Saab 99T, 1978, Andrus99
Mis vidin see parema rattakoopa peal on? Sul sellel ka 2 O2 sensorit? Mäppimisega tegeled ise?
Sul oleks sinna LH2.4 L-kujulist tühikäigumootorit vaja.
See on akulaadija seal rattakoopal, lisaks kaitsme/releekarp (pärit ABSi süