Jälle vilistab - mure uue bensiinipumbaga
Umbes poolteist kuud tagasi sai ära vahetatud bensiinipump (Troostis) ja siiani oli kõik vaikne aga paar päeva tagasi hakkas uuesti vilistama. Küsimus lihtne - on see okei? Endal erilised teadmised selles vallas ikka täitsa puuduvad:red:
Igasugune liigne heli (vilisemine, undamine, kolisemine, klõbisemine jne) ei ole okei. Kas Troostis pandi uhiuus pump või lasid mingi kasutatud kökatsi paigaldada? Kui uus pump, siis soovitan murega Troosti pöörduda. Kui juhtus praak pump (uus) olema, siis on loogiline, et see ka välja vahetatakse.Algselt postitas: interdit
Küsimus lihtne - on see okei?
Tavaliselt hakkavad uued pumbad vilistama,kui paaki on sattunud väga vaigust bensiini.Üldiselt need orig. Walbro pumbad pole millegi inetuga seni silma paistnud.Tule ja näita.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See tundub vast reklaamina, aga minu kogemus oli järgmine: Sõitsin pidevalt Neste 95-ga. Auto hakkas mingil hetkel puterdama ja ei käinud hästi ja igavene jama oli. Käisin tohtrite juures (Bosch ja siis veel herr Raimond, kes juhtub teadma) ja natuke nagu sai paremaks, aga ikka jama. Ei osanud nagu midagi arvata bensu kvaliteedi kohta. Siis ühel hetkel avanes võimalus kellegi teise raha eest paak täis lasta (tegin transa Tartu ja tagasi). Peale tagasi saabumist lasin Statoilist 95 Ultima paaki. Sellest hetkest oli unustatud mootori puterdamine ja bensukulu kukkus poolteist liitrit sajale. Peale seda pole ma enam Neste bensiini tarbinud. See mõnekümne sendine vahe ei tapa mind ka praegu, läbisõidud pole nii suured.
Algselt postitas: Cyber
See tundub vast reklaamina, aga minu kogemus oli järgmine: Sõitsin pidevalt Neste 95-ga. Auto hakkas mingil hetkel puterdama ja ei käinud hästi ja igavene jama oli. Käisin tohtrite juures (Bosch ja siis veel herr Raimond, kes juhtub teadma) ja natuke nagu sai paremaks, aga ikka jama. Ei osanud nagu midagi arvata bensu kvaliteedi kohta. Siis ühel hetkel avanes võimalus kellegi teise raha eest paak täis lasta (tegin transa Tartu ja tagasi). Peale tagasi saabumist lasin Statoilist 95 Ultima paaki. Sellest hetkest oli unustatud mootori puterdamine ja bensukulu kukkus poolteist liitrit sajale. Peale seda pole ma enam Neste bensiini tarbinud. See mõnekümne sendine vahe ei tapa mind ka praegu, läbisõidud pole nii suured.
mõjuv reklaam:P igatahes tänud, peab ise ka järgi proovima.
eeemm... vastukaaluks herra mölaööbikule... mitte üks minu kasutuses olnud SAAB pole statoili bensiiniga nõus olnud. Sümptomid on täpselt samad kui cyberil nestega... Mingil hetkel olin üsna lähedal terve paagitäie bensiini kraavi laskmisele.
Samas Nestega pole kunagi probleeme olnud.
Samas Nestega pole kunagi probleeme olnud.
Lihtsalt uudishimust. Teeks katse. Paneme ilma omanikule ütlemata paaki hoopis teise firma kütust mida ta pole harjunud kasutama. Ja palume sõita vaatame kas saab aru. Jätame solk tanklad välja.
P.S kes on katsest huvitatud siis see teadku minu SAAB i paaki mahub üle 60 liitri
P.S kes on katsest huvitatud siis see teadku minu SAAB i paaki mahub üle 60 liitri


