Saab 9-3 AERO XWD 2.8 V6 manuaal, 2008, Vermont Tuning stage 0+, vmaster
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1985
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Pole ammu kirjutanud aga vahepeal nipet-näpet tehtud:
1. Purunenud paisupaagi lõdvik asendatud uuega.
2. Ussitanud antenn asendatud uuega
3. Uued tagumised kettad ja klotisd, kuna eelmised vilisatsid. Vaiksemaks jäi aga päris ära ei kadunud.
Teha vaja
1. Õlirõhuandur vahetada
2. Vasak tagumine pidurisadul vahetada. Ehk saab siis vilistamisest ka lahti.
Sn 180000 km.
1. Purunenud paisupaagi lõdvik asendatud uuega.
2. Ussitanud antenn asendatud uuega
3. Uued tagumised kettad ja klotisd, kuna eelmised vilisatsid. Vaiksemaks jäi aga päris ära ei kadunud.
Teha vaja
1. Õlirõhuandur vahetada
2. Vasak tagumine pidurisadul vahetada. Ehk saab siis vilistamisest ka lahti.
Sn 180000 km.
näita siis teistele ka mis kasulike vidinatega tegu
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1985
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Viimane sissekanne oli 15.09.2016. Vahepeal tehtud asjade nimekiri
Õlirõhuandur vahetatud
Parem esimene rattalaager vahetatud
Katkine aknapesuvedeliku paak parandatud.
Tehtud hooldus (mootoriõli + erinevad filtrid)
Salongis vahetatud mittetöötavad noname ledid Osrami ledide vastu.
KN filter puhastatud ja õlitatud.
Tuner.ee-s softimuudatus tehtud. Palju juurde tuli, et oska ene dünos käiku öelda. Tunda igatahes on. Testisõidul kõrvalistmel istudes tuli hirm peale
Softiuuendusega koos ka küünlad vahetatud. Vanad olid suht ostakorral. Uued on NGK DILFR-7-B-10B 55564748 elektroodide vahega 0.8mm.
Mõõdetud surved silidrites. Probleeme polnud.
Üles jäid järgmised asjad:
Selgus et bypass klapp ei tööta korralikult. Väga kõvasti gaasi vajutama enne klapivahetust ei hakka.
Käsipiduri kangi ei saa algasendisse tagasi. Nõuab omajagu rabelemist.
Õlirõhuandur vahetatud
Parem esimene rattalaager vahetatud
Katkine aknapesuvedeliku paak parandatud.
Tehtud hooldus (mootoriõli + erinevad filtrid)
Salongis vahetatud mittetöötavad noname ledid Osrami ledide vastu.
KN filter puhastatud ja õlitatud.
Tuner.ee-s softimuudatus tehtud. Palju juurde tuli, et oska ene dünos käiku öelda. Tunda igatahes on. Testisõidul kõrvalistmel istudes tuli hirm peale
Softiuuendusega koos ka küünlad vahetatud. Vanad olid suht ostakorral. Uued on NGK DILFR-7-B-10B 55564748 elektroodide vahega 0.8mm.
Mõõdetud surved silidrites. Probleeme polnud.
Üles jäid järgmised asjad:
Selgus et bypass klapp ei tööta korralikult. Väga kõvasti gaasi vajutama enne klapivahetust ei hakka.
Käsipiduri kangi ei saa algasendisse tagasi. Nõuab omajagu rabelemist.
Mul oli nendega ka äge fiilingKäi siis kevadel dünos ära ja miilisõidul näeme
BTW, talvekal oli ikka äge sõita küll Su XWD-ga, tänud
Tänan. Muidugi mu kehvad talverehvid mainiti testisõidul ka ära
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
- Viktoria
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Tänasest uus aku Bosch S5 77Ah 780A. Vana andis täna hommikul peaaegu otsad. Siiski õnnestus kolmandal katsel auto käima saada.
Aitäh vana Diesel Booster, et pikalt teenisid
Aamen talle ja puhaku rahus.
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1985
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
igavene häda sul selle masinaga
Tegelikult pole hullu midagi. Ütleks, siiani omatud saabidest ja muud marki autodest on antud masinaga kõige vähem probleeme olnud.
Esid pole üle 1.07 bari näidanud enam. Sama oli ka enne softiuuendust. Kahtlustan, et see vigane bypass klapp on probleemiks ja mulle ainult tundub, et sidurida on mifagi. Palju see originaalsidur väänet kannatab üldse?
