Saab 9-5 Aero Estate 2.3T Hirsch Performance 205+kW, 2005, S9K

Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#101

[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
13piisab
Postitusi: 470
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#102

...aga mingitki kiirusindeksit omava rehvi valmistamise tehas tuleb vist ise püsti panna :D

Pildid toovad aga sillme ette paarikümne aasta taguse moe, mil velje tagant paistis ketas (toona taga veel tihtilugu kirkaks värvitud trummel), mis on justkui hiiglaste maale eksinud Gulliveri reiside peategelane. Seda ei päästa ilmselt ka nn lihtsad piduriupgraded (Opeli?) diislite ketaste ja sadulatega - lisanduv paarkümmend mm diameetrit jääb ikka väheks...

edit: velg on 19" ehk algne +2"? Siis ei olegi muutus ju väga suur (raadiuses 26mm), aga ometi jääb kohe silma.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#103

Mismoodi ta sul vastu käib? Ma ei muutnud mingit cambrit - ainuke asi mis juurde läks oli 5mm flantsi - 5 kuud peale sõitmist olid sillad timmis... Tallinn-Rooma-Tallinn sai ilma ühtegi korda kuskilt vastukäimist ära sõidetud - pagass oli manti täis :freak:

Mul käivad kõik neli vastu logareid. Pole reaalne, et veel laiem velg pihta ei käiks. Kusjuures mul taga veel nivoo amordid. Ma mõõtsin mitu korda ennem, kui selle mõõdu valisin.

Gunmetaliks ma nad ilmselt teengi + midagi veel.
Pereira
Postitusi: 136
Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001

#104


See ju lausa Griffini all. :)
Kasutaja avatar
Martin.V
Postitusi: 259
Liitunud: N Nov 27, 2014 0:45
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 900 ´86
Kontakt:

#105

Mismoodi ta sul vastu käib? Ma ei muutnud mingit cambrit - ainuke asi mis juurde läks oli 5mm flantsi - 5 kuud peale sõitmist olid sillad timmis... Tallinn-Rooma-Tallinn sai ilma ühtegi korda kuskilt vastukäimist ära sõidetud - pagass oli manti täis :freak:

Mul käivad kõik neli vastu logareid. Pole reaalne, et veel laiem velg pihta ei käiks. Kusjuures mul taga veel nivoo amordid. Ma mõõtsin mitu korda ennem, kui selle mõõdu valisin.

Gunmetaliks ma nad ilmselt teengi + midagi veel.

Müstika, aga jõudu! :)
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#106

No see 9,5" velg läheb rohkem sisse poole ja tänu sellel on rehv stretch :) Hetkel on teema selles seda vajalikku külgkallet sellise komboga ei saavuta.
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#107

9.5 velg sama ET-ga tuleb VÄLJA 13mm
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#108

9.5 velg sama ET-ga tuleb VÄLJA 13mm
Ahsoo...jama siis jah :P
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#109

Peaks remontima veitsa. Kolisema hakanud teine.

Pilt

Pilt

Pilt
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#110

Hetkel vahetan jahutusradikat. Oli teine ära väsinud. Väljalaske kollektori sain ka tihedaks. Tihend oli väga räbal juba ja kolle ise kõver. Õnneks oli üks sirge kolle keldris ootel. Tikud ka kõik terved. Turbol endal ristilõtk üsna suur juba.

Tagant madalamaks ja kerge klepsiku mod

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#111

Edev värk :)

Eest ka suts madalamaks siis on kena tihe kõik :cool:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 383
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#112

Cool, peaks ka Hirschi klepsud laskma teha.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#113

Pean väljalaske ära survestama. Kiirenduse ajal ikka viliseb kuskilt, kui rõhk on järel. Sisselase on survestatud kuni 1.5 bar, sealt ei tule kuskilt midagi. Turbo ja kolde vaheline tihend äkki.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#114

Lihtsalt pidin kirjutama. See auto müümise värk on ikka tõesti huvitav. Alati on nalja visatud selle üle, et kui müüma hakkad, siis hakkavad mingid vead kohe kimbutama. Pakkusin hiljuti SoS-ile enda oma. Kaks päeva hiljem viskas mootori tule põlema, veaks katalüsaatori effektiivsus :D Mingi Murphy seadus?
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#115

Huvitav kas suverehvide jaoks liiga vara? Hullult kipitab suurte velgede järele.
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#116

Julge hundi rind on haavleid täis.
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#117

Ma siin lükkan ilmselt reedel alla :)

Hakkas kergem onju (loe: pane muidugi) :D
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#118

Korra võiks ju proovida :lol: :drive:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#119

Ja lund sajab, ehta :wtf:

Sain kahele probleemile jälile. Nimelt on vaevanud autot käiguvahetus kui kiirendad kõvasti. Ei tahtnud käiku vahetada ja hakkas vahele jätma jne. Lisaks oli mingi totter vilin rõhu all sõites. Sisselaske survestasin ära, mõned väiksed lekked, need said korda. Siis uurisin väljalaske kollet, tihend oli läbi ja kolle kõver ja üks tikk katki. Õnneks kodus sirge kolle olemas, uus tikk sai pandud ja mõlemad tihendid ka uued. Ja ikka vilises. Täna siis võtsin DP alt ära, et vahetan sukad ära. Olid teised üsna läbi. Vaatasin, et esimene katalüsaator puruks. No selge. Lõin mõlemad tühjaks, teise kati juures oleva ühenduskoha likvideerisin ka ära ja HOLD YOUR HORSES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei mingit vilinat enam, ei mingit vahelejättu/lollitamist käiguvahetusel ja tõmme on hoopis teine :D Nüüd peab soojemaid õhtuid ootama, siis teeb 3" DP alla.

Reedel sai tagant piduritorud ära vahetatud. Next in line on esisilla raami puksid.

Rooli tahaks MY06 oma :)
Kasutaja avatar
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#120

S9K kirjutas: P Apr 01, 2018 22:05 Ja lund sajab, ehta :wtf:
:mrgreen: just ütlesin naisele et ilmselt Kristjan hommikul vahetab rattad tagasi ringi.
Vasta