H-tüüpi mootor ja jagaja

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
muidumehike
Postitusi: 258
Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
Asukoht:
Auto:

#1

Millistel mudelitel veel H-tüüpi mootoreid kasutatakse peale 99 84-ndast aastast ? Või on selle mootori jagaja identne mingi teise tüübi mootori jagajaga ?
Ootan abi
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

900 ja 90 kah. Jagaja tüüp sõltub sellest, kas on pritsega masin või karpaga.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#3

H-tüüpi mootor võeti kasutusele 1981. aastal (kuni 81 oli B-tüüpi), sellega peaks olema varustet kuni aastani 1987 toodetud klassikud ehk siis 99, 900 ja 90.
Karpamootoriga masinatel on kontaktjagaja, pritsungiga aga kontaktivaba (tegelt on võimalik ka neil kuidagi kasutada kontaktjagajat, nagu praktika seda kinnitab aga tulemus pole ilmselt ideaalne).
Sul, kui ma õigesti aru saan (gl = 1 karpa), on ühe karpaga masin, seega vajad kontaktjagajat.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: Ryhkija
H-tüüpi mootor võeti kasutusele 1981. aastal (kuni 81 oli B-tüüpi), sellega peaks olema varustet kuni aastani 1987 toodetud klassikud ehk siis 99, 900 ja 90.
Karpamootoriga masinatel on kontaktjagaja, pritsungiga aga kontaktivaba (tegelt on võimalik ka neil kuidagi kasutada kontaktjagajat, nagu praktika seda kinnitab aga tulemus pole ilmselt ideaalne).
Sul, kui ma õigesti aru saan (gl = 1 karpa), on ühe karpaga masin, seega vajad kontaktjagajat.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

kontaktivaba jagajat kasutati ka hilisematel karpamootoritel.H-mootorit kasutati kuni classicu tootmise viimsepäevan(92-93)
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 571
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#6

Lisan veel selle, et olen oma silmaga näinud ja ka katsunud 80-nda aasta 99-t, mis oli H mootoriga.

Tähendab siis, et omanud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

Eks neid sai omal-ajal B-H ks piisavalt ringi vahetatud.H-tuli 81 aastal.
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: Trionic
kontaktivaba jagajat kasutati ka hilisematel karpamootoritel.H-mootorit kasutati kuni classicu tootmise viimsepäevan(92-93)

Saan ma õigesti aru, et mingist ajast lõpetati siis kontaktjagajate paigaldamine ära ka karpamootoreile ja et pritsungiga masinaile pandi aint induktiiv- või Halli anduriga jagajaid?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Täpselt nii:cool:
holger
Postitusi: 83
Liitunud: T Mär 16, 2004 12:33
Asukoht:
Auto:

#10

Trionic kirjutas:
Eks neid sai omal-ajal B-H ks piisavalt ringi vahetatud.H-tuli 81 aastal.
Kas H-mootor sobib vanemale 99le ka panna, ilma et kere modima peaks? Viiekäigulist kasti ei saa niisama lihtsalt panna, ei mahu ära, aga H-mootor tavalise vana neljase kastiga?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: holger
Trionic kirjutas:
Eks neid sai omal-ajal B-H ks piisavalt ringi vahetatud.H-tuli 81 aastal.
Kas H-mootor sobib vanemale 99le ka panna, ilma et kere modima peaks? Viiekäigulist kasti ei saa niisama lihtsalt panna, ei mahu ära, aga H-mootor tavalise vana neljase kastiga?

Et rihmaratas ära mahuks,tuleb tulemüüri ratta piirkonnas ca. 5 cm. sissepoole taguda.Uuematel keredel oli juba vastav süvend sündides.
Vasta