Et kõik ausalt ära rääkida, siis alustaks sellest, et kolm viimast autot on olnud diislid, aga kuna aastane läbisõit on varasema 40k asemel vaevalt 20k ja suurema osa sellest moodustab Viljandi linn, siis bensiin on igati mugavam ja asjalikum valik.
Põhjuks, miks 9-5 tundub sobivat, on peresse soovitav järelkasv ja üks kasvav noormees, kes on 1,9m pikk ja pisikeses Boras on tal jube kitsas, seega midagi suuremat vaja.
Hetkel olen V70 gen2 ja Saab 9-5 vahel. Turvalisus perekulguris on tähtis. Aga küsimuste juurde:
1)Kas ISOFIX kinnitus on 2002-2004 universaalis standardiks?
2)Saan ma õigesti aru, et 2.0t ja 2.3 Aero vastupidavus/küttekulu on peaaegu samasse auku ja Aero oleks igati mõistlik valik? Arvestades remondi/kütte kulusid? Küsimus tingitud sellest, et lisadega 2.0t-d on raske leida.
3)Sentronic (5käiku) käigukasti kohta on kohutavalt palju seinast seina arvamusi, seega võib seda valida või peaks eemale hoidma? Endal kk valiku osas eelistusi ei ole. Saan mõlemaga hakkama, aga manuaale liigub väga vähe ja valikut eriti ei ole.
4)Kas 9-5 kasutab ühe või kahemassilist hooratast ja mis umbkaudne hooratas/ketas/survelaager/korv vahetus oleks. Pidi suur töö olema. (1.9TDI komplekt pluss töö on näiteks 790euri, seda ühemassilise paigaldusega)
5)Ja siin ringi lugedes oleks Viljandile lähim autoabi Tartus või on ka miskit Saabiabi lähemal?
Arvestades, et oskan mutrivõtit õigetpidi kätte võtta ja pisemate asjadega saan kindlasti ise hakkama, kas soovitaksite 9-5te või oleks V70 perekulguriks õige valik?
Head õhtut ja muretuid kilomeetreid kõigile.
