Kliima näitab hambaid!

Vasta
entson
Postitusi: 515
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#1

Vahetasin seadme juhipoolse mootoritaguse valge julla,pärast koostamist ja kalibreerimast jäi kõik endiseks,viga 08.Vahetasin mootori teise vastu-ikka sama jama,kalibreerisin viga 08.Sõrmega liigutades kõik toimib.Panin mootori juhtme otsa ja kalibreerima ,reduktorist väljuv võll käib edasi tagasi.Koostasin ja pedaalide vahel puhates ja HI-LO vajutades liigub hoob ühes suunas lõpuni ,teistpidi ainult poole peale.Mõte nr.1-kliimaplokk läks koos jullaga hingusele?Mõte nr.2-lükkan hoova näit.Lo peale,võtan mootori reduktori otsast ja ühendan juhtmega ning vajutan ka LO,nüüd sätin reduktori võlli sinna hoova taha ja torkan mootori otsa.Kas see on hea plaan? Olen teemakohased jutud läbi uurinud,kas miskit jäi märkamata? Tänud neile,kes lugesid eelneva läbi ning kellel veel mõni hea soovitus on! Muidu on vist lõpp teada- sobivas Saabidega tegelevas ettevõttes.
Saan harva sõita SAABIGA.
entson
Postitusi: 515
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#2

Nüüdseks plaan nr.2 ellu viidud,alt vaadates liigub hoob edasi-tagasi,sooja poole piirajani,külma poolt ei ole piirajat hästi näha ja ehk läks tiba koostades nihkesse,sest pärast kalibreerimast ikka veakood 08.Samas ,kui panna külma puhuma,siis käega vasaku ja parema poole vahel erinevust ei tunne,sama ka siis ,kui max sooja panna.Igatahes praegu pead rohkem ei vaeva ,eks suvel vaatab,kui sinnani vastu peab.Muidugi ei olnud selle võlli sättimine minu leiutis,keegi oli varem sama täheldanud ja võlli paika keeranud,nii ma siit foorumist lugesin aga autorit ei mäleta kahjuks. Ahjaa enne,kui mootori sealt soojenduse küljest eemaldasin olin tembi pannud max peale.Tervitades e.
Saan harva sõita SAABIGA.
Vasta