See originaal sidur kannatab mingil määral väänet, lihtsalt kui talle liialt trenni teha siis saab kiirelt otsa .
Kindel on aga see, et mingil hetkel hakkab ta sul läbi libisema.
Läbitud tee minul
Kindel on aga see, et mingil hetkel hakkab ta sul läbi libisema.
Läbitud tee minul
Saab 9-3 MapTun Performance
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Mul pole küll nelivedu aga sidurikettad said korra vahetust küll. Üldiselt on 2,8T ikka väga murevaba ja töökindel mootor! Ja minekut on 9-3 puhul sellel ka! Olen nüüd mitmeid päevi sellega sõitnud. On ikka lust küll! Diisli kõrval on ka mootori hääl mõnus ja see mootor väga vibratsioonivaba (päris vibra-vaba mootori jaoks peab ilmselt Tesla saama).
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1985
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Vahepeal tehtud mõningaid täiendusi-parandusi.
Kuna praeguse sisu olukord ei kannatanud eriti kriitikat, siis sai muretsetud TurboX sisu
Lisaks kevadised puhastused, nahahooldus.
Poleks arvanud, et Premium nahk nii palju erinev on. Mõnus on küll nendes istmetes nüüd olla.
MapTun-st ka uus rool
Muudest asjadest:
Softimured lahentdatud. Bypass klapp ja sidur ok.
Uued süütepoolid.
Paigaldamist ootavad uus jahutusvedeliku paisupaak ja strutbar.
Hakkab looma.
Kuna praeguse sisu olukord ei kannatanud eriti kriitikat, siis sai muretsetud TurboX sisu
Lisaks kevadised puhastused, nahahooldus.
Poleks arvanud, et Premium nahk nii palju erinev on. Mõnus on küll nendes istmetes nüüd olla.
MapTun-st ka uus rool
Muudest asjadest:
Softimured lahentdatud. Bypass klapp ja sidur ok.
Uued süütepoolid.
Paigaldamist ootavad uus jahutusvedeliku paisupaak ja strutbar.
Hakkab looma.
- Viktoria
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Oi! Polegi midagi väga lisada. Olen lummatud. Mida rooli... kusjuures ma vaatasin mingi aeg ka seda enda masinale, aga tundub, et jääb teise korra peale.
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1985
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Oi! Polegi midagi väga lisada. Olen lummatud. Mida rooli... kusjuures ma vaatasin mingi aeg ka seda enda masinale, aga tundub, et jääb teise korra peale.
Mul läks ka ostmisega vähemalt aasta. Lõpuks ei kannatanud seda katkist oem rooli välja ja nii ma ta siis lõpuks tellisingi. Peale paigaldamist oli harjumatu aga nüüd väga mugav.
Istmed ja nahatatud tükid on viisakad:thumb:. Sidur siis ikkagi ei libise veel läbi?
Puutetundlike ekraanide vaimustus, ma loodan, et hakkab autotootjatel üle minema. Puuteplaat keskkonsoolil käe all, käeviiped õhus ja häälkäsklused on mugavamad ja ohutumad.
Puutetundlike ekraanide vaimustus, ma loodan, et hakkab autotootjatel üle minema. Puuteplaat keskkonsoolil käe all, käeviiped õhus ja häälkäsklused on mugavamad ja ohutumad.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1985
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Täitsa timm, meenutab uuemat volvot hele vs tume. Puutetundlik ekraan on puudu veel.
Muretut lendu!
Endalegi üllatuseks sobib mustvalge kombinatsioon väga hästi. Polegi kuskil mujal sellist näinud. Plaan veel salongi edasi teha. Armatuur ja liistud peaks mingi hetk tulema Hirschi stiilis. Mida vähem plastmassi näha, seda parem.
Raadiovahetuse plaan on ka juba auto ostmisest saadik Olen vaadanud siit-sealt aga pole leidnud sellist, mis kohe tunduks sobivat.
Istmed ja nahatatud tükid on viisakad:thumb:. Sidur siis ikkagi ei libise veel läbi?
Puutetundlike ekraanide vaimustus, ma loodan, et hakkab autotootjatel üle minema. Puuteplaat keskkonsoolil käe all, käeviiped õhus ja häälkäsklused on mugavamad ja ohutumad.
Sidur tõesti ei libise. Softi testimise ajal sai sõidetud omajagu aga siduriga mingit probleemi ei täheldanud. Vaatab dünos kuidas sidur käitub.