See oli rõõmus manomeeter! Just nii suur, nagu saksaaja U-boat kasutas, ehk siis u. 10cm läbimõõduga. Nagu enamus mõõteriistu, 'valetas' ka see püstasendis -0,05bar...mis ka täiesti arusaadav. Kui selle näitu uskuda, siis herr IFF sai tõesti rõhuks 1,0bar (vertikaalis 0,95bar).
2. käiguga nati vähem, kuigi rehvid veel justkui pidasid. Ja...omast kogemusest julgen öelda, et alles 1,2bar juures hakkab 205-laiusega rehv 2. käiguga (ja kuival siledal asfaldil) vinguma.
Muideks kadestamisväärt riistapuu, ei krõbisenud ja seier hüppas ainult natukene. Sain ka oma AutoGauge manomeetri õigsuses nati kahelda, kuna näitas seegi 0,05bar vähem kui too 'suur vend'. No anname odavale asjale andeks..
Kokkuvõttes langes herr IFF-i masinal rõhk üsna vähe pöörete tõustes, mida võib julgelt lisavedrude kraesse ajada. Tore.
ps. kiirus oli u. 160. Ehk siis selline, et tahaks pigem roolis istuda, kui kõrval olla
edit: IFF, cutoffi saavutamiseks pole muud vaja , kui see pisike voolik sealt wastegate küljest lahti võtta ja manomeetriga veel korra proovisõit teha. Ettevaatlikult gaasi andes võib üsna täpselt öelda, kus piir on ja kohe ka selgub kuhu Hirsch selle cutoffi viinud on, kui üldse on tava-1,35 baarist kaugemale.
Üks cutoff turbot küll ei purusta.
Second try?