Saab 9-5 Estate 2.3t --#311-->3.0t, 1999, overspeed
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Tagakojamehe mootor, mis mul varuks on, samuti mehhaaniliselt töötab, kuid vett ei pritsi. Lahtivött sellel natukse teistmoodi, kuna kaas on kinni needitud, elektrimootor korpuse külge valtsitud.
Lahti saab sellegipoolest ta teha. Needipead puurisin ära, mootorikorpuse valtsisin lahti.
Lahtivötul oli ka kohe näha, et kauaks seda reduktorit poleks vast enam olnud, kuna aknalepritsimise vedelik on pääsenud reduktorisse sisse.
- Üks viga oli see, et völlis sees olev kanal oli umbes täielikult.
- Teine viga oli see, et kaane sees olev tihend ei tihendanud enam öieti, olgugi et tihend ise korralik. Völlipoolne osa liialt krobeliseks roostetanud on.
Lahti saab sellegipoolest ta teha. Needipead puurisin ära, mootorikorpuse valtsisin lahti.
Lahtivötul oli ka kohe näha, et kauaks seda reduktorit poleks vast enam olnud, kuna aknalepritsimise vedelik on pääsenud reduktorisse sisse.
- Üks viga oli see, et völlis sees olev kanal oli umbes täielikult.
- Teine viga oli see, et kaane sees olev tihend ei tihendanud enam öieti, olgugi et tihend ise korralik. Völlipoolne osa liialt krobeliseks roostetanud on.
Viimati muutis overspeed, T Dets 19, 2017 16:06, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
...
Otsustasin asja korda teha.
Völli sees olnud ummistuse puurisin välja.
Völli korrodeerunud otsa aga paikamise asemel valisin teha uus, messingust.
Treipingis tegin D=6mm uue otsa M6 keermega, ja natukse varuga pikema (üle 10mm). Otsale puurisin sisse ava 3mm (originaal on vist 2,8mm):
Völli otsast treisin ja puurisin vana osa ära. Sisse löikasin M6 keerme uue otsa jaoks. Messingust otsa keerme vahele panin Loctite 577 liimi.
Kui liim tahenenud oli, löikasin uue pikenduse öigesse pikusse ja tegin otsa ümaraks.
Korpuse needikohad puurisin läbi ja löikasin sisse M4 keerme.
Kokku panemisel panin kaane poltide keermetele Loctite 222 liimi, kuna neid miski peale plastikule höördumise, mis on ka mitte köva plastik, kinni ei hoia. Plastikut ennast toetab ju pärast veel pealmine kinnitusplekk.
Reduktorisse liuguritele ja hammasratastele määret, kasutan Würth HHS2000.
Nüüd hea korras mootor riiulist vötta, kui pealolevaga miskit juhtuma peaks (juba natukse teeb imelikku häält).
Otsustasin asja korda teha.
Völli sees olnud ummistuse puurisin välja.
Völli korrodeerunud otsa aga paikamise asemel valisin teha uus, messingust.
Treipingis tegin D=6mm uue otsa M6 keermega, ja natukse varuga pikema (üle 10mm). Otsale puurisin sisse ava 3mm (originaal on vist 2,8mm):
Völli otsast treisin ja puurisin vana osa ära. Sisse löikasin M6 keerme uue otsa jaoks. Messingust otsa keerme vahele panin Loctite 577 liimi.
Kui liim tahenenud oli, löikasin uue pikenduse öigesse pikusse ja tegin otsa ümaraks.
Korpuse needikohad puurisin läbi ja löikasin sisse M4 keerme.
Kokku panemisel panin kaane poltide keermetele Loctite 222 liimi, kuna neid miski peale plastikule höördumise, mis on ka mitte köva plastik, kinni ei hoia. Plastikut ennast toetab ju pärast veel pealmine kinnitusplekk.
Reduktorisse liuguritele ja hammasratastele määret, kasutan Würth HHS2000.
Nüüd hea korras mootor riiulist vötta, kui pealolevaga miskit juhtuma peaks (juba natukse teeb imelikku häält).
