Tere.
Sattusin ühe õnnetuse otsa tänu tüüpveale nende tükkide pärast. Oli turbo läbi ja teadsin seda. Vahetasin ära ja siis sai karter ka alt võetud. Seal oli ikka mingilmääral neid põlend õli tükke sees ja sõelas ka natuke.
Sai "inspekteeritud" ühte kepsu ja raam saalet. Need ei näinud väga ilusad välja.
Jutu põhimõte. Kui ketikõrin on sees siis kas tuleb seal kõik välja vahetada ? Lugesin et kkk sees on õlikanalid mis võivad umbes olla ja siis seda häält tekitada ?
Ilmselge on see, et antud mootorit on mõtetu remontida.
Pole kuulanud veel kas soojalt midagi muutub.
2.0t mootori keti kõrin
Kas sa oled peast lihtne ? Kas sa toesti hakkaksid mootoriketti vahetama konel millel alumine osa kuuma saanud ? Ma ostan enne lammutajatelt uue mootori ja panen sinna uue juhtketi.
Kas sa nagu reaalselt hakkaksidki 20 aastat vanal mootoril saalesi ja juhtketti vahetama ? Äkki ostad uued rõngad ka ?
Kui sul midagi samatarka veel öelda on siis kuulaks seda juttu heameelega siit netist eemal.
Kas sa nagu reaalselt hakkaksidki 20 aastat vanal mootoril saalesi ja juhtketti vahetama ? Äkki ostad uued rõngad ka ?
Kui sul midagi samatarka veel öelda on siis kuulaks seda juttu heameelega siit netist eemal.
Ma ei saa aru mitte midagi, soovin teada lihtsalt miks mootorikett kõriseb ja sa soovid, et ma areneks. Selljuhul jãän vastust ootama küsimusele, et kui su ema väärt on siis kas tal ka säärt on ? See oleks juba ju areng teadmiste puhul.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jeebus küll, kas ma pean hakkama hoiatusi jagama?
Kui küsimusele vastata ei oska, pole vaja sõna võtta.
Aga hetkel jäi mulle arusaamatuks ketikõrina ja turbovahetamise seos? Algselt on juttu surnud turbost, selle vahetusest ja karteri puhastusest, kuskohast see ketikõrin nüüd mängu tuleb? Kett võib kõriseda ka seest täiesti puhtal mootoril. Sodi õlivannis ja klapikambrikaane all on ikka halva hoolduse teema, mitte ketikõrinast põhjustatud.
Kui küsimusele vastata ei oska, pole vaja sõna võtta.
Aga hetkel jäi mulle arusaamatuks ketikõrina ja turbovahetamise seos? Algselt on juttu surnud turbost, selle vahetusest ja karteri puhastusest, kuskohast see ketikõrin nüüd mängu tuleb? Kett võib kõriseda ka seest täiesti puhtal mootoril. Sodi õlivannis ja klapikambrikaane all on ikka halva hoolduse teema, mitte ketikõrinast põhjustatud.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Ketikõrin tuleneb selles, et ketipinguti on põhjas, seega kett on välja veninud.
Kui saaled on kulunud, siis need võiks välja vahetada, samamoodi ka kolvirõngad.
ja nüüd mõtleme loogiliselt, kuidas saab kinnine(KKK alune) õlikanal tekitada ketikõrinat?
Kogu investeering on 500€
Ja siis osta ford.
Kui saaled on kulunud, siis need võiks välja vahetada, samamoodi ka kolvirõngad.
ja nüüd mõtleme loogiliselt, kuidas saab kinnine(KKK alune) õlikanal tekitada ketikõrinat?
Kogu investeering on 500€
Ja siis osta ford.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Selleks, et vastata küsimusele peab olema konkreetne küsimus millele vastata. Isegi esitasid mitu küsimust oma vastuses.Cyber kirjutas: ↑T Okt 17, 2017 9:17 Jeebus küll, kas ma pean hakkama hoiatusi jagama?
Kui küsimusele vastata ei oska, pole vaja sõna võtta.
Aga hetkel jäi mulle arusaamatuks ketikõrina ja turbovahetamise seos? Algselt on juttu surnud turbost, selle vahetusest ja karteri puhastusest, kuskohast see ketikõrin nüüd mängu tuleb? Kett võib kõriseda ka seest täiesti puhtal mootoril. Sodi õlivannis ja klapikambrikaane all on ikka halva hoolduse teema, mitte ketikõrinast põhjustatud.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Ma ju küsisin, et miks kodanik Saabiga jändab kui remont mõttetu. Tunnistan, küsimärk jäi lõpust puudu. Eeldasin, et inimene täpsustab kuidagigi moodi enda küsimust, kui tal on tõsine soov mingi küsimus küsida mingi teda vaevava tehnilise probleemi kohta. Järgnevatest vastustest tuli hoopis välja, et mingi vaimne probleem hoopis vaevab kodanikku. Miks Fordi ostma saatmine halb on? Fordiga ei teki kunagi selliseid küsimusi nagu Saabiga.
Ford pole lihtsalt teemaks, sest selle kohta pole keegi midagi küsinud. Las omanik jändab ja uurib. Ja kas teeb korda või ostabki lõpuks Fordi, see on tema enda otsustada. Aga elementaarne viisakus eeldab seda, et vastatakse väitele/küsimusele ning ei kommenteerita selle väite esitajat.
Teema püstitajale:
Mis neil saaledel siis häda oli? Kraapsud peal? Kas väntvõllil endal ka kulumisjäljed peal?
Ketikõrina peale siin juba vastati. Aga eks tuleb põhjalikumalt süübida ja olenevalt masinast võib odavam ja lihtsam tulla uue mootori hankimine lammutusest. Väga rikutud asja parandama pole mõtet hakata aga eks lammari kraam on ka loterii.
Teema püstitajale:
Mis neil saaledel siis häda oli? Kraapsud peal? Kas väntvõllil endal ka kulumisjäljed peal?
Ketikõrina peale siin juba vastati. Aga eks tuleb põhjalikumalt süübida ja olenevalt masinast võib odavam ja lihtsam tulla uue mootori hankimine lammutusest. Väga rikutud asja parandama pole mõtet hakata aga eks lammari kraam on ka loterii.
kui kett kõriseb ainult külmalt ja pärast soojalt,kui õlisurve üleval enam mitte,siis teoorias võiks olla pinguti mehhanismi fiksaatorhambad kulunud,kuid õlisurve suudab veel ketti pingul hoida ( ei suuda seda teisiti seletada) .Tõsi kettide leevendite konstruktsioonis on nõela jämedused õlikanalid ,kuid arvestades ,et kaane all (kettide juures) on pidev õli ja tema aurude möll,siis nende kinni olemine ei tohiks kettide venimisele kaasa aidata,pigem kuluvad keti lülid ja leevendite ,pingutite tallad mustast õlist.Kuidas tead ,et antud mootor on autol see esimene?Kui vv on kasutuskõlbmatu ,siis kindlasti on kiirem ja ehk odavam leida kasutatud mootor korraliku õlisurvega ja ilma ketikõrinata,kuid ka siis tuleks ennem saaled üle vaadata. Kuid peab vaatama kaine pilguga auto üldist olukorda ja sellest järeldused tegema.
Saan harva sõita SAABIGA.
Tere jälle ! Tänud vajaliku info eest ja täna peale sõitu kuulasin, keti häält enam polnud ! Nüüd peab hommimul jälle kuulama... Tore seegi.
Fiksaator hambad võivad ehk sellepärast maas olla, et mootor sai niipalju õli vanast turbost peale, et kolb ei jõudnud enam surnud seisugi, kuna õli ees ? ( seda oli kuulda) siis lööb ta ju keti pingule ja surub pinguti kinni.
Kus ma tean, et saaled kuuma saanud ?
Võtsin ühe kepsu ja ühe raamsaale maha. Ühel oli soon sees. Küünega oli tunda väga vähe seda ja keskosa oli teist värvi. Valget vist ? Ja ülejäänud vase värvi.
Fiksaator hambad võivad ehk sellepärast maas olla, et mootor sai niipalju õli vanast turbost peale, et kolb ei jõudnud enam surnud seisugi, kuna õli ees ? ( seda oli kuulda) siis lööb ta ju keti pingule ja surub pinguti kinni.
Kus ma tean, et saaled kuuma saanud ?
Võtsin ühe kepsu ja ühe raamsaale maha. Ühel oli soon sees. Küünega oli tunda väga vähe seda ja keskosa oli teist värvi. Valget vist ? Ja ülejäänud vase värvi.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Vabandust, aga sa esitasid foorumisse diskussiooni, et 2.0t mootoris on keti kõrin.
Mul tekkis küsimus, et mis infot sa meie käest siit otsid, kui sa pmst vastasid ise ära kõik no offense lihtsalt.
Kas sa tahad nõu kuidas vahetada või milles teema lõpuks on?
Mul tekkis küsimus, et mis infot sa meie käest siit otsid, kui sa pmst vastasid ise ära kõik no offense lihtsalt.
Kas sa tahad nõu kuidas vahetada või milles teema lõpuks on?
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
millegipärast kulub keskmine raamsaale rohkem.Kollane-vasekarva peaks tähendama enamjaolt olulist kulumist,saaledel võib esineda mõni väiksem kriim ,need on seotud õlitussüsteemis olnud (olevast)abrassiivsematest osakestest ja ei ole hullu.Teine teema on vv-l olevate kriimude hulga ja sügavusega.Kuuma saanud saaled -ei tea,pole kohanud ,senine kogemus on kolina korral õhukeseks taotud või üksteise peale jooksnud saaled (suur läbisõit,õli puudulikkus).Pingutitel on vedru sees,õli on ikka lisaks.Loodan .et sa ei aja segi keti häält hüdrotõukurite tehtavaga!
Saan harva sõita SAABIGA.