Trollhattansaabis kirjutati eile 2007 a. 9-3 feissliftiga kaasnevate muudatuste kohta nii:
ALL >9-5 MY06 air.con controls >9-5 MY06 instruments >SID display will leave top of dash and goes into instruments as the 9-5 MY06
Vector
>aluminium look plat surrounding the dash + top of glove compartment
Arc
>lighter (much lighter) wood colour
Täna on ka illustratsioon lisatud:
http://www.trollhattansaab.net/archives/93_sport_sedan/
Minu isklik erapoolik arvamus: Praegune salong on ilus ja tekitab oma ergonoomika ning nuppude rohkusega mõnusa, hea piloodi tunde. St. meeldib väga. Selle kujunduse peale arvas mu töökaaslane (ilma margieelistusteta inime), et väga lahe ja ostis SS-i ära. Kui facelifti tagajärg on selline nagu sellel joonistustel, siis uus sisu kaotaks unifitseerimise tagajärjel ilu ja omapära. St. mulle ei meeldi üldse.
9-3 facelift aastal 2007
Tõeliselt nõme on küll. Saab pani just rõhku sellele klaasi juures olevale SID ekraanile, et ei pea pilku teelt tõstma, kõik vajalik info on seal nähtaval.
Eks see järjekordne GemMifikatsioon ole jälle, cost-saving
Läheb järjest seda teed, et sama liini pealt veerevad masinad maha, ühele kleebitakse külge silt Saab, teisele Cadillac kolmandale misiganes...
Ehk tuleviku jaoks meelde jätta - 9-3 SS ja SC võib osta aastatest 2002-2006, edasi on bulls**t
terv, teager
Eks see järjekordne GemMifikatsioon ole jälle, cost-saving

Läheb järjest seda teed, et sama liini pealt veerevad masinad maha, ühele kleebitakse külge silt Saab, teisele Cadillac kolmandale misiganes...
Ehk tuleviku jaoks meelde jätta - 9-3 SS ja SC võib osta aastatest 2002-2006, edasi on bulls**t
terv, teager
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Loodan minagi et tegemist on alusetute kuulukatega.
Samas, meenutades mis praeguse 9-5-ga tehtud, siis on kõik justkui igati loogiline
Samas, meenutades mis praeguse 9-5-ga tehtud, siis on kõik justkui igati loogiline
huvitav oleks seda kõike lugeda 20 aasta pärast, kus inimesed räägivad, et vat need saabid sealt 35 aasta tagusest ajast olid need õiged ja et need mis praegu on on täielik jama
Samas, olge mureta, nähes Honda Civicu edu laheda disainiga ning SsangYongi kohutavat disaini on SAABil ruumi disainiga varieeruda ikka päris palju ja ma usun, et Aero-X on väga lahe tuleviku masin.

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kui veidi süveneda, siis see pilt ei ole foto. Pigem nagu arvutigraafika.
Hirmsasti loodan et see lekkinud info ei ole reaalsus vaid kunstniku halb unenägu.
Hirmsasti loodan et see lekkinud info ei ole reaalsus vaid kunstniku halb unenägu.
Pole vist foto jah, mingi arvutigraafika kompunn.
Ühesõnaga odav jamps, see nõme alumiiniumliist paneb i-le punkti ja nüüd võib selle süüteluku kasvõi lakke panna, aga Saab see küll enam ei ole
Ühesõnaga odav jamps, see nõme alumiiniumliist paneb i-le punkti ja nüüd võib selle süüteluku kasvõi lakke panna, aga Saab see küll enam ei ole