Viimati muutis overspeed, T Dets 19, 2017 16:10, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
... ning makk (ei vöta plaati sisse). Kuid ennem pean uurima, ega mul peal olev makk "married" autoga pole, kindlam vist on kui "divorce" oleks ja siis saab sellega hiljem ka miskit teha.
Vana maki plaadimure sai lahendatud. Eelmise omaniku lapsed olid sinna vägisi ühe Entel Tentel plaadi veel sisse surand, kui üks plaat juba sees oli. Oli see imelikul kombel pealpool kinni plekkide vahel ja segas sellega plaadiajami tööd. Eemaldasin valestipandud plaadi ja toimib taas.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
DI-d on vist ühesugused? Vahet omavahel ära, vaata, kas läheb viga teisele poole. Siis on suht kindel, et DI segast peksab.
ID-d on identsed. Proovin sedasi.
Jah viga kolis üle. Vahetasin DI-kasseti. Nüüd "Misfire" pole enam, alarmi ka pole
Viimati muutis overspeed, T Dets 19, 2017 18:32, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Sobrasin kasutusjuhendis, ning sain ka löpuks teada, kuidas seda tsirkulatsioonipumpa, mille veakoodi töttu ära vahetasin, kasutada saab. Afterheater on ta nimi ja AUTO nuppu all hoides see ka aktiveerub:
Viimati muutis overspeed, T Dets 19, 2017 16:14, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Cruise Control endiselt ei kippu ega köppu, enamuse ajast. 1 kord juhuslikult isegi töötas kenasti, kuid peale auto seiskamist ja taaskäivitust ei miskit enam. Viga ei oska otsida. Tech2-ga kontrollisin köik nupud ja lülitid ära (leidsin löpuks selle koha ülesse, Engine kategoorias on need), toimivad. Miskit tingimus nagu oleks täitmata vöi on kuskil halb ühendus mehhaaniliselt poolel. Palju on sellel autol pistikutes oksüdeerumist.
Leidsin vea!
Üks tingimus oli töesti täitmata, manualist lugesin välja valesti (Tech2-ga sain asjale löpuks pihta tingimusi vaadates). Arvasin, et piduri tulede lüliti peab olema 0 asendis, kuid 0 peab ka olema pidurituled ise ... ehk siis pidurituled peavad korras olema. Kui SID paneel ütleb "BRAKE LIGHT FAILURE", siis Cruise Control kasutada ei saa. Kuna ma aga taga led-pirne katsetasin, siis loomulikult oli mul "failure" kiri alati ees ja seetöttu ei toiminud/aktiveerunud püsikiirushoidja.
Panin tavalised pirnid tagasi ning köik korras taas.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
DI-kassette ringi töstes ja vahetades mötlesin, et vahetan ka ühtlasi ära klapikambrikaante tihendid, kuna need mul örnalt lekivad keskmiste küünalde peale.
Tuleb välja, et polegit see nii lihtne kui arvasin.
Et tagumist vahetada, tuleb sisselaskekollektor eest vötta. Ennem kui tihend olemas kollektori jaoks, ma seda maha vötma küll ei hakka.
Eesmisel kaanel jäi ette vaid mootori töstmise kronstein. Selle sain natukse poldist lahti lasta ja eemale painutada, kui kaant liigutasin. Vana tihend oli köva kui plastik (mitte kumm). Eelmised mehhaanikud olid seda silikooniga juba pannud. O-röngaid mul muidugit ka polnud poltide alla uusi, seega läksid need vanad tagasi. Kuid eesmise kaane all uus tihend ja hetkel peab kenasti.
Tuleb välja, et polegit see nii lihtne kui arvasin.
Et tagumist vahetada, tuleb sisselaskekollektor eest vötta. Ennem kui tihend olemas kollektori jaoks, ma seda maha vötma küll ei hakka.
Eesmisel kaanel jäi ette vaid mootori töstmise kronstein. Selle sain natukse poldist lahti lasta ja eemale painutada, kui kaant liigutasin. Vana tihend oli köva kui plastik (mitte kumm). Eelmised mehhaanikud olid seda silikooniga juba pannud. O-röngaid mul muidugit ka polnud poltide alla uusi, seega läksid need vanad tagasi. Kuid eesmise kaane all uus tihend ja hetkel peab kenasti.
