Klassiku kesklukk

Teemad elektroonikast...
Vasta
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 871
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#1

Kas keegi oskab öelda, kas 5D klassiku kesklukul on kuskil mingi juhtrelee ja kui on, siis kus. Nimelt olen oma autoga sellises hädas, et esiukse mootor tõmbab, lõpulüliti lülitab, taga miski plõksib, aga ülejänud uksed ei avane. Tagaistme all ka kaitsmeplokk, aga seal mingisugust releed seks tarbeks küll ei leidu. Skeemi ka kahjuks hetkel mitte käepärast ei ole.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#2

Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

On moodul,mis asub kõrvalistuja jalgade kohal õhutoru küljes,mingeid lõpulüliteid ei kasutata,juhi ukses on 5 pin`ga juhtmootor,vahel ka mõlemas esiukses.Ja juhi pool võib olla ka ainult lüliti ning mootor on signapaigaldajate poolt pandud.
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#4

ja seda juhtplokki on suht lihtne kontrollida..

ise pakuksin-kontrolli üle need ühenduspistikud, mis on poritiiva sees, siis kontrolli juhtplokki, seal on külmjooteid vahel, mul oli ühel releel mähise traat lahti plaadi pealt.

'' lõpulüliti''' --ha ha ha , mis see on??
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 871
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#5

Tänud, sõbrad, kõikide nõuannete eest, leidsin isegin oma Haynesi cd üles, aga peale selle teema tekitamist saabnetti on kesklukk ideaalselt töötanud nii, et viga ei oska enam kuskilt otsida.
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 871
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#6

Kuna algselt autol signat ei olnud lasin selle paigaldada ja kuna siis toimis kesklukk puhtalt juhiukse lüliti pealt, tuli sinna ka mootor lisada. Signamehed seda lülitit nõnda kutsusid.
''lõpulüliti''' --ha ha ha , mis see on??
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 871
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#7

Niisiis sai see keskluku jama lõpuks lahendatud. Kummagi esitiiva tagaosas kapoti all on 2 4-pin pistikühendust, mis said lahti võetud ja ära puhastatud. Enne sai muidugi keskluku ajul külas käidud...
Vasta