Tere!
Mõtlesin, et teen siia väikese teema oma viimasest autost. Elus esimest korda sõidan Rootsi autoga. Enne seda olen omanud 24-ja erinevat BMW-d, Audi S4-ja, Golf VR6-te ja Peugeot 206 GT-d. Nüüd siis aga selline valik.
Sain selle auto vahetus kaubana paar kuud tagasi. Ei ole kunagi eriline Saabi fänn olnud, kuid ei saa öelda, et see auto mulle ei meeldi. Sõita on hea,seest vaikne ja küllaltki kiire on ka.
Autost siis veidi lähemalt:
Tegu siis 2000a. Aeroga 169kw ja manuaal kast.(Automaati ei oleks võtnud)
Lisadest on eluks vajalik kõik olemas.Püsikas,vent.istmed,Harman Kardon,Nahk,El.mäludega istmed jne.
Ei oskagi pikka juttu teha. Hetkel vajaks vahetust esimesed stabika puksid(pagassis vedelevad). Muidu vinks vonks korras.
Muidugi on peast läbi käinud ka, et võiks ära chippida või midagi. Kui keegi teab soovitada kus seda hea teha oleks siis anna tuld.
Panen mõne pildi ka:
Saab 9-5 Aero 2,3T 169kw 2000a. Hannes
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 383
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto:
- Kontakt:
Ilus sile pill, meil siin üks mees Tallinnas võib sul vähe võimu juurde keerata: http://performance.cr.ee
Terv, Ainar
Terv, Ainar
Kirjutaks veidi tegemistest ka siis:
Velgedel puudusid SAABi embleemid. Ostsin Fixusest mingid kleepsud 10euriga.
Mingi aeg sai üks esimene rehv puruks sõidetud.Peale seda oli ette uusi vaja.Kuna ma olen koi, siis ostsin mingid Haida 225/45 rehvid ette. 40e tk ja mustrit küll
Hullult häiris, et ees ja taga on valged suunatuled, aga esitiibadel oranzid. Raunexist saingi mingi 5eur tk vist oli omale suunad.
Auto sain siis oli esimene reg. märk kõver ja tellisin ARKist uue. Kui uue sain siis kaotasin ka numbrialuse ära. Taga oli juba enne seda tehtud.
Autoga sain kaasa ka mingi "turbo lõdviku". Väidetavalt pidi hetkel küljes olev olema vähe rabe.Järgmiseks õlivahetuseks ostsin bensiinifiltri ka ja kui enne ei viitsi siis stabikapuksid vahetan ka õlivahetuse ajal.Sain nii palju targemaks, et aerol on 19mm stabikapuks ja juustumatel 16mm.
Üks niisama pilt ka.
Väike To do list ka, et oleks hea järge pidada:
-Stabikapuksid vahetada,
-bensiinifilter,
-turbo lõdvik,
-raadio pixlid,
-tagumise parempoolse ukseliist(plastikust/must) vaja uus saada.Kellel on pakkuge...,
-Kapoti ja pagassi embleemid uued-kelle on anna teada...
Velgedel puudusid SAABi embleemid. Ostsin Fixusest mingid kleepsud 10euriga.
Mingi aeg sai üks esimene rehv puruks sõidetud.Peale seda oli ette uusi vaja.Kuna ma olen koi, siis ostsin mingid Haida 225/45 rehvid ette. 40e tk ja mustrit küll
Hullult häiris, et ees ja taga on valged suunatuled, aga esitiibadel oranzid. Raunexist saingi mingi 5eur tk vist oli omale suunad.
Auto sain siis oli esimene reg. märk kõver ja tellisin ARKist uue. Kui uue sain siis kaotasin ka numbrialuse ära. Taga oli juba enne seda tehtud.
Autoga sain kaasa ka mingi "turbo lõdviku". Väidetavalt pidi hetkel küljes olev olema vähe rabe.Järgmiseks õlivahetuseks ostsin bensiinifiltri ka ja kui enne ei viitsi siis stabikapuksid vahetan ka õlivahetuse ajal.Sain nii palju targemaks, et aerol on 19mm stabikapuks ja juustumatel 16mm.
Üks niisama pilt ka.
Väike To do list ka, et oleks hea järge pidada:
-Stabikapuksid vahetada,
-bensiinifilter,
-turbo lõdvik,
-raadio pixlid,
-tagumise parempoolse ukseliist(plastikust/must) vaja uus saada.Kellel on pakkuge...,
-Kapoti ja pagassi embleemid uued-kelle on anna teada...