Viimati muutis overspeed, T Dets 19, 2017 18:07, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Ölide vahetuse aeg.
Uurisin Saabi manuali, et kas vöib, ning otsustasin panna Castrol 0W-30. Sama öli mis mo Volvol (kapoti all lausa needitud infosedel, mis nöuab 0W-30) ning siis pole majapidamises enam mitut erinevat öli vaja hoida, sest alati jääb ju natukse üle vöi on mingi aja pärast vaja natukse juurde valada. Ja kui tuleb taas korralik talv, siis pole vaja muretseda öli viskoosuse pärast, sest eelsoojendi ju puudub
Käigukasti öli vahetus on 120'000 km tagant. Kuna 240'000 km mo autol ammu ees, siis teistkordset ölivahetust käigukastis ma ei tea sellel autol tehtavat. Imelikult käitus ka too kast käike vahetades, peaks sujuvam olema. Peale ölivahetust on nüüd parem see käikude vahetus küll.
Öhufiltrit vahetades tekkis probleeme. Üks filtrikorpuse kaane kruvi otsustas pooleks minna, kuna oli nii öhukeseks roostetanud. Siis paistis kogu see korpus kuidagit logisevat palju, justkui kinnitused katki vöi puudu. Lähemalt uurides nägin, et kinnitusi polegi enam. Kummikompensaatoritel kummiosad puuduvad.
Nii sai kogu kupatus maha vöetud:
Katkise kruvi sain eemaldatud lukustustangidega.
Kiire käik poes, kaane jaoks ostsin uued roostevabast kruvid. Kinnituste asemele ostsin uued kummikompensaatorid, kuid korpuse külge kinnituseks tuleb M6 keere teha. Ruumi seal oli, 5mm auk puuritud ja M6 keere sisse aetud:
Nüüd taas filtrikorpus kenasti kere küljes kinni ja kaanekruvid ka korralikud:
Uurisin Saabi manuali, et kas vöib, ning otsustasin panna Castrol 0W-30. Sama öli mis mo Volvol (kapoti all lausa needitud infosedel, mis nöuab 0W-30) ning siis pole majapidamises enam mitut erinevat öli vaja hoida, sest alati jääb ju natukse üle vöi on mingi aja pärast vaja natukse juurde valada. Ja kui tuleb taas korralik talv, siis pole vaja muretseda öli viskoosuse pärast, sest eelsoojendi ju puudub
Käigukasti öli vahetus on 120'000 km tagant. Kuna 240'000 km mo autol ammu ees, siis teistkordset ölivahetust käigukastis ma ei tea sellel autol tehtavat. Imelikult käitus ka too kast käike vahetades, peaks sujuvam olema. Peale ölivahetust on nüüd parem see käikude vahetus küll.
Öhufiltrit vahetades tekkis probleeme. Üks filtrikorpuse kaane kruvi otsustas pooleks minna, kuna oli nii öhukeseks roostetanud. Siis paistis kogu see korpus kuidagit logisevat palju, justkui kinnitused katki vöi puudu. Lähemalt uurides nägin, et kinnitusi polegi enam. Kummikompensaatoritel kummiosad puuduvad.
Nii sai kogu kupatus maha vöetud:
Katkise kruvi sain eemaldatud lukustustangidega.
Kiire käik poes, kaane jaoks ostsin uued roostevabast kruvid. Kinnituste asemele ostsin uued kummikompensaatorid, kuid korpuse külge kinnituseks tuleb M6 keere teha. Ruumi seal oli, 5mm auk puuritud ja M6 keere sisse aetud:
Nüüd taas filtrikorpus kenasti kere küljes kinni ja kaanekruvid ka korralikud:
Viimati muutis overspeed, T Dets 19, 2017 18:46, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Sobrasin veel selle Tech2-ga ringi, ja vist leidsin, miks mo spidomeeter valetab (seal vist oli reguleerimise vöimalus ka kuskil, kuid seda ma näppima ei hakanud).
