AndresV ja I-Vaari on olulise välja toonud. Muidugi AndresV laki-viide ei ole siinse teema masina puhul kohane: piltidelt paistab pinnaka-tehasevärviga masin.
Lase hakatuseks masin kusagil keretöökojas üle vaadata - viisakas oleks seda teha mingit sorti ekspertiisteenusena. Eesmärgiks "terviku (sh põhjaalune) taastamiskõlbulikkus ja umbkaudne hind". 9-5 mädaneb alt päris hästi - eelkõige tagaosa. Ning pole mõtet teha korralikku rooste-eemaldust välispindadelt, kui tuhat..paar väärt olev masin alt kriitikat ei kannata ning sinna mõne aasta pärast oma praegusest väärtusest rohkem raha nõudma hakkab.
ma ostsin nt oma (maruodava) "uue 9-5", eeldades suuremaid roosteprobleeme (mille ka leidsin): tarbin mõne aasta ja ilmselt loen masina siis (kui kellegi kindlustusselts enne masinat välja osta ei jõua - nagu mul eelmise 9-5 puhul juhtus...) nulli amortiseerunuks - 1200eur masina soetamiskulu 36 kuu peale jagades on selle sõiduki amort olnud 30eur/kuu ehk kütusekulust kordades väiksem. See on muidugi läbinisti pragmaatiline tarbeauto vaade, mis kõigile inimestele sobida ei pruugi - kel (üks ja ainuke) auto on ka silmailuks, eputamiseks ja vaba aja sisustamiseks, ei taha ilmselt, et masin oleks "roostes räim"