Minul on kõik autod sõitnud kõikide kütustega ühtemoodi (jättes välja solktanklad, kust ma lihtsalt ei tangi). Võibolla on see nii ka sellepärast, et ma erilist ökosõitu ei harrasta, vaid annan mootorile ikka pööret ka maitsta
, sellest tulenevalt on võibolla ka mootoris vähem tahma. Samas kütusekulu kompu järgi ka 13,4 hetkel 


[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Nestega pole minulgi probleeme olnud, ~95% küttest seal võetud.
Võibolla asi selles, et uus pump tahab määrimist (
), ehk aitab sorts õli bensu sees? Pumbas on kõik alles kulumata, pumpav element (väikeseid silindrikesi pööratakse suure kiirusega tsentr. jõul vastu kõvasulamist 'seina') niikuinii pidevalt kütuse sees, küllap oleneb ka kütte pliisisaldusest (plii on määrivate omadustega) midagi uue pumba puhul.
See oli nüüd väga huupi arvamine...pole sellist vilistamist kunagi ette tulnud
Võibolla asi selles, et uus pump tahab määrimist (

See oli nüüd väga huupi arvamine...pole sellist vilistamist kunagi ette tulnud

Andestust et ma konkreetselt pumba teemal sõna ei võta, kuid ma lihtsalt ei saa mitte vaiki olla!!! Lihtsalt uskumatu, milliseid probleeme inimestel bensiiniga on ... mingi jõnksutamine, mingi nõksutamine ... hullumaja! Tõenäoliselt me sõidame kõik ühe ja sama kütusega, vahe lihtsalt selles kes millisest tanklast seda oma autole paaki tangib. Ma olen juba 8 aastat igapäevaselt autot kasutanud ning ei mäleta ühtegi tõsisemat probleemi kütusega. Samuti ei tunne ma mingit olulist vahet 95´ga või 98´ga sõites. Selge see, et kapitalistidest kütusemüüjad korralikku bensiini Eestis ei müü, aga sõita on sellega siiski täiesti võimalik.
Tegelikult oli vahe selles, Neste ja Statoili puhul, et 98 tuli teisest mulgust kui 95. 95 puhul olid kõikide kütusefirmade autodel londid leos samas tsisternis, kui järgmine laar venemaalt tuli. Samas Neste 98 (ilmselt ka Statoili oma) tuli teisest august, Norrast suisa, kui ma ei eksi.
Kas see endiselt nii on, ei tea. Pole viimasel ajal teisi tanklaid pruukind kahel põhjusel: 1. Siiamaani Neste töötab korralikult 2. Mul on selline sinine armas maagiline plastlapakas, mis mulle Nestest bensiini annab
EDIT: Just märksasin veel ühte postitust teemal pliisisaldus. Selle võib kohe välja jätta, sest tänapäeva bensiinid on pliivabad, määrimine on lahendatud teiste asjadega.
Kas see endiselt nii on, ei tea. Pole viimasel ajal teisi tanklaid pruukind kahel põhjusel: 1. Siiamaani Neste töötab korralikult 2. Mul on selline sinine armas maagiline plastlapakas, mis mulle Nestest bensiini annab

EDIT: Just märksasin veel ühte postitust teemal pliisisaldus. Selle võib kohe välja jätta, sest tänapäeva bensiinid on pliivabad, määrimine on lahendatud teiste asjadega.
Annan veelkord märku. Võin oma Saab-iga katsetada milline kütus on hea milline mitte. Paagi suurus endine! Katsetamist vajava bensu hangib uudishimulik. Tulemustest luban koheselt teavitada. Ühtlasi saame teada kuidas mõjub pumbale. (uus pump)

Omal ajal kui Shell veel Eestis eksiteeris, sai mõnikord seda 99+ tangitud... vot siis oli tunda vahet. Auto oli stabiilsem käiguvahtusel ja kindlasti ka kerge jõu lisandumine 
Minu SAAB on viimasel ajal Neste 98-ga sõitnud. Probleeme SAABiga jätkub, kuid need pole bensiiniga seotud.

Minu SAAB on viimasel ajal Neste 98-ga sõitnud. Probleeme SAABiga jätkub, kuid need pole bensiiniga seotud.
