Hakkasin hooajaks uusi 205/55/16 suvekaid otsima. Leidsin Goodyear Efficientgrip Performance ja tundusid hinna/jutu kohaselt head asjad. Eriti meeldib, et vaiksed - see on tähtsaim.
Pidin juba ostma hakkama, aga siis kogemata sattusin Rotalla nimeliste asjade otsa. Nimi on imelik, aga terve internet kiidab... Kui hinda vaadata, siis GY rehv on 65 euri tk ja Rotella 37 eur tk. Pea 2x väiksema hinnaga. Kas ka kõike muud 2x vähem? Ja põhiline, et ka vaiksed rehvid:facts:
Asjad ise sellised:
http://www.rehvidpluss.com/EST/rehv/Rot ... 5R16/85659
K: keegi Rotalla RH01 rehvist teab midagi?
Kui vaadata hiinlaste silte, siis enamuse märja ilma täheks on B ja madalad detsibellid.Tegelikkus on kahjuks natuke teine.Kui vaadata, milliseid pastlaid sügisel alla pandi ja nüüd tulevad suvekaid panema, siis järeldaks, et kõik said oma sõidud tehtud.Märjaga tuleb lihtsalt vaiksemalt võtta. Hiinakate hinnad jäävad enamuses alla 40.-
Hetkel suht sama dilemma ees, kasutatud rehv või sisuliselt sama hinnaga hiinakas.
Valik võtab silme eest kirjuks ja reviewsid, infot on suhteliselt vähe.
Üks saabidega tegelev ettevõte müüb nt Gremaxi rehve, hinnaklass umbes sama mis mentali pakutud rehvil.
Nõus, et talvel peab korralikud alla panema aga suvel võiks ju natuke eksperimenteerida
Valik võtab silme eest kirjuks ja reviewsid, infot on suhteliselt vähe.
Üks saabidega tegelev ettevõte müüb nt Gremaxi rehve, hinnaklass umbes sama mis mentali pakutud rehvil.
Nõus, et talvel peab korralikud alla panema aga suvel võiks ju natuke eksperimenteerida

Everyday Regular SAAB guy!
Kui vaikust tahad, siis ära neid võta. Olen üsna kindel, et mu 9-3'l olid täpselt samad Rotalla rehvid all (225/45/17) ja vaikseks seda kulgemist nimetada ei saanud. Eelmine omanik oli need alla ostnud, ise jõudsin kahel hooajal nendega kulgeda ja kolmanda eel mõlgutasin mõtteid need ära vahetada. Õnneks sai auto enne müüdud, seega jääb see uue omaniku mureks.
Midagi hullu muidugi polnud, aga kuna ise ka vaikust kõige olulisemaks pean, ületasid need mu taluvuspiiri. Samas on 9-3 (SS) üsna nigela heliisolatsiooniga ja vb 9-5 all on parem.
Küll aga ei tahtnud need rehvid kohe üldse kuluda. Eks see kipubki hiinakate puhul tavaline olema - kõva rehvisegu, mis kulub vähe, aga lärmi teeb palju. Muidu sõiduomadustele ja pidamisele ei saanud midagi ette heita.
Midagi hullu muidugi polnud, aga kuna ise ka vaikust kõige olulisemaks pean, ületasid need mu taluvuspiiri. Samas on 9-3 (SS) üsna nigela heliisolatsiooniga ja vb 9-5 all on parem.
Küll aga ei tahtnud need rehvid kohe üldse kuluda. Eks see kipubki hiinakate puhul tavaline olema - kõva rehvisegu, mis kulub vähe, aga lärmi teeb palju. Muidu sõiduomadustele ja pidamisele ei saanud midagi ette heita.
Nojah tundusidki liiga head, et tõsi olla.
Peab siis ikka GY soetama:
http://www.reff.ee/pood/rehv/soiduauto/ ... ance-3476/
Pidid küll kiiresti kuluma.
Eks see on jah selline kahe otsaga asi - kui tahad väga vaikset rehvi, siis pehme segu ja kulub vist suht kärmelt. Aga haakuvus ka parem samas.
Antud tabelist neid ei leidnud. Seal vist iga tootja poolt esindatud ainult üks mudel ja eks Eagle F1 Asymmetric on nende lipulaev.
Peab siis ikka GY soetama:
http://www.reff.ee/pood/rehv/soiduauto/ ... ance-3476/
Pidid küll kiiresti kuluma.
Eks see on jah selline kahe otsaga asi - kui tahad väga vaikset rehvi, siis pehme segu ja kulub vist suht kärmelt. Aga haakuvus ka parem samas.
Antud tabelist neid ei leidnud. Seal vist iga tootja poolt esindatud ainult üks mudel ja eks Eagle F1 Asymmetric on nende lipulaev.
There's no way back now. So just relax and get used to it!
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ei tea seda kulumist, oleneb palju sõidad. Mul on just need GY-d sama 16" mõõt ka. Kolmas hooaeg panen alla vist..
ei mäletagi, millal ostsin..
Kui lamellide pealt nende peale üle minna, siis on ikka lärmakamad..
Aga no suverehv on ju ikka kõvem, kui lamell.
siin on veel naatuek odavam. Ja kui isand Trolliga suhelda, siis võib ehk veelgi asju juhtuda...



siin on veel naatuek odavam. Ja kui isand Trolliga suhelda, siis võib ehk veelgi asju juhtuda...
Ülalpool oleva tabeli kohta lisaks,et ei ole teada temperatuuri katse ajal,samas on nad ise varasemalt väitnud ,et isegi mõnekraadine temperatuuri muutus testi ajal on muutnud rehvide omadusi.Eks rehv kulu kiiremini l-eesti kurvilistel pinnatud teedel,kui linnatänavatel aukude vahel.Lähen vist nööri järgi,minu hiinlasi ei ole isegi testi vääriliseks peetud!
Saan harva sõita SAABIGA.
Minul oli valik rahakoti järgi,alles pärast sain katsuda sõrmega rehvi pidavust,mis tundus päris nakkav olevat,saanud sõita märjal ja kuival ei saa aru midagi ja erilisi ootusi ei oma.St.ei lähe kuskile lennuväljale kiirust mõõtma ja katsun ka maanteel hoida kiiruse lubatud piires,nimeks tundmatu "Imperial ja ecodriver 5".Pere teine Saab sai hiinlased juba möödunud kevadel ja kah pole probleeme,kuigi nimi on teine.Igapäevaselt sõidab naine aga ta on ka autojuhi tütar!
Saan harva sõita SAABIGA.
Soovitaks lugeda viimast TM rehvitesti, seal on selgelt näha, et reaalne elu ja rehvitootjate sildid ei lähe kokku, seda eriti odavama otsa rehvidel.
Kui soovite natuke säästa, siis võtke parem barum 3HM-id, testides paremad kui GY-id, kestavad ka kaks korda kauem.
Hinnavahe hiinlastega tegelikult olematu, võrreldes muude auto kulutustega ja jagades selle näiteks nelja suve peale.
Omast kogemusest võin veel öelda, et 2055516 mõõdus on conti pc5 Eesti teedel vaiksem kui gy performance, kuigi möödasõidu müra näitab vastupidist.
Lühike kokkuvõte ka meie kodukal http://www.rehvitakso.ee/Suverehvide%20test%202017
Kui soovite natuke säästa, siis võtke parem barum 3HM-id, testides paremad kui GY-id, kestavad ka kaks korda kauem.
Hinnavahe hiinlastega tegelikult olematu, võrreldes muude auto kulutustega ja jagades selle näiteks nelja suve peale.
Omast kogemusest võin veel öelda, et 2055516 mõõdus on conti pc5 Eesti teedel vaiksem kui gy performance, kuigi möödasõidu müra näitab vastupidist.
Lühike kokkuvõte ka meie kodukal http://www.rehvitakso.ee/Suverehvide%20test%202017
Ei tea seda kulumist, oleneb palju sõidad. Mul on just need GY-d sama 16" mõõt ka. Kolmas hooaeg panen alla vist..ei mäletagi, millal ostsin..
Kui lamellide pealt nende peale üle minna, siis on ikka lärmakamad..
Aga no suverehv on ju ikka kõvem, kui lamell.
siin on veel naatuek odavam. Ja kui isand Trolliga suhelda, siis võib ehk veelgi asju juhtuda...
Tänud viitamast Cyber. Saidki needsamad Goodyearid ikka ära võetud Trolliga suhtlemise tagajärjel. Homme lähevad alla.
Rehvitestidest - seal kasutatakse tegelikult ju ainult täiesti uusi rehve, mis ei anna objektiivset infot selle kohta, kuidas need või teised rehvid käituvad 1000, 10 000 või 40 000 km hiljem. Loomulikult oleks sellist testi pea võimatu teha, aga ma ei sõida nendega ainult 50 km, vaid järgmised 4a. Arvatavasti nende omadused ei parane, aga küsimus on, et kui palju nad halvenevad. Kindlasti erinevatel rehvidel on see erinev. Loota võib, et premium rehvidel äkki vähem:eureka: Muidugi tulevad mängu juba hoiustamistingimused jms. faktorid. Samuti tekitab kulunum rehv ka rohkem müra, kui uuest peast sildile trükitud.
Tõsi ta on, et saaks kindlasti ka nende Rotalladega või Sailunidega oma sõidud sõidetud. Proovin seekord GY ära, eelmised ostsin ca. 5 aastat tagasi Pirelli P7 ja olen ikka elus.
Tegelikult jah, on selle 4 a. suverehvide peale minev summa 160 euri või 260 euri, pole erilist vahet tõesti.
There's no way back now. So just relax and get used to it!