2,3t 136kw mootoriga 9-5 käigukast käitub väga kahtlaselt.
Esmalt läks tagurpidikäik jõnksuga sisse ja ei tahtnud ilma gaasi andmata toimida, siis läks kast maanteel ühtlase kiirusega sõites avariirežiimi. Hakkasid põlema nii kasti kui mootori märgutuled. Kontrollisin õlitaset, oli vähe. Valasin maksimumini ja kast hakkas korralikult tööle, lambid armatuuris kustusid ka ära, aga ~300km pärast jälle sama jama. Seekord õli normis. Diagnostika näitas ainult seda, et 5. käik on libisenud.
Lihtsalt suvalisel hetkel hakkab kast kasutama kohalt liikumiseks kõrget käiku, mootori pöörded üle 2000 ei lähe, turbokella osuti jääb pidama valge ala paremas servas.
Kui auto seisma jätta ja uuesti käivitada, siis töötab jälle korralikult. Armatuuris on kasti ja mootori lambid nüüd juba mõne päeva põlenud.
Esimene käik on hakanud lülituma jõnksuga. Kui sõidab, siis vahetab normaalselt ja kiirendab normaalselt, aga mingil hetkel pärast enne ristmikku peatumist uuesti liikuma hakates avastan, et venib nagu tigu.
Vahel juhtub see ka pärast tagurdamist. Tagurdamine vahel korras, vahel jõnksutab.
ESP lülitub ka suvalisel hetkel välja, nupust tagasi panna ei saa. Auto taaskäivitus aitab.
Ehk oskab keegi öelda, milles viga on.
Mured käigukastiga
Diagnostikast võiks abi olla.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nüüd ei tööta käigukast tavaolekus enam üldse, auto ei liigu edasi ega tagasi."Winter" režiimis sõitis paar meetrit edasi.
Kas on mõtet loota, et mingi väike viga või peaks kohe hakkama "uut" kasti otsima. Treileri kulud päris suured, ei saa niisama töökojast-töökotta vedada.
Kas on mõtet loota, et mingi väike viga või peaks kohe hakkama "uut" kasti otsima. Treileri kulud päris suured, ei saa niisama töökojast-töökotta vedada.
Atm kastist ei tea ma midagi aga on mingi 1-teljeline haagis, mis katkise auto esisilla alla käib. Selle rent peaks soodsam olema.
- skyline
- Postitusi: 1055
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Tartus ainus koht, mis kastidest midagigi teab on Transrem http://www.transrem.ee/ Kuigi ka neil ei pruugi see remont alati õnnestuda. Remondi ooteajaks arvesta nende juures küll minimaalselt 7-10 päeva seal, kuna hoov alati autosid täis.
Bussipargi juures on ka mingi uuem tegija, tema kohta ei tea kosta.
Ausalt öelda oleksid sa pidanud juba varem kuskile pöörduma, see "võiduka lõpuni" sõitmisega kahjustasid sa kasti aina edasi. Kahtlustan et odavam on kuskilt kasutatud töötav kast ca 300-400 eur eest osta, kui praegusel kastil juba kõik sõidurežiimid kadunud on.
Bussipargi juures on ka mingi uuem tegija, tema kohta ei tea kosta.
Ausalt öelda oleksid sa pidanud juba varem kuskile pöörduma, see "võiduka lõpuni" sõitmisega kahjustasid sa kasti aina edasi. Kahtlustan et odavam on kuskilt kasutatud töötav kast ca 300-400 eur eest osta, kui praegusel kastil juba kõik sõidurežiimid kadunud on.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Viljandis on ainult üks mees, kes kaste jagab ja ülimalt hästi, Kala Enn. Põmst kõik siinsed viivad oma probleemi sinna. Ilmselt tal testimise jaoks ka kõik vajalik olemas. Ses mõttes, et üks koht kust abi võimalik leida.