Mul oli autole öeldud, et all on 15'' rehvid (valikus oli 15'' ... 18''). Ütlesin talle, mis möödus rehvid on, ehk nüüd ei valeta enam niipalju.
Peale seda, kui autole sai öeldud allolevate rehvide öiged möödud, näitab ta vaid 2 km/h (ennem oli 6) rohkem kui GPS kiirus ... mycket bra!
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Probleem:
Nüüd, kui külmade ilmadega taas üksi söitsin üle pika aja, avastasin juhuslikult et tagaistmel on köik asjad väga külmad. Lähemalt uurides sain aru, et taha ei puhu sooja öhku ... ainult külma öhku.
Ees vent-avadest tuleb tellitud 22 kraadi soe öhk, taga aga nii akendele, pörandale kui ka kesk-konsoolist vaid külma öhku.
Tehes AC paneelil testi, annab 0 viga.
Kas oskab keegi öelda, kust otsast viga otsima pean?
Ons keegi sama veaga juba varem kokku puutunud?
Nüüd, kui külmade ilmadega taas üksi söitsin üle pika aja, avastasin juhuslikult et tagaistmel on köik asjad väga külmad. Lähemalt uurides sain aru, et taha ei puhu sooja öhku ... ainult külma öhku.
Ees vent-avadest tuleb tellitud 22 kraadi soe öhk, taga aga nii akendele, pörandale kui ka kesk-konsoolist vaid külma öhku.
Tehes AC paneelil testi, annab 0 viga.
Kas oskab keegi öelda, kust otsast viga otsima pean?
Ons keegi sama veaga juba varem kokku puutunud?
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Alustan siis parempoole mootori varte ja varraste kontrolliga:
The air mix temperature is regulated by means of a stepping motor for each climate zone.
The driver's zone has an air-mixing flap, while the passenger zone has two air-mixing flaps, one for the front seat passenger and one flap for the rear seat passengers, connected by a link arm.
The air temperature from the heat exchanger is affected by the fan speed and the position of the air-mixing flap. On certain markets, the water passing through the heat exchanger can be turned off completely with a vacuum operated shut-off valve to obtain maximum cooling efficiency (cars with A/C).
Depending on the desired heating position/temperature, the air-mixing flap directs a certain amount of the incoming air through the heat exchanger.
If cold air has been selected, the air-mixing flap is closed so that air is prevented from reaching the heat exchanger.
Certain engine versions are equipped with a circulation pump for the heat exc hanger. By increasing the flow of coolant through the heat exchanger when necessary, maximum heating efficiency can be obtained.
The air mix temperature is regulated by means of a stepping motor for each climate zone.
The driver's zone has an air-mixing flap, while the passenger zone has two air-mixing flaps, one for the front seat passenger and one flap for the rear seat passengers, connected by a link arm.
The air temperature from the heat exchanger is affected by the fan speed and the position of the air-mixing flap. On certain markets, the water passing through the heat exchanger can be turned off completely with a vacuum operated shut-off valve to obtain maximum cooling efficiency (cars with A/C).
Depending on the desired heating position/temperature, the air-mixing flap directs a certain amount of the incoming air through the heat exchanger.
If cold air has been selected, the air-mixing flap is closed so that air is prevented from reaching the heat exchanger.
Certain engine versions are equipped with a circulation pump for the heat exc hanger. By increasing the flow of coolant through the heat exchanger when necessary, maximum heating efficiency can be obtained.
Viimati muutis overspeed, T Dets 19, 2017 20:08, muudetud 3 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Kaks nädalat tagasi M+S rehvid alla läksid 195/65 R15.
Sellist möötu Tech2 menüüs ei olnud vötta. Arvutasin siis välisümbermöödu ja sisestasin spidomeetrile arusaamiseks käsitsi (selline valik menüüs olemas):
Siin VIDEO, et järgmine kord hea spikerdada, ei peaks nii kaua menüüs ringi otsima
Peale testsöitu korrigeerisin numbrit pisut, kuna arvutused olid tuttuue rehvi kohta. Kasutatud 195/65 R15 rehvidele panin välisümbermööduks 1880 mm ja siis on spidokas 1:1 GPS kiirusega ... allvarligt bra !
