kõrval seisab uus Alfa GT ja taga uus Nissan Primera - rahaprobleemi seal maal pole järelikult, vaid küsimus on suhtumises. Omanikule tuleb noomitus saata.
Mitsu märk viitab äkki mitsu vurrile
Kusjuures need tuled paistavad ikka täiesti eri ooperist olevat. Ühel tulel tundub reflektor oluliselt seespool olevat kui teisel
Minu arust on selline niiöelda tjuuning täielik idiootsus. Eriti siis kui selle tjuunimisega auto nõmedamaks läheb. Täits loll peab ikka olema, et sellise tükiga hakkama saada.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Minu arust on selline niiöelda tjuuning täielik idiootsus. Eriti siis kui selle tjuunimisega auto nõmedamaks läheb. Täits loll peab ikka olema, et sellise tükiga hakkama saada.
Ega siin polegi tjuuninguga tegu. Sõitis oma saabi esiotsa katki ja läks esimesse ettejuhtuvasse lammarisse mõõtmetelt enam-vähem juppe kokku otsima.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Minu arust on selline niiöelda tjuuning täielik idiootsus. Eriti siis kui selle tjuunimisega auto nõmedamaks läheb. Täits loll peab ikka olema, et sellise tükiga hakkama saada.
Ega siin polegi tjuuninguga tegu. Sõitis oma saabi esiotsa katki ja läks esimesse ettejuhtuvasse lammarisse mõõtmetelt enam-vähem juppe kokku otsima.
Ma seda tjuuningut mõtlesingi, et saaks võimalikult odavalt auto uuesti sõitma, või siis ülevaatuselt läbi. Vahet pole, debiil ikkagi.
Olgem nüid tolerantsed. Moldova ju vaene maa - raha vähe ja varuosi ka pole. Palju rohkem kahju on sellest kui tuunijal on liiga palju raha ja liiga vähe maitset (suurem osa)
No kust see omanik peaks siis uued tuled saama? Moldova romulates näeb Saabe sama vähe nagu oma kõrvu ja uued tuled + iluvõre võibolla kallimad kui kogu see classic terves tükis
(Mosse tuled istuvad ette nagu rusikas silmaauku... Mossesid sealsetes romulates on kindlasti rohkem kui üks)
Tegelikult, ära olete mehed harjunud oma heaoluga... Miski asi kuskilt veidi nadi, paneme uue jupi. Aga me oleme siin vähemuses, enamus maailma ei sõida üldse ja kui liiguvad, siis on saa masin häda korral ka puust kolvidega nind pakuga vedru asemel
Algselt postitas: MadMan
kõrval seisab uus Alfa GT ja taga uus Nissan Primera - rahaprobleemi seal maal pole järelikult, vaid küsimus on suhtumises. Omanikule tuleb noomitus saata.
Kas tead kindlalt väita et raha puudust seal ei ole.
Tegelikult,tuleb tunnistada,et meie elul pole viga midagi!! Kes viitsib,on tööd ja raha ja tõesti saab asendada vana jupi uuega! Tuttav tuli Valgevenest,ütles et jube oli....elu nagu meil 20aastat tagasi,inimestel pole tööd,pole raha,pole "vabadust",kuidagi elavad ja liiguvad!! Ja ongi nii,et kui miskit katki,siis "vaadadakse" et äkki miskit saadaval ja ajab asja ära!!
Elasin Kišinjovis üle 3 kuu ja võin kinnitada, et vaesus on seal tõesti suur! Keskmine palk 7-8 korda Eesti omast väiksem, kuid hinnad laias laastus vaid umbes viiendiku võrra madalamad. Ca 25% tööealistest elanikest pidavat töötama hoopis välismaal ...
Loomulikult hakkab silma ka uusi kalleid mudeleid. Muuseas, seal üle 7 aasta vanuseid autosid importida ei lubata, uuematel aga on kubatuurist sõltuv kõva aktsiis. Harjumatult palju oli linnapildis Daewoosid, Dacia Loganeid (Rumeenia asub ju kohe kõrval), Volgasid ja hiinlaste Geely´sid.
Sõiduteed olid kevadel kohutavas olukorras, Tallinnas on nendega võrreldes üsna hea sõita.
Algselt postitas: alfa
Muuseas, seal üle 7 aasta vanuseid autosid importida ei lubata, uuematel aga on kubatuurist sõltuv kõva aktsiis.
Sellest järelduvalt on see auto seal juba väga kaua aega ilmselt sõitnud. tegu ju flatnose klassikuga, aasta kuni 86 siis. Oleneb ehk ka natuke sellest kaua see seadus seal kehtinud on.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...