M: Saab 9-5 2.0TiD Hirsch Vector (2010 a.) - müüdud

Ost, müük, vahetus, rentimine, kinkimine...
Vasta
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#1

AERO ootuses pean kahjuks müüki panema oma mitte üldse halvema variandi - 2.0 Hirsch diiselmootoriga viimase geenratsiooni Saab 9-5

Tsekka üle, tule tee prooviring ja võid enda hinnanägemuse välja pakkuda ;)

1. Saab 9-5 NG

2. Sedaan Vector

3. Must metalic

4. oktoober 2010

5. automaat (6 käiku)

6. 2.0 TiD Hirsch 132kW

7. Poolelektriline, soojendusega nahksisu; parkimisandurid ja -radar; Cruise Control; xenon; Dolby Digital 5GB HDD kõvaketta, DVD mängija, MP3, USB, AUX sisendi ja navi ekraaniga hääljuhitav multimeedia süsteem; hääljuhitav pardakompuuter, hääljuhitav Hands Free systeem, valuveljed kahtede rehvidega; vihmasensor jpm

8. 13750.- Foorumirahvale soodustused - näiteks võiksin teised valuveljed välja teha :headbang:

9. Müüa korralik ja heaperemehelikult hoitud NG 9-5. Eestisse jõudes parandati ära tüüpvead ning jooksvalt teostatud hooldused ja vajalikud remondid (rattalaagrid, generaator).


10.

11.

12. VIN YS3GP4AL4B4001358
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#2

Natuke saab ka auto kohta lugeda SIIT

Ootan ka teie nägemust auto hinnast :)
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#3

Tegin hinna natuke paremaks
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 926
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#4

Auto24-s oleva kuulutuse lõpus väidad, et see on Saabi tippmudel. Valeinfo. Tippmudel on siiski 2.8 mootori ja nelikveoga Aero. Sellel mudelil on sinnani väga pikk tee minna.
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#5

Auto24-s Hirch?!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 926
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#6

Auto24-s Hirch?!
Kas sa siis ei teagi kuulsat Hirch-i? Sa oled jäänud pidama minevikku oma Hirsch-ga! :)
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#7

Vabandan kõikide ees.
Näpuka tõttu oli tõesti auto24-s valed andmed, tegu siiski Hirsch mootoriga.

Lisaks eemaldasin ka sõna"tippmudel" ja asendasin selle viimase generatsiooniga, et ei tekiks mingisuguseid valesti mõistmisi.

Tänan tähelepanu eest :) Kui viga näed laita, siis tule aita :head:
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Masinayhistu
Postitusi: 16
Liitunud: K Juul 20, 2016 18:19
Asukoht:
Auto:

#8

Vabandan kõikide ees.
Näpuka tõttu oli tõesti auto24-s valed andmed, tegu siiski Hirsch mootoriga.

Lisaks eemaldasin ka sõna"tippmudel" ja asendasin selle viimase generatsiooniga, et ei tekiks mingisuguseid valesti mõistmisi.

Tänan tähelepanu eest :) Kui viga näed laita, siis tule aita :head:
Tere, kas teil oleks mahti täpsustada mis täpsemalt on vahet hirschi mootori ja saabi mootori vahel?
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#9

Mootor Hirsch performance - ehk diisli tavalise 118kW asemel on neid 132kW.
Põhimõtteliselt kopeertiud 9-3 diislilt. Tegu ju tegelikult 9-3 pealt tuttava 1.9TiD mootori edasiarendusega. Nüüd muidugi võiks suuremad Saabikalad fakti kinnitada :eureka:

Siit saab siis ka lisa lugeda - http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... G270004200
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
heff
Postitusi: 279
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: turboklassik ja nissan

#10

9-3 diislid on 1.9TiD (88kw ja 110kw) ja 1.9TTiD (132kw)
NG9-5 peal peaks olema 2.0TiD (118kw) ja 2.0TTiD (140kw), lisaks esimesest Hirsch versioon 132kw.

TTiD versioonid, nagu nimigi ütleb, on 2 turboga.

Sama "pere", aga päris samad mootorid pole ikkagi 9-3l ja 9-5l.
Masinayhistu
Postitusi: 16
Liitunud: K Juul 20, 2016 18:19
Asukoht:
Auto:

#11

Mootor Hirsch performance - ehk diisli tavalise 118kW asemel on neid 132kW.
Põhimõtteliselt kopeertiud 9-3 diislilt. Tegu ju tegelikult 9-3 pealt tuttava 1.9TiD mootori edasiarendusega. Nüüd muidugi võiks suuremad Saabikalad fakti kinnitada :eureka:

Siit saab siis ka lisa lugeda - http://www.hirsch-performance.ch/Conten ... G270004200
Kuna ja kus hirschi mootor paigaldatud on? Mis vana mootoriga juhtus ja mis on uue mootori läbisõit?
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 926
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#12

Sellel mootoril on tehtud kuskil Saabi esinduses chip tuuning ja kõik.
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#13

Viitate sellele, et passis 118 kW
Olin ka seda meelt, aga kui auto eelmise omaniku poolt arvele võeti, siis 118kW-na. Hiljem Viking Motorsis avastati Hirschi tunnused.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
heff
Postitusi: 279
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: turboklassik ja nissan

#14

Just - tegu ongi ikka sellesama 2.0TiD 118kw Fiati mootoriga, mida väga paljudes autodes, s.h. Saabides leida võib. Hirschi "tehasetuuning" lihtsalt peale pandud.

http://extranet.hirsch-performance.ch/d ... G270004200
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 926
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#15

Viitate sellele, et passis 118 kW
Olin ka seda meelt, aga kui auto eelmise omaniku poolt arvele võeti, siis 118kW-na. Hiljem Viking Motorsis avastati Hirschi tunnused.
Küll aga sõites on erinevus üüratu. Kas tehase soft või Hirschi soft. See oli sul väga tore avastus. :)
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#16

Nii on :cool:
Olen autoga väga väga rahul, aga hing kriibib Turbo 6 järgi.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Vasta