Minu lennukil on ostmisest saadik tuledega mingi kamm, nimelt pooltuled vilguvad suvalisel ajal kui mootor ei tööta.
Lugesin siin ka teisi teemasid, kus on käsitletud sarnaseid (tulede) probleeme aga seoses oma teadmistega elektrivallas on vist vaja natuke hüva nõu.
Niikaugele olen jõudnud, et peasüüdlane on tulede relee.
Oleks ju lihtne ta lihtsalt ära vahetada aga palju meeldivam on sellest plastmassist karbist viimane välja pigistada.
Põhitulede relee 900 klassik
Aga võta see relee lahti. Natuke nokitsemist ja kohe näed, kas relee kontaktid OK. Neid tasub igal juhul puhastada.
Ja miks nii kindlalt releed süüdistad?
Ja miks nii kindlalt releed süüdistad?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ka mul olnud just releega probleeme.
sai vist lahti võetud ja mingid klemmid või juhtme otsad yle tinutatud. kohe oli hästi näha, kus tina oli lahti murdunud. peale seda jäi funkama.
sai vist lahti võetud ja mingid klemmid või juhtme otsad yle tinutatud. kohe oli hästi näha, kus tina oli lahti murdunud. peale seda jäi funkama.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Releed süüdistan sest panin oma relee teisele autole peale. Resultaadina hakkasid seisval masinal tuled põlema koheselt pärast relee ühendamist.
Jama on selles, et keegi on juba selle jupsiva relee sees kaevamas käinud (näha on jootmis jälgi).
Kontaktid peaksid olema ok.
Jama on selles, et keegi on juba selle jupsiva relee sees kaevamas käinud (näha on jootmis jälgi).
Kontaktid peaksid olema ok.
Peaks vist selline relee olema:

Anna relee kontaktidele 30 ja 86 pinge +12V. Kui nüüd miinuse annad kontaktile S või 31, peavad relee mähised vastavalt tõmbuma ja vaata mis samal ajal kontaktidega toimub.
Ära igaks juhuks aku pealt proovi...kui miski lühisesse satub, tõuseb palju suitsu ja juhtmed sulavad.

Anna relee kontaktidele 30 ja 86 pinge +12V. Kui nüüd miinuse annad kontaktile S või 31, peavad relee mähised vastavalt tõmbuma ja vaata mis samal ajal kontaktidega toimub.
Ära igaks juhuks aku pealt proovi...kui miski lühisesse satub, tõuseb palju suitsu ja juhtmed sulavad.