Sellist möötu Tech2 menüüs ei olnud vötta. Arvutasin siis välisümbermöödu ja sisestasin spidomeetrile arusaamiseks käsitsi (selline valik menüüs olemas):
Siin VIDEO, et järgmine kord hea spikerdada, ei peaks nii kaua menüüs ringi otsima
Peale testsöitu korrigeerisin numbrit pisut, kuna arvutused olid tuttuue rehvi kohta. Kasutatud 195/65 R15 rehvidele panin välisümbermööduks 1880 mm ja siis on spidokas 1:1 GPS kiirusega ... allvarligt bra !
Viimati muutis overspeed, T Okt 10, 2017 8:57, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Sai uuritud seda kütteasja ... tulemusteta.
Uurisin neid tahapuhumise siibreid. Automaatikaga liigutavad servod siibreid äärest äärde nagu peab (tellisin sooja max ... min, öhukogust max ... min). Vötsin siis vardad korra lahti, ja proovisin ka käsitsi. Siibrid toimivad töesti. Käega tagant on kenasti tunda, kui öhukogus min ... max muudan. Samuti on tunda ka temperatuuri muutust. Kui keeran külma peale, siis tuleb ikka tösiselt öuekülma, kui keeran siibri max sooja peale, siis puhub taha aga vaevu leiget öhku (temperatuurimuutus küll on, kuid mitte soojaks).
Seega olen nüüd jännis, mis edasi teha ... kas on viga kuskil ahjus sees ? Kas siiber ei sule külmaöhukanalit korralikult ja jääb sooja öhku segama külmaga ?
Ons keegi varem ahju seestpidiselt lammutanud ja oskaks nöu anda, kust viga edasi otsida ?
Lastega koos ei saa söita autoga talvel, kuna taha ei puhu sooja, isegi kui tellin 26 deg C.
ps: Virtuaalsed tervitused ja "high five" Saku kf-le !
Uurisin neid tahapuhumise siibreid. Automaatikaga liigutavad servod siibreid äärest äärde nagu peab (tellisin sooja max ... min, öhukogust max ... min). Vötsin siis vardad korra lahti, ja proovisin ka käsitsi. Siibrid toimivad töesti. Käega tagant on kenasti tunda, kui öhukogus min ... max muudan. Samuti on tunda ka temperatuuri muutust. Kui keeran külma peale, siis tuleb ikka tösiselt öuekülma, kui keeran siibri max sooja peale, siis puhub taha aga vaevu leiget öhku (temperatuurimuutus küll on, kuid mitte soojaks).
Seega olen nüüd jännis, mis edasi teha ... kas on viga kuskil ahjus sees ? Kas siiber ei sule külmaöhukanalit korralikult ja jääb sooja öhku segama külmaga ?
Ons keegi varem ahju seestpidiselt lammutanud ja oskaks nöu anda, kust viga edasi otsida ?
Lastega koos ei saa söita autoga talvel, kuna taha ei puhu sooja, isegi kui tellin 26 deg C.
ps: Virtuaalsed tervitused ja "high five" Saku kf-le !
Arrogance diminishes wisdom !
vaata kodanik Mentali teemat "ACC puhub taha ainult külma" s.o 9-5 teema all mingist 7 lk.tagasi,möödunud aasta oktoobri kuu oli vist,vabandust aga ei suuda saamatuna ise otse siia panna.Ehk saad abi,kui ainult taha tuleb külm,sest tagaolijate temperatuur peaks olema sama,mis kaasreisija valib.Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
vaata kodanik Mentali teemat "ACC puhub taha ainult külma" s.o 9-5 teema all mingist 7 lk.tagasi,möödunud aasta oktoobri kuu oli vist,vabandust aga ei suuda saamatuna ise otse siia panna...
Tänud.
Arvatavasti radika tihendi viga.
