SAAB 9-5 vahel suitseb

Vasta
tulepoiss
Postitusi: 126
Liitunud: P Okt 10, 2010 17:38
Asukoht:
Auto:

#1

Tere.

On siin targemaid inimesi kes teaksid ja oskaksid öelda mis võib põhjustada vahel saabil tagant suitsemist, just tühikäigul, kui liikuma hakata siis kaob umbes poole kilomeetrise sõidu järel.
Autoks siis SAAB 9-5 110kw, 2,0 bensiin, 2003a.
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 383
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#2

Kui hommikul külma mootoriga, siis puusalt lastes klapisääre tihendid näiteks.
tulepoiss
Postitusi: 126
Liitunud: P Okt 10, 2010 17:38
Asukoht:
Auto:

#3

Kord on külma mootoriga kord soojaga.
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#4

No vast ikka klapisääretihendid. Tähtis on just see, et kui veidi seisab ja siis paned käima ja suitseb, siis on klapisääre vahelt allalaskunud õli. Soe õli ju ka soojem, siis võiks ka lühema seismisega jälle korraks suitsu üles lüüa.

Samade sümptomitega mina vahetasin klapisääretihendeid.
Cubik
Postitusi: 159
Liitunud: N Aug 24, 2006 17:45
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero sedaan 2006 automaat

#5

Olid sarnased sümptomid ja hiljem selgus põhjus - turbo.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#6

Palju õli ka sööb?
tulepoiss
Postitusi: 126
Liitunud: P Okt 10, 2010 17:38
Asukoht:
Auto:

#7

Veidi ikka sööb, kuskilt õlipumba tihendi juurest ka veiedi lekib, peab selle ka üle vaatama, aga samas turbo vahetatud kolm aastat tagasi ja see ei tohiks põhjuseks nagu olla, pigem siis jah klapisääretihend
entson
Postitusi: 509
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#8

Kas pandi uus või taastatud turbo või vahetati teise kasutatud vastu,mis oli siis veel korras,kolm aastat võib olla pikk aeg ,kui õli vahetada tehaselubatu järgi.Mul kah hommikuti külmema ilmaga käivitades 10-15 s tuleb suitsu,klapisääretihendite vahetus ei muutnud midagi,ilmselt läbi turbo vajub väljalaske poolele ja käivitades siis kuumenedes suitseb.Ei tohiks ju olla keeruline turbo kontrollimine?
Saan harva sõita SAABIGA.
tulepoiss
Postitusi: 126
Liitunud: P Okt 10, 2010 17:38
Asukoht:
Auto:

#9

Turbo pandi uus,aga kas turbo puhul pole nii et kui korra suitsema hakkab siis jääbki,mul eelmine nii läbi läkski,ühel hommikul tööle minnes hakkas kergelt sinist välja ajama ja hommikul enne koju jõudmist oli ikka totaalne suits taga ja õli pea alla miinimumi,ja seda umbes 50 kilomeetri läbimise jooksul
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#10

Ei pruugi alati nii minna. Mõnikord läheb aeglaselt läbi.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#11

Minul suitses (sinine suits) kogu 350 tuhat mis ma sõitnud olen. Räägiti ka kalapisääre tihenditest, jäid vahetamata. 10t km läbimisel kaob õli nii 2L viimasel ajal.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#12

Minu autol sinine suits käivitades umbes 50000 km juba. Turbo vahetati 10000000 km tagasi renoveeritud turbo vastu. Turbol lõtke sees ei ole käega katsudes. Ks tihendid vahetasin 150000 km tagasi. Vahet ei mingisugust. Õli sööb umbes 3 liitrit vahetuse peale. Ülevaatuse läbisin kui mootor oli umbes minuti jutti juba ingli hääli teinud. Siis läksid gaasid normi. Ise arvan, et vahetan turbo ära ja kui sellest tolku pole toon Rootsist teise mootori.
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#13

Turbo vahetati 10000000 km tagasi
Numbriklahv jäi kinni? Ei tasu asjatada magusate vedelikega klaviatuuri läheduses :)
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#14

Ja vabandust kaks nulli ikka lõpust maha..:D
Vasta