-
- Postitusi: 452
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
aus ja viisaka varustusega masin. Sh kastitüüp, mis lubab Aerol asjalikumalt edasi astuda. Isegi "vähevärviline värv" ei ole sellel masinal häiriv
vaadates Su eelmiseid masinaid - kui soovid ka libedates oludes gaasi vajutada ning natuke "kurvi painutada", siis hoia ootused madalad ning (esi)rehvid korralikud. Või sõida libedal ajal mõne muu masinaga
ma jätaks stabikate kerepoolsete pukside vahetamise Saabispetsidele - nende vahetamine võib osutuda tõsisemat sorti günekoloogia-praktikaks, kus tööriistaks on ka mingit sorti (liigenditega) puurid, mida tavagaraazhis ei leidu. Vähemalt ma vaatasin oma (kunagisel) masinal puksidele otsa ning haarasin kohe telefoni, et Kadaka teel aeg kinni panna...
bensufiltri vahetamine on mõistlik - ma vahetasin seda alles liigsete lõhnade tekkimisel. Kui lõdvikutest rääkida, siis paha ei tee ju ka jahutusvedeliku (ja eriti soendusradika) lõdvikute vahetamine - kui seda juba tehtud pole. 17 aastat on paras vanus nende väsimiseks.
Vaata ka see nimistu üle:
https://www.eeuroparts.com/blog/2071/10 ... -saab-9-5/
paha ei tee mõne sümboolse hinnaga süütekasseti ning nimistu nr8 klapi soetamine ning pagassi viskamine.
lisaks veel "Blend door armi" ja loomulikult SID kaablikese.
vaadates Su eelmiseid masinaid - kui soovid ka libedates oludes gaasi vajutada ning natuke "kurvi painutada", siis hoia ootused madalad ning (esi)rehvid korralikud. Või sõida libedal ajal mõne muu masinaga
ma jätaks stabikate kerepoolsete pukside vahetamise Saabispetsidele - nende vahetamine võib osutuda tõsisemat sorti günekoloogia-praktikaks, kus tööriistaks on ka mingit sorti (liigenditega) puurid, mida tavagaraazhis ei leidu. Vähemalt ma vaatasin oma (kunagisel) masinal puksidele otsa ning haarasin kohe telefoni, et Kadaka teel aeg kinni panna...
bensufiltri vahetamine on mõistlik - ma vahetasin seda alles liigsete lõhnade tekkimisel. Kui lõdvikutest rääkida, siis paha ei tee ju ka jahutusvedeliku (ja eriti soendusradika) lõdvikute vahetamine - kui seda juba tehtud pole. 17 aastat on paras vanus nende väsimiseks.
Vaata ka see nimistu üle:
https://www.eeuroparts.com/blog/2071/10 ... -saab-9-5/
paha ei tee mõne sümboolse hinnaga süütekasseti ning nimistu nr8 klapi soetamine ning pagassi viskamine.
lisaks veel "Blend door armi" ja loomulikult SID kaablikese.
Liikvel 2024: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Mingi hetk avastasin, et el.peeglite lüliti jamab. Vasakule-paremale ja alla toimib ilusti, aga ülesse ei taha töödata. Viga sai lahenduse "uue" lüliti näol.
Üks tagumise ukse liist oli katki. Selle vahetasin ka ära.
Suured tänud kasutajale SoS varuosade eest.
Nüüd kui juba pimedam aeg käes olen märganud, et spidoplokis valgus poolenisti surnud. Äkki keegi oskab lihtsa õpetuse anda, kuidas selle kergelt kätte armatuurist saada?
Üks tagumise ukse liist oli katki. Selle vahetasin ka ära.
Suured tänud kasutajale SoS varuosade eest.
Nüüd kui juba pimedam aeg käes olen märganud, et spidoplokis valgus poolenisti surnud. Äkki keegi oskab lihtsa õpetuse anda, kuidas selle kergelt kätte armatuurist saada?
Ise kasutasin neid juhiseid: http://photo.platonoff.com/Auto/2007051 ... t_Cluster/
Ohutulede lüliti suhtes soovitan ettevaatlik olla. Ei tea, kas minu oma oli lihtsalt veidike väsinud, kuid see õhuke rõngas lüliti ümber läks esimese korraga katki. Asemele said LEDid, vahe on märgatav
Ohutulede lüliti suhtes soovitan ettevaatlik olla. Ei tea, kas minu oma oli lihtsalt veidike väsinud, kuid see õhuke rõngas lüliti ümber läks esimese korraga katki. Asemele said LEDid, vahe on märgatav
Ma niisama pildikestega ei rahuldunud ja võtsin video ette: https://youtu.be/XPFYkhcwiQ0
Üldpildis tõmba lülitid, ACC, SID ja raadio välja. Raadio metallist raam ja hakka aga lahti kruvima. Muidugi ka rooli juurest pudi-padi eemaldada.
