Blow off klapist viskab õli

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#1

Mure selline et pole kunagi selle mootoriga blow off klapist õli välja visanud.Nüüd umbes kuu aega tagasi avastasin et peale sõitmisi on õhufiltri toru (kummi toru mis tuleb turbost ja läheb filtri karbi külge) kergelt õline.Nüüd olen jälginud seda pikemat aega ja tundub et probleem ei kao.Olen ka iga hommik õlivarrast kontrollinud aga seal õli vähenemist pole märgatavalt näinud.Täna sai saabil esiosa lahti võetud ja turbo lõtku katsutud, aga see kõik tibens tobens.Sama korralik kui 5kuud tagasi katsudes.Ja lammutades avastasin et cooleri lõdvikud on ka ikka suht õlised seest. Mida peaks tegema ja kontrollima ja kas oil catch cani kuhugi vahele panema? Igasugune nõu abiks.

saab 9-3 2.0t 113kw
Kasutaja avatar
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#2

Kerge pilt ka, peale sõitu see koht leemendab kõik kergelt.

Pilt
Kasutaja avatar
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#3

Keegi vist ei oska aidata? Igatahes, laon pilli kokku ja panen karterituulutuse volla pudelisse ja annan hagu veits masinale.Kui sealt viskab õli pudelisse siis surve karteris nt.Mõõtsin silindrid üle, et äkki kuskil mingi kolb või rõngas katki, aga kõik silindrid 10pool ja 11pool vahemikus. Näiteks kui mootor oleks kohvi siis viskab ka tuulutusest õli, hea näide tuua tuttava audi mootoril.Kõik silindrid olid tal 10bari aga siis kui mootor sai valu lõi surve karteri ja tuli bovist õli
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 926
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#4

Saabil ei ole bov-i. Juhul kui sa ise oled bov-i külge pannud ja sealt õli tuleb siis pakuks, et turbo läbi. Keskosas on õlirõngad ja need lekivad.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1234
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#5

Sisselaske süsteem on alati kergelt õline, saad catch caniga lahti sellest. Kui catch can liiga kiiresti täis saab, siis võib olla tõesti probleem, kuid hetke kirjelduste järgi on täiesti normaalne nähtus.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 926
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#6

saabu14jr kirjutas: T Jaan 02, 2018 10:20 Sisselaske süsteem on alati kergelt õline, saad catch caniga lahti sellest. Kui catch can liiga kiiresti täis saab, siis võib olla tõesti probleem, kuid hetke kirjelduste järgi on täiesti normaalne nähtus.
Palun seleta, kuidas sisselaske osa enne turbot saab õliseks ja kuidas see normaalne on?
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1234
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#7

Karterituulutus.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 926
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#8

Ikka ei saa aru. Seda, et karterituulutusest natuke õli turbosse ja sealt edasi mootori suunas liigub, ma tean. Millest hetkel aru ei saa on see, et kuidas õli turbost õhufiltri suunas liigub? Seal ju õhuvool ikka õhufiltrist turbosse.
Kasutaja avatar
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#9

Bob on ju blow off klapp ja see täitsa olemas.Lihtsalt võetud see toru ära mis läheb klapist õhufiltrisse.Aga nagu ron24 väitis siis tubros võib täitsa viga olla.Aga homme või ülehomme üritan uurida kas tuleb äkki karterituulutusest seda õli ja kui tulebki siis catch can vahele mille tellib ebayst.Või kas on ohtlik nimodi ringi sõita ? õlivarrast olen iga hommik kontrollind ja sealt nagu ei vähene
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 926
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#10

Ega see ohtlikumaks enam ikka ei lähe, kui see siiani oli. Kui õlitasemel silma peal hoiad ei juhtu midagi.
Kasutaja avatar
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#11

Karterituulutus üle kontrollitud, pudelile volla otsa ja ei pritsind nagu piiskagi sinna.Kas peale turbo jääb mingeid võimalusi veel üle? turbo lõtkud pole üldse üldse halvad ja nüüd kui peakski olema õlirõngad siis... krt krt.On soovituslik edasi sõita?
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 926
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#12

Turbo õlirõngaid saad kontrollida. Jätad auto ööseks seisma ja hommikul käivitad hetkeks. Nii 3sek. Ja siis võtad õhusisselaske toru otsast ära, kui rõngad läbi on külmas kojas näha õli. Küll aga peab siis auto ka käivitusel sinist tagant välja ajama.
Vasta