Viimati muutis overspeed, T Dets 19, 2017 20:12, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Tekitasin ka salongiradikale tihendit juurde, aga mul ei muutunud küll tagaistujatele midagi soojemaks.
Polegi sellega rohkem tegelenud. Nüüd jälle külm aeg käes...
Äkki ikka asi salongiradikas, sest nimetatud teemas don_mikk vahetas ka selle välja. Peaks ise ka proovima radikat vahetada, see mingi 20 euri vist ja ligipääs lihtne.
Polegi sellega rohkem tegelenud. Nüüd jälle külm aeg käes...
Äkki ikka asi salongiradikas, sest nimetatud teemas don_mikk vahetas ka selle välja. Peaks ise ka proovima radikat vahetada, see mingi 20 euri vist ja ligipääs lihtne.
There's no way back now. So just relax and get used to it!
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Tekitasin ka salongiradikale tihendit juurde, aga mul ei muutunud küll tagaistujatele midagi soojemaks.
Polegi sellega rohkem tegelenud. Nüüd jälle külm aeg käes...
Äkki ikka asi salongiradikas, sest nimetatud teemas don_mikk vahetas ka selle välja. Peaks ise ka proovima radikat vahetada, see mingi 20 euri vist ja ligipääs lihtne.
Ette ju puhub korralikult kuuma, kas radikas ühine pole ?
Arrogance diminishes wisdom !
Radikas on ühine ja kõik klapid, mootorid jne. asjad tundusivad ka toimivat, kui lahti võtsin. Ainuke mõte oli, et radikas altpoolt mingist jamast ära ummistunud ja sealt tuleb läbi ainult külma??? Taha mineva õhu toru ongi peale radikat kohe seal all servas. Pole eriti loogiline, aga milleski peab ju asi olema.
There's no way back now. So just relax and get used to it!
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
vaata kodanik Mentali teemat "ACC puhub taha ainult külma" s.o 9-5 teema all mingist 7 lk.tagasi,möödunud aasta oktoobri kuu oli vist,vabandust aga ei suuda saamatuna ise otse siia panna...
Tänud.
Arvatavasti radika tihendi viga.
Tehtud see tihendimajandus sai. Oligi poroloon nii ülalt kui eriti alt päris "hapu" teine.
Igaks juhuks ostsin ka B-varuosana uue salongiradika (vedeleb teine nüüd niisama ülearu), kuid see meeldis mulle veel vähem kui vana originaal, kaasasolnud tihendit polnud ollagi.
Sai siis poest ostetud kena rull poroloontihendit, mida vana radika otstele uuesti liimida. Ülesse ja alla oli vaid ca 1mm ruumi tihendile. liimisin sinna silikooniga öhukese uue mitteporoloontihendi, vaid sellise tihedama. Vaseliiniga kokku ja surusin vahele. Tihe kenasti.
Esimesel katsel mo töö ebaönnestus, kuna o-ringid torudele jätsin vanad (unustasin uued osta ja lootsin, et vanad peavad) ja tilk tuli torudele alla. Teine katse uuesti. Torud ise olid küll 20mm lm, kuid leidsin löpuks o-ringid 19x2,5 ja need toimisid kenasti.
Vastavalt juhendile ma päris ei teinud. Ei hakand salongiradika lödvikuid lahti katkuma kapoti alt, vaid lasin radika alumisest tühjenduskraanist kogu süsteemi tühjaks, tundus lihtsam.
Nüüd taas puhub tahaistmetele sooja, ise rahul- lapsed rahul
Ja vahetasin ka parempoolse udutule, mille 2016 aastalöpul rekka koopast kukkunud lumeläraka otsa maanteel puru söitsin, önneks jäi pöll terveks ja löi vaid udutulel köik kinnitused puru.
Tuleb välja, et ka korralikke kasutatud udutulesid pole enam lihtne leida.
Viimati muutis overspeed, T Dets 19, 2017 20:14, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Ja vahetust ootavad ülemine SID (tuleb remontida, kuna taustvalgus ei pöle ja piksleid on palju puudu)
Sai see riba vahetatud ühel SID2-st, kuid ilmnes pisike viga (vead):
- Kaduma jäi siiski paar horisontaalset riba allosas, kuid see ei sega teksti lugemist (esimese korra kohta polegit nii hull).
