Ostuabi Saab B+G 2.0 110kw või TiD 3.0 130kw

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
Ilge Mõrd
Postitusi: 3
Liitunud: E Jaan 16, 2017 14:36
Asukoht:
Auto:

#1

Tere!
Kas keegi oskaks anda nõu,et miks osta või miks mitte osta sellist isendit?. Kas on mootoril mingeid teada-tuntud tüüpvigasid või on gaasiseadme kohta midagi,mida peaksin kindlasti teada? http://www.auto24.ee/used/1935356
Samas sooviksin saada infot ka Saab 9-5 3.0 130kw TiD
Mõlemad on manuaalkâigukastiga aga kas on põhjust vältida automaatkâigukasti?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#2

gaasiga on hea, ainult , et jälgi, et oleks modernne seade peal.
TId-st võid kaarega mööda minna, loe netist mootorite kohta. veaga
Sent from my Monte Carlo using B236
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#3

Ma teemast palju ei tea (sugulane 2,7L kraislerile pani ja on rahul) aga tahaksin kiita su kasutajanime ja saabifoorumi adminne! :thumb: Millalgi ühe teise margi foorumis soovisin douchebag kasutajanimeks (AndresV oli võetud), ei lubatud :nono:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Kui keegi end mõrrana tunneb, siis kuidas ma saan keelata... Igasugu roppusi ei lase kasutada, aga kuidas "Ilge Mõrd" kedagi segada saab, ma ei tea..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Ilge Mõrd
Postitusi: 3
Liitunud: E Jaan 16, 2017 14:36
Asukoht:
Auto:

#5

Ilge on ju ilus tüdruku nimi!
Aga kahju,et rohkem infot teema kohta ei saa :)
Kasutaja avatar
jyrka
Postitusi: 26
Liitunud: N Mär 04, 2010 18:27
Asukoht:
Auto:

#6

Ega siin öeldule eriti rohkem infot lisada polegi. Kasparius ütles põhilise juba ära:

1. Gaasiseadet (eriti uuemaid) karta pole mõtet. Lasin oma masinale viimase põlvkonna seadme paigaldada pea 2 aastat tagasi ja olen ülimalt rahul. Sinu viidatud masinal on arvatavasti küll mõne eelmise põlvkonna seade - see 2001 aasta auto pärineb Hollandist, kus LPG seadmed pannakse tihti juba uutele salongis müüdavatele masinatele.

2. 3.0L diislit tasub vältida
que
Postitusi: 1412
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: GMmees

#7

OT

Sirvides auto24 läheks ise midagi sellist vaatama http://www.auto24.ee/used/2355693 :cool:

Konkreetselt selle isendi kohta täpsemalt midagi ei tea aga tundus põnev :)
Vt uut hinda kirjelduses

/OT

Ühesõnaga lase auto ülevaadata kuskil saabidega tegelevas kohas, võid kokkuvõttes võita märgatavalt
Everyday Regular SAAB guy!
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#8

Ma olen isegi vaadanud seda Haapsalus paikneva auto kuulutust. Hind on muidugi väga sümpaatne tänaseks päevaks, kukkunud 1000 euroni. Sisu tundub määrdunud olevat, rool kulunud jne. Aga selle papi eest, kui just midagi kapitaalselt viga pole, on küll hea ost. Aero istmed jne.
entson
Postitusi: 509
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#9

Gaasiseadmel võiks mingi paber ka olla,sealt näeks paigalduse aega ja kohta,arvan,et Hollandis paigaldatud seade töötab mingil põhjusel paremini ,kui siinsed.Ka on kapotialune veidi korrektsemalt lahendatud.Eelnev jutt käib küll rohkem2,3t kohta.Gaasi kulu Tallinn-Tartu vahel jääb u10-11 l/100km.Hirmu seadme pärast pole vaja küll tunda. Mõrd on kalapüügivahend.
Saan harva sõita SAABIGA.
ARZT
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#10

Hollandis suht tavaline jah see gaasiseade ja oskusteavet ning kogemusi rohkem, kui siin. Ise lasin ka ühele oma masinale panna ja ei saa küll midagi halvasti öelda. Tanklas kohe lust käia :)
entson
Postitusi: 509
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#11

Muidugi on lust,gaasiga lased nii,etrohkem ei mahu ja pedaali ei pea ka pärast tagasi hoidma.Vanematel seadmetel ei hakanud isegi mootori pöördeid piirama ,nii nagu uuematel on, ehk st. uued on täiuslikumad.
Saan harva sõita SAABIGA.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#12

Mul oli ühel see , et pihustid ei suutnud seal 300nm juures enam peale anda. Hakkas puterdama. 110 kw auto puhul see pole probleem.
Sent from my Monte Carlo using B236
Ilge Mõrd
Postitusi: 3
Liitunud: E Jaan 16, 2017 14:36
Asukoht:
Auto:

#13

Tänud! ;)
Vasta