiste paistab kuidagi väsinud ja hooldamata. Määrdunud juhiistmest võib teha teatavaid järeldusi omaniku suhtumise kohta autosse (kui lihtsaid asju ei suudeta korda teha, mis siis veel suurtest rääkida).
See oli nüüd arvamus puhtalt piltide põhjal.
Veel pisiasjadest. Piltidelt paistavad autol M+S tüüpi rehvid all olema ehk siis hädapärased rehvid. See sisuliselt tähendab jooksu suverehvide (ca 5 kilo) ja hiljem ka jooksu talverehvide (teine 5 kilo) hankimist.
Võibolla on praegune omanik siinses foorumis kasutaja ning ehk oskab tema sulle rohkem ja täpsemalt pajatada.
Pilt määrdunud esiistmest:
Lisatud failid
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
see tundub just mitte selle auto mootori pilt olema:
1. suurendada ei saa.
2.200000 km ja väljalaskekollektor nagu uus ( kusjuures veel yhel myygis olevatest saabidest on ka väljalaskekollektor kenasti hõbevärviga ära värvitud; aga roostemullid paistavad kenasti selle värvi alt välja ( praegu otsida ei viitsi))
3.kojameeste alt paistab on mõnus lumi- teistel piltidel lumi puudub
ja veel 200000 km puhul natuke imelik, et roolirattalt kõik naha pealmine läikiv kiht maha kulunud. piduri pedaali kummikate kah ilma mustrita.
1. suurendada ei saa.
2.200000 km ja väljalaskekollektor nagu uus ( kusjuures veel yhel myygis olevatest saabidest on ka väljalaskekollektor kenasti hõbevärviga ära värvitud; aga roostemullid paistavad kenasti selle värvi alt välja ( praegu otsida ei viitsi))
3.kojameeste alt paistab on mõnus lumi- teistel piltidel lumi puudub
ja veel 200000 km puhul natuke imelik, et roolirattalt kõik naha pealmine läikiv kiht maha kulunud. piduri pedaali kummikate kah ilma mustrita.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Samad asjad jäid endalegi silma. Mootori pildi lumi tundub kahtlust äratav ning juhiiste samamoodi. Lisainfos on küll kirjas suverehvid ja talverehvid (naastrehvid), aga eks sinna võib kõike kirjutada.
Kui 2.0 mootor tonnist hästi edasi ei vii, siis kuidas sajasega lood on? Endale jäi silma ivometsa pakutav 900 2.0 turbo, aga tuttavate arvates on seegi liiga palju (arvestades et tegemist on minu jaoks esimese autoga). Mis te arvate, kas turbo ja mitteturbo kütusekulu ja hoolduskulud tuleksid arvestatavalt suuremad?
Kui 2.0 mootor tonnist hästi edasi ei vii, siis kuidas sajasega lood on? Endale jäi silma ivometsa pakutav 900 2.0 turbo, aga tuttavate arvates on seegi liiga palju (arvestades et tegemist on minu jaoks esimese autoga). Mis te arvate, kas turbo ja mitteturbo kütusekulu ja hoolduskulud tuleksid arvestatavalt suuremad?
Eriti kallimad ei tule,juhul,kui vurr ja süütekassett sinu omanikuksolemise ajal saba ei anna.Turbol kütusekulu suhteliselt väiksem,kõik muu on enam-vähem samas hinnaklassis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: KrikU
Kuidas saab olla tonnisele 96kw vähe kui VAG toodab uusi (raskeid täis turvavarustust jms.) PASSATEID 1.6 mootoriga!
Tehnoloogia areng. Mu klassik aastast 89, 2.0 l mootor ja automaatkast, tonnine aastast 94, 2,3 l mootor ja automaatkast - ning bensukulu on võrdne - ca 12-13 sajale.
Väär arvamus, et suure töömahuga mootoriga autod rüüpavad julmalt - uus A8, 4,2L mootor võtab normaalselt sõites linnas kesmiselt 14L sajale.
P.S Vaata nt Mazda RX-8't - mootor 1,3L, võimsus 170kW - tehnoloogia areng on see kõik.
terv, teager
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14418
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
rx-8 ei ole ottomootor..
seal on wankel
Erinevusi vaata http://www.keveney.com/Engines.html
ja see 1.6 passat ilmselt ei liigu ju kah, kulgeb kuidagi ühest kohast teise...

Erinevusi vaata http://www.keveney.com/Engines.html
ja see 1.6 passat ilmselt ei liigu ju kah, kulgeb kuidagi ühest kohast teise...
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Toodab jah sest turg nõuab. Kui autot kasutada mõnedes eestimaa rahulikumates piirkondades , saab ka 1,6l mootoriga passatil väga edukalt hakkama. Kiiret kusagile pole, möödasõitudest pole keegi kuulnudki. Aga bensiini kulu muidugi suureneb sest mootor lihtsalt ei jaksa.Algselt postitas: KrikU
Kuidas saab olla tonnisele 96kw vähe kui VAG toodab uusi (raskeid täis turvavarustust jms.) PASSATEID 1.6 mootoriga!
Mazda RX8 on üldse laheda mootoriga, sel on vist 3 silindrit ka ainult... aga ma pole selles kindel. Üldiselt annab rootormootor oma võimsuse jube suurtel pööretel kuskil 8-9000 rpm. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Minu meelest võid rahulikult osta 900 2.0 turbo. ökonoomne ja mõnusa minemisega (krt, kuidas harjud ära siis ei oska hiljem ilma turbota arvestada
)
ivometsaga just sai räägitud et sõidad selle autoga ja kõik on jube mõnus ja kiire ja alati jääb võimalus gaasipedaal PÕHJA vajutada:P

ivometsaga just sai räägitud et sõidad selle autoga ja kõik on jube mõnus ja kiire ja alati jääb võimalus gaasipedaal PÕHJA vajutada:P
No rootormootori põlemiskambrit (tegelikult pole see isegi põlemiskamber) ei saa küll silindriks nimetada.Algselt postitas: Chipy
Mazda RX8 on üldse laheda mootoriga, sel on vist 3 silindrit ka ainult..

aga kolmest erinevast silindri analoogist võib ta koosneda küll. Sellelt lehelt saab kah rootormootori ja selle töö animatsioone vaadata:
http://auto.howstuffworks.com/rotary-engine1.htm