Midagi konti- ega ajumurdvat ta ei ole, lihtsalt veidi tüütu. Kui tõesti midagi katki läheb, siis usun, et SoS aitab jälle uute juppidega välja Tal neid jagub
Üldpildis tõmba lülitid, ACC, SID ja raadio välja. Raadio metallist raam ja hakka aga lahti kruvima. Muidugi ka rooli juurest pudi-padi eemaldada.
Midagi konti- ega ajumurdvat ta ei ole, lihtsalt veidi tüütu. Kui tõesti midagi katki läheb, siis usun, et SoS aitab jälle uute juppidega välja Tal neid jagub
-
- Postitusi: 362
- Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9³ Aero 154KW
- Kontakt:
Ma arvasin, et viga võiks peeglites olla, ei tulnud selle peale, et uus lüliti otsida. Mul ei tööta see funktsioon, mis tagurdades lubab ühe peegli alla keerata. Muu liikumine on ka kohati häiritud.
Mingi hetk avastasin, et el.peeglite lüliti jamab. Vasakule-paremale ja alla toimib ilusti, aga ülesse ei taha töödata. Viga sai lahenduse "uue" lüliti näol.
Üks tagumise ukse liist oli katki. Selle vahetasin ka ära.
Suured tänud kasutajale SoS varuosade eest.
Nüüd kui juba pimedam aeg käes olen märganud, et spidoplokis valgus poolenisti surnud. Äkki keegi oskab lihtsa õpetuse anda, kuidas selle kergelt kätte armatuurist saada?
Hakkavad siis Saabi rõõmud pihta. Eile maanteel sõites hakkas täitsa lampi mootorituli põlema. Mingeid muutusi ei märganud, et miskit viga oleks. Jäin korra seisma, käivitasin uuesti auto aga ikka tuli põleb. Antsin siis korra minna lasin korra nö "peeneks". Siis korra hakkas see tuli vilkuma. Kuid siis jäi jälle pidevalt põlema. Enne esmasp. kahjuks arvutit järgi ei saa panna. Täna korra uurin ise kapoti alt, kas kõik tundub timmis. Kus juures enne sõitma hakkamist auto seisis 3 päeva ja ilmad on ka sellised märjad olnud. Äkki niiskus kuhugi ronind ja nüüd mängib lolli.... Kuidas muidu saabidel on? Kas mootorituli kustub ise ära, kui viga nö ise ära kaob, või tahab arvutiga vea kustutamist?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Oleneb veast, mootorituli kaob ära siis kui viga on kadunud ja mingi teatud aja jooksul on mootor häireteta töötanud. Üldiselt kui mootorituli põleb.siis nö peenestamist küll ei soovita teha. Vilkuv mootorituli tähendab tavaliselt tõsist riket mis kahjustab mootorit ennast. Ehk soovitaks soojalt oodata kuni saad Techi järgi panna ja ilma tungiva vajaduseta ära autot kasuta.
Käisin tegin tarka nägu kapoti all. Kontrollisin erinevaid pistikuid ja vaakumeid.Polnud nagu silmaga midagi pahasti. Õlitaset kontrollisin-valasin 300ml peale,et normi saada. Aga küsimus jäi õhku jahutusvedeliku taseme pärast. Ei saa nagu aru kus maal see norm/max. on? Tegin paar pilti ka, et näidata hetke taset. Mootor täiesti külm.
Siit näha, et päris all see hetkel:
Sodisin veidi pilti, et näidata seda märki seal peal.Saan aru, et külmalt peaks siis vedelik olema seal maal. Kas nüüd alumise noole või ülemise juures?
Seest ka mingi hägune pilt:
Ise pakuks, et veidi vähe on.Aga ei tea kuhu maani nüüd juurde valada?
Ja kas madal tase lööks mootoritule põlema? Seda peaks minuarust kompust näitama, aga seal pixlid nii segamini, et ei saa aru.
Õhtul kell 7 saan korra arvuti ka järgi panna, kui see midagi ei näita tarka siis Esmasp. viin korralikku diagnosti.
Siit näha, et päris all see hetkel:
Sodisin veidi pilti, et näidata seda märki seal peal.Saan aru, et külmalt peaks siis vedelik olema seal maal. Kas nüüd alumise noole või ülemise juures?
Seest ka mingi hägune pilt:
Ise pakuks, et veidi vähe on.Aga ei tea kuhu maani nüüd juurde valada?
Ja kas madal tase lööks mootoritule põlema? Seda peaks minuarust kompust näitama, aga seal pixlid nii segamini, et ei saa aru.
Õhtul kell 7 saan korra arvuti ka järgi panna, kui see midagi ei näita tarka siis Esmasp. viin korralikku diagnosti.