Põhjus miks otsustasin seda teha on lihtne, auto asub sadamas ja meresool hakkas masinat hävitama.

Lisatud failid
Ei tea, kas lugeda ei oska või lihtsalt räägid selleks, et öelda, firmal on koostööpartnerid tuntud automargid, üldiselt loe rahulikult siis räägi.aeg räägib jah objektiivset juttu. Pikaajaliseks kaitseks käivad selliste kivikaitsepüstoli vms-ga pealekantavate paksude mögade alla rooste meh töötlused + värvid. Ehk siis kui see korrosioonitõrje on "korralik", siis tegelikult on olemas veel mitu "veel korralikumat" taset
...mida selliste numbrite eest paraku ei saa ehk siis töö maht on natuke teise suurusjärgu raha väärt.
mida täpselt auto külge pandi? Tavalised kerevahad ja bituumenmastiksid ise maksavad ca 10eur/pudel ning neid võiks kuluda äkki nii, et 2 pudelit kerevaha ja 3..5 pudelit (paksu) bituumenmastiksit. Kel kogemust ja teadmist rohkem, segab tihti pakse mastikseid vedelamatega (neid on isegi liiga palju erinevaid) või paneb vedelama nn aluskihiks. Ma pole mastiksiteemasse tõttöelda väga süüvinudki ja võtan, mida värvipood parasjagu soovitab. Nimelt oma kere-ehitamistel ei kasuta ma mastikseid korrosioonikaitsena vaid pigem meh vigastuste vastu (nagu kivikesed, liiv) - korrosioonikaitse annavad allolevad värvikihid.
pealkirjaga haakiv link kah - ei räägi paraku, mis ained täpsemalt kasutusel on, aga mingid "imeained" vast siiski pole:
http://web.aquacity.ee/korrossioonivastane-torje/
Vabandust mehed, tõesti müüsin auto maha, aga enne seeda piilusin auto alla kaa ja tõepoolest kõik kohad mis oli roostetud ja mida sai puhastatud ja mastiika peale pandud on kõik maha kukkunud. Sellest järeldub see, et ei tasu rooste peale panna nagu nemad panevad, vaid tileb korralikult ärapuhastada. Kes tahab rohkem infot saada helistage 56561699