- sellel SID2-l on 2 omapärast viga:
1) "Washer fluid level low" informeerib ta tagurpidi, s.t. kui nivoo on öige, annab alarmi, kui nivoo on madal, ei anna ta alarmi.
2) nuppude valgustus ei pöle, ja viga ei ole pirnides vaid kuskil mujal.
Egas kedagit, proovin riba vahetada ka asendus SID2-l millel nupud pölesid ja "washer fluid" alarm öigetpidi toimis.
Viimati muutis overspeed, T Dets 19, 2017 20:16, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
See on ülimalt meeldiv, et keegi viitsib nii palju mässata ja dokumenteerida. Siin foorumis väga palju sellist tegutsemist pole näha enam olnud.
Kas tagurpidi alarmi andev SID oli uuema või MY masina pealt pärit?
Kas tagurpidi alarmi andev SID oli uuema või MY masina pealt pärit?
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
See on ülimalt meeldiv, et keegi viitsib nii palju mässata ja dokumenteerida. Siin foorumis väga palju sellist tegutsemist pole näha enam olnud.
Kas tagurpidi alarmi andev SID oli uuema või MY masina pealt pärit?
Tänud, eks ma ikka proovi dokumenteerida nagu ma ise sooviks teiste omasid lugeda, kui mul probleemile lahendust vaja.
Tagurpidi infot andev SID2 on MY pealt, asendusoma (aasta uuem) näitab öieti.
Arrogance diminishes wisdom !
Mul juhtus mõned aastad tagasi sama asi pärast Sid vahetust,vähemalt mulle tundus nii.Muretsesin nö. uuema anduri,kuid müüja soovitas olemasoleva anduri ringi pöörata ja see nipp töötab siiani,ning andur jäigi vahetamata.Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Mul juhtus mõned aastad tagasi sama asi pärast Sid vahetust,vähemalt mulle tundus nii.Muretsesin nö. uuema anduri,kuid müüja soovitas olemasoleva anduri ringi pöörata ja see nipp töötab siiani,ning andur jäigi vahetamata.Edu.
Kuna hetkel küljes oleval SID2-l ükski nupu taustvalgustus ei pöle, siis plaanin ta uuesti vahetada, siis peaks alarm uuega öigeks minema.
Proovisin anduri ümberpööramist ka omal. Jah, alarmi enam ei tulnud, kuid ei tulnud ka siis kui vedelik otsa saab. Alarmi sain vaid siis, kui süüde väljas käind ja uuesti sisse panin süüte ... ma tahaks aga söidu ajal ikka.
Täna sai ülevaatusel käidud. Ainukesed vead on nii esimese kui ka tagumise stabika puksid (esimesed juba teevad häält, tagumised veel mitte).
Viimati muutis overspeed, E Mai 07, 2018 3:29, muudetud 3 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Oskab keegi öelda:
Kas esilaternate pesusüsteemi on vöimalik seadistama harvemaks töötama/aktiveeruma kui igal esiklaasi pesu korral ?
Esiklaasile pritsib vähevöitu seda vett. Peab korra voolikud/tagasilöögiklapid/pihustid läbi puhuma. Önneks on esiklaasi pesuks oma pump, ning teine pump on esilaternatele ja tagaklaasile (arvatavasti reversseeritav).
Natukse infomanti:
Kas esilaternate pesusüsteemi on vöimalik seadistama harvemaks töötama/aktiveeruma kui igal esiklaasi pesu korral ?
Esiklaasile pritsib vähevöitu seda vett. Peab korra voolikud/tagasilöögiklapid/pihustid läbi puhuma. Önneks on esiklaasi pesuks oma pump, ning teine pump on esilaternatele ja tagaklaasile (arvatavasti reversseeritav).
Natukse infomanti:
Viimati muutis overspeed, T Sept 19, 2017 2:31, muudetud 3 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !