Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2002, germpz

Kasutaja avatar
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#76

Bolt mode asja ei muutnud. Samuti sai voolikud üle kontrollitud ja klapid tundusid pidavat. Igaks juhuks siiski Trooja käest paar tükki tulemas.
Boostides on aga kusagil korralikku sisinat kuulda.
BPC klappi läbi puhudes W ja C aukudest väljus õhk aga R sisse puhudes tuli õhku hoopis pistiku klemmide vahelt. Nii vist ei peaks olema?
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#77

BPC klappi läbi puhudes W ja C aukudest väljus õhk aga R sisse puhudes tuli õhku hoopis pistiku klemmide vahelt. Nii vist ei peaks olema?
Mul käes praegu teadaolevalt korras klapp ja samuti väljub õhk kontaktide vahelt. Ju siis normaalne. Puhumisega võimalikku viga tavaliselt ei selgugi.
Kui aga saad mõõda klapi takistus, see peab olema umbes 8 oomi.

Vaata ka veel voolikud üle. Võimalik, et näed mingit pragu natuke painutades.
Õhku võib sisiseda ka intercooleri'st või selle jämedatest voolikutest või lausa IC-st endast.
Kui viga ei leia, oleks hea kusagil töökojas vaakumtest teha.
Kasutaja avatar
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#78

Masin jälle turbotab.:head: Viga peitus lekkivas turbo lõdvikus.
Tänud kaasamõtlejatele! Posu teadmisi Saabi hingeelu kohta taas juures.
Kasutaja avatar
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#79

Masin jälle turbotab.:head: Viga peitus lekkivas turbo lõdvikus.
Tänud kaasamõtlejatele! Posu teadmisi Saabi hingeelu kohta taas juures.

Nii huvi pärast,
Milline oli? Turbost vahejahutisse või vahejahutist edasi throttle body poole?
Kasutaja avatar
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#80

Turbost vahejahutisse
Kasutaja avatar
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#81

Auto on sõitnud viimasest postitusest saati pea murevabalt. Vahepeal hakkas piduripedaal surisema jala all. Põhjuseks oli ABSi vöö murdunud hammas.

Nüüd said teha lastud juba kaua plaanis olnud keretööd. Keevitati tagaluuk. Lapiti ära augud tagakoobastes ja tehti pinnarooste tõrjet. Värviti parem tagumine tiib. Järjekordselt parandati stangelisas olev mõra (kuniks see jälle hange või äärekiviga kohtub). Karbid ja muud õnarused said Dinitroli MLiga töödeldud.

Täna hommikul sain Saabi kätte poleerimisest ja püsivahatamisest. Kehva pilt tõestuseks:

Pilt
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#82

Tore lugeda, et Saab kestab ja jätkuvalt emotsioone pakub :cool:

Need keretööd lasin ka ise ära teha aga no ega vist päris ideaaliks seda plekki enam ei saagi kui ussinärakas sisse on sattunud.

Edu ja muretut lendu ;)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#83

Aset leidis järjekordne plaaniline õlivahetus. Töökoja ees seisis üks soliidne 9000.

Pilt
Kasutaja avatar
germpz
Postitusi: 75
Liitunud: N Juun 04, 2015 13:30
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero CRP

#84

Lugu nii, et see Saab mõõdab nüüd asfalti uue juhi käes. Minu poolt teema lukku ja ehk järgmise Saabini. :drive:
Suletud