Kuidas kommenteerite antud mudelit http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ?
Kuna olen naisterahvas siis eriti sellest autondusest ei jaga, samas visuaalselt antud auto väga meeldib? Huvitaks nii üldine taust kui ka see kui kulukaks SAAB-i ülevalpidamine minna võiks? Ise liigun praegu vana hondaga, keskmiselt igakuine läbisõit 2000-2500 km ja seda peamiselt maanteel? Oodatud igasugused kommentaarid:)
SAABI omanikuks 9-3 ´98 2,3 110kw?
kui katus, kliima ja mootor korras, siis anna aga tuld.
2.3 on hea tõmbega ja tänu turbo puudumisele ka nõks muretum (turboga ümberkäimine, DI-kasseti hooldus).
Tartus kahjuks pole ametlikke töökodasid, kus Saabi hingeeluga 100% kursis oldaks, kuid üldist seisukorda osatakse ikka hinnata. Seda juhul kui on kahtlusi auto seisukorra suhtes (katus ei avane-sulgu, mootor koliseb, kliima töötab veidralt jne).
my 2 cents.
2.3 on hea tõmbega ja tänu turbo puudumisele ka nõks muretum (turboga ümberkäimine, DI-kasseti hooldus).
Tartus kahjuks pole ametlikke töökodasid, kus Saabi hingeeluga 100% kursis oldaks, kuid üldist seisukorda osatakse ikka hinnata. Seda juhul kui on kahtlusi auto seisukorra suhtes (katus ei avane-sulgu, mootor koliseb, kliima töötab veidralt jne).
my 2 cents.
Garule
Lugesin siin eelnevatest aruteludest, et käisid seda oma kaasale vaatamas-proovimas, aga miks siis ei ostnud?
Palju võiks olla aastane väljaminek auto heaolu tagamiseks ja jooksvaks hoolduseks? Olen täielik võhik Saabide osas, aga paljud hirmutavad,et ülevalpidamine kallis ja varuosasid raske saada?
Lugesin siin eelnevatest aruteludest, et käisid seda oma kaasale vaatamas-proovimas, aga miks siis ei ostnud?
Palju võiks olla aastane väljaminek auto heaolu tagamiseks ja jooksvaks hoolduseks? Olen täielik võhik Saabide osas, aga paljud hirmutavad,et ülevalpidamine kallis ja varuosasid raske saada?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
selle lahtise saabi koha pealt ei oska palju öelda.
aga nende uuemate 900-de ja seega ka 9-3 mootorid on tundunud kyll väga head ja hooldevabad.
põhiprobleemiks pean ikka just sillapukside ja amordikate väsimust. selles suhtes juba tagumikutunne täiesti olemas, et arusaada.
muidugi need asjad seal just kõige odavamad ei ole. ja esinduse meestega diskuteerides sain teada, et nende pukside jne. läbisõiduks ongi 100000 km, mille nad muretult ka vastu peavad. ja seda ma usun isegi.
aga nende uuemate 900-de ja seega ka 9-3 mootorid on tundunud kyll väga head ja hooldevabad.
põhiprobleemiks pean ikka just sillapukside ja amordikate väsimust. selles suhtes juba tagumikutunne täiesti olemas, et arusaada.
muidugi need asjad seal just kõige odavamad ei ole. ja esinduse meestega diskuteerides sain teada, et nende pukside jne. läbisõiduks ongi 100000 km, mille nad muretult ka vastu peavad. ja seda ma usun isegi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: epsum
Kas cabrio 9-3 on siis ainumas 9-3 ja 9-5 seeriast, millel turbot peal ei ole, minu teada on kõik need "astendatud" mudelid turbomootoritega.
Gee, kuni 2000 aastani pandi ju 9-3 peale nii 2.0 vabalthingavat 96 kW mootorit kui 2.3 110 kW vabalthingavat.. 9-5 on sellest patust prii.
Näetsa siis! Pukside ja muu säärase kolinale saan minagi pihta. Põhi hirm ongi see, et äkki mootoritega midagi sellist uskumatut, mida minusugune arugi ei oska saada. Ja selge on see, et kõik mis liigub, ka kulub. Igatahes on mu hing ikka väga haige nüüd........
P.S Väga huvitav saabipere mõnel olnud-on!:)
P.S Väga huvitav saabipere mõnel olnud-on!:)
Algselt postitas: Reesi2
Palju võiks olla aastane väljaminek auto heaolu tagamiseks ja jooksvaks hoolduseks? Olen täielik võhik Saabide osas, aga paljud hirmutavad,et ülevalpidamine kallis ja varuosasid raske saada?
Kust kõik naised teavad, et Saabi pidamine on kallis ja osad kättesaamatud???
Algselt postitas: Reesi2
Garule
Lugesin siin eelnevatest aruteludest, et käisid seda oma kaasale vaatamas-proovimas, aga miks siis ei ostnud?
Palju võiks olla aastane väljaminek auto heaolu tagamiseks ja jooksvaks hoolduseks? Olen täielik võhik Saabide osas, aga paljud hirmutavad,et ülevalpidamine kallis ja varuosasid raske saada?
Ei otsinud kaasale, ikka meile mõlemale. Mõte oli praegune viieukseline kabrio vastu vahetada. Meie praeguse elukoha puhul ei ole kahe auto pidamine kuidagi mõttekas. Minu kaasa oli just see kes vahetust ebapraktiliseks pidas.
Edit: jaanuz09 oli see kes naisele seda osta mõtles. Ei tea mille pärast ta loobus. Mis puudutab ülalpidamise hinda ja varusade maksumust siis pole seal midagi hullu. Kättesaadavus on ainult mitteoriginaaljuppide puhul kehvem, aga ega ta nii palju ka ei lagune et peaks mingite suvajuppidega remontima.
Algselt postitas: MadMan
2.3 on hea tõmbega
... jäta naljad! käisin selle masinaga sõitmas, tõmbest on asi küll kaugel

Üheõnaga, minul jäid selle auto juures silma järgmised asjad:
* istmete nahk halvas seisus
* esiotsa on paugu saanud, kui suure, ei tea
* hooldusraamat ilma ühegi templita
* kõiki nelja klaasi korraga likutav nupp pani täiesti segast
* katuse maha/peale liigutamisel sain terve rea rootsikeeleid tekste, lisaks pidi nuppu umbes 10x ühe tsükli jooksul lülitama. mida tähendasid, ei tea. ma ei kujuta ette, kas see on normaalne
* SID oli tagumikus
* turbo puudub!

Aga kui õnnestub naisele auk pähe rääkida, et tal on täpselt sellist autot vaja siis tuleb ilmselt ära osta... Kui keegi ette ei jõua.