Kas 9000 2,3 automaat liigub ilusti edasi.
Küsimus siis selline, et kas 2,3 automaat ilma urbota on piisavalt erk, et maanteel mööda sõita, ka siis kui neli inimest peal. Siin on enamasti juttu turbodega masinatest, endal silmapiiril selline isend ja huvitab kuidas ta on? Mingi eriline püss ei pea olema, aga huvitabki, et kas möödasõidud on ikka turvalised või peab kõvasti punnitama. Ja kuidas kütusekuluga on?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Vabalthingav 2,3 + automaat on täpselt sama "ergas" nagu iga teinegi samade kilovattidega, automaadiga ja sama suur ning raske auto. Sõltub Su valulävest. Mina pean sellise kooslusega Tartu-Tallinn maaneteel möödasõite ohtlikeiks. Aga kindlasti on piisavalt inimesi keda see rahuldab, või ei oska midagi enamat tahtagi.
Selle võimsus on enam vähem sama, mis 2,0 LPT'l - 110kw. Ma arvan et kärab küll.Algselt postitas: qdwin
Vabalthingav 2,3 + automaat on täpselt sama "ergas" nagu iga teinegi samade kilovattidega, automaadiga ja sama suur ning raske auto. Sõltub Su valulävest. Mina pean sellise kooslusega Tartu-Tallinn maaneteel möödasõite ohtlikeiks. Aga kindlasti on piisavalt inimesi keda see rahuldab, või ei oska midagi enamat tahtagi.
Qdwin ajab juuksekarva jälle lõhki oma ohtlikkuse jutuga. Keegi ei käsi rekkadest mööda sõita ning sõiduatodest möödasõidul on 110 kw tonnine täiesti piisav. Usun tegelikult et ka rekkadest möödasõidul. Mõistusega tuleb lihtsalt asja võtta.
Sõitsin enne saabi ostmist 62kw Opel asconaga ja sain ka väga edukalt möödasõitudega hakkama. Hetkel on kilovatte peaaegu täpselt 2x rohkem. Aksaana ja tonnise masside vahe on küll suur, kuid tõesti mitte nii suur, et ohutuks liiklemiseks peaks kw-sid 2x rohkem olema. Ega kilovatid muidugi paha tee. Lihtsalt 110kw aut. kastiga tonnine EI OLE ohtlikult väikese võimsusega.
Ohtlikud on möödasõidud iga autoga, kui kõrvade vahel tühjus on. Kui aga jätkub kainet mõistust otsustamiseks, siis saab ka väga vähesega hakkama. Kasvõi 44 kw PASSATi diisliga.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Võibolla ajan tõesti juuksekarva lõhki. See selleks.
Vabalt hingav 2,3 ja 2,0 LPT on kaks ise asja. 2,0 LPT on möödasõidul märgatavalt tegijam kui samade kilovattidega vabalthingav.
Vabalt hingav 2,3 ja 2,0 LPT on kaks ise asja. 2,0 LPT on möödasõidul märgatavalt tegijam kui samade kilovattidega vabalthingav.
Algselt postitas: qdwin
Võibolla ajan tõesti juuksekarva lõhki. See selleks.
Vabalt hingav 2,3 ja 2,0 LPT on kaks ise asja. 2,0 LPT on möödasõidul märgatavalt tegijam kui samade kilovattidega vabalthingav.
Selle kohapealt olen suhteliselt nõus kodanik qdwiniga. Turbol tuleb see minek varem ka nii, et piisav vajutamisest, ei pea alla lahmima neid käike.
Kuid ärgem unustagem, et auto vanus ning mootori seisukord on väga olulised. Sõitsin Eesti esimese uue Seat Leon 2,0 T, mis saabus 2 nädalat tagasi (esindusse jõuavad kuu või paari pärast) vat see liikus oluliselt erksamalt kui minu 2,0 T. Nii, et ainult mootori töömaht ei ole küsimus.
Iga ratas veab and then some!
Saabiga möödasõitusid sai hiljuti lausa harjutatud Haapsalu maanteel, kus liikus u. 50 kaitsaväe autot sajameetriste vahedega ja muidugi 50...60km/h, nagu neil vist ette nähtud on. Mitu korda proovisin ka nii, et turborõhk näitaks maksimaalselt 0 baari, ehk siis vääne peaaegu analoogne vabalthingava 2,3-sega.
No mis öelda...mööda saab küll, ega raske masinaga on see siiski paras piin. Pidevalt pead ootama hetke, et vastassuund oleks pikalt tühi...ühesõnaga suht kokutamine kukkus välja. Isegi kui endal kiiret pole, on taga ikkagi keegi närviline 50kW mees oma tranduletil jalaga hoogu lükkamas, et vähemalt sinustki mööda saaks, tehes ohtlikke manöövreid.
Samas on kõik väga suhteline, automaatkastiga endal kogemusi eriti pole, aga meie tiheda liiklusega strassel pean küll 2,3 vabalthingavat tonnist liiga uniseks.
No mis öelda...mööda saab küll, ega raske masinaga on see siiski paras piin. Pidevalt pead ootama hetke, et vastassuund oleks pikalt tühi...ühesõnaga suht kokutamine kukkus välja. Isegi kui endal kiiret pole, on taga ikkagi keegi närviline 50kW mees oma tranduletil jalaga hoogu lükkamas, et vähemalt sinustki mööda saaks, tehes ohtlikke manöövreid.
Samas on kõik väga suhteline, automaatkastiga endal kogemusi eriti pole, aga meie tiheda liiklusega strassel pean küll 2,3 vabalthingavat tonnist liiga uniseks.
Nii, et siis liigub edasi küll. Ma polegi eriline kimaja peaasi, et liiga unine pole. Pole automaadiga varem kogemusi olnud kah, aga tahaks, kõrini sellest käikude lappamisest, eriti linnas! On äkki keegi lingi all olevat masinat vaataamas käind, päris pikalt seisab seal vist juba, kas midagi viga, või kõik otsivad turbodega masinaid. Hind tundub pisut üle paisutatud, aga äkki on seal kaubeldavad mehed. Andke infi, äkki vean end Tartust niisama kohale.
Saab 9000 2.3
Saab 9000 2.3
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Liigub ka vabalthingav kuid kui soovid vähem närvikulu möödasõidul ala(4inimest autos)soovitan ikka turboga masinat ja kütust jääb ka rohkem alles.
Ise kui saabi otsisin tahtsin vabalthingavat kuid saatus mängis turbo hoopis kätte ja mis teha haigus on ravimatu .
Ise kui saabi otsisin tahtsin vabalthingavat kuid saatus mängis turbo hoopis kätte ja mis teha haigus on ravimatu .
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Aamen.Algselt postitas: vulkanus
Liigub ka vabalthingav kuid kui soovid vähem närvikulu möödasõidul ala(4inimest autos)soovitan ikka turboga masinat ja kütust jääb ka rohkem alles.
Kogu tõde mõne sõnaga.
Njah. Upitan siin võõrast müügiteemat, aga siinsamas foorumis kah üks automaadiga Saab müügis, millega ei peaks möödasõidul eriti jalga väristama 

Viimane pakkumine on küll hea, hind eriti
.
Aga kes kommenteeriks palju antud puuduste likvideerimine võiks maksta. Mõtlen just radikat ja seda mootorit. Ja asjaolu, et kliima ei tööta on suvel musta nahksisuga ikka suht nutune. Olen kuulnud, et see kliima voolik pidi hirm kallis olema ja sinna mingi tavalist voolikut ei saa panna sest külmutusaine sööb selle ära.

Aga kes kommenteeriks palju antud puuduste likvideerimine võiks maksta. Mõtlen just radikat ja seda mootorit. Ja asjaolu, et kliima ei tööta on suvel musta nahksisuga ikka suht nutune. Olen kuulnud, et see kliima voolik pidi hirm kallis olema ja sinna mingi tavalist voolikut ei saa panna sest külmutusaine sööb selle ära.
Radiaator tilgub, summutis on pisike auk,mis ise-enesest annab väga meeldiva heli efekti, kuid targem oleks seda surts keevitada - ei midagi tõsist, käsipiduri tross vajab pingutamist ja sooja-külma puhuri klappi reguleeriv mootor andis otsad, seega saab klappi hetkel vaid käsitsi ümber lülitada (suve/talve režiim).
Algselt postitas: Veikx
Viimane pakkumine on küll hea, hind eriti.
Aga kes kommenteeriks palju antud puuduste likvideerimine võiks maksta. Mõtlen just radikat ja seda mootorit. Ja asjaolu, et kliima ei tööta on suvel musta nahksisuga ikka suht nutune. Olen kuulnud, et see kliima voolik pidi hirm kallis olema ja sinna mingi tavalist voolikut ei saa panna sest külmutusaine sööb selle ära.
Parima hinna radikale sain Lakiautost - 2800.- Kui otsida ja sebida (tutvused), saab ka odavamalt. Endal polnud mahti sebida.
Kliimaseadme mootori remondist on siin kuskil kirjutanud sebastian.
Kasuta otsingut, saad palju targemaks!
.Sooja-külma puhuri klappi reguleeriv mootor andis otsad, seega saab klappi hetkel vaid käsitsi ümber lülitada (suve/talve režiim)
Selle mootori remontimist mõtlesin. Kuidas sellega on, kas saab äkki lammarist, kui poest tellida siis tahavad raudselt mingi kümme muud juppi kah kaela määrida. Asi nimelt selles, et tahan esimest päris oma autot osta ja kohe hirmsalt remotida ei tahaks. Radika vahetus ei tohiks probleem olla, olen enne kah näppe õliseks teinud ja kujutan ette mis see on, aga mingi elektroonilise kliimaseadme jamad panevad kahtlema, nagu sellel masinal paistab olevat.
Üldiselt selles hinnaklassis autot ostes saad enivei remontida. Nii on lihtsalt. Nüüd vaatasin siin teemas mainitud kahte autot:Algselt postitas: Veikx
Asi nimelt selles, et tahan esimest päris oma autot osta ja kohe hirmsalt remotida ei tahaks. Radika vahetus ei tohiks probleem olla, olen enne kah näppe õliseks teinud ja kujutan ette mis see on, aga mingi elektroonilise kliimaseadme jamad panevad kahtlema, nagu sellel masinal paistab olevat.
- HS 2,3 vabalthingav 33 000.-
- saabitüdruku 2,3 FPT 20000.-
Kui selle kahekümnetonnise saabi remondiks 13 000 panna, siis saad igal juhul paremas korras auto kui HS'i aias pakutakse. Nii arvan mina. HSi masin tahab ka kohe kindlasti rahasüsti.
ja kontrollida kindlasti lisaks kas suve ajal lisaks külmale sooja ka puhub, +28 väljatemperatuuriga pead ootama kuni vihmale keerab.
ja sõitke rahulikult, jõuate tervena kohale- mehi kes oma tatsunitega sul saba küljes ripuvad eestis paraku küll ja küll, unustatakse ära et eesminejal on näiteks 4x(number lambist) paremini töötavad pidurid, äkkpidurduse korral istub tatsun eleda laksuga tagastangesse...
ja sõitke rahulikult, jõuate tervena kohale- mehi kes oma tatsunitega sul saba küljes ripuvad eestis paraku küll ja küll, unustatakse ära et eesminejal on näiteks 4x(number lambist) paremini töötavad pidurid, äkkpidurduse korral istub tatsun eleda laksuga tagastangesse...
Tegelikult, mul on plaan oma 4 aastat minu käes olnud SAAB kellegile tutvumiseks maha müüa. Ta on juba peaaegu korras. Lubasiin maha müüa, kui täiesti korda saab aga miski kala on
Samas vahetatud on mälu järgi (ei hakka VPN'ga kettaid külge ajama) ketid, pingutusamort ja rullik, plokikaas ja hüdrotõukurid, soojendusradikas, DI, kõik uued kettad ja klotsid, bensiinipump on hetkel BMW oma aga see vist kalabki, ... Täpsema ajaloo võib vaadata hiljem.
On küll manuaalkast. Ning turbot remontijate õnneks pole. Ning ukseserv ülevalt on rooste läinud viimase talvega, ning veel mõned kohad. Ehk, automüüja jutu järgi ideaalses korras masin, krt.

On küll manuaalkast. Ning turbot remontijate õnneks pole. Ning ukseserv ülevalt on rooste läinud viimase talvega, ning veel mõned kohad. Ehk, automüüja jutu järgi ideaalses korras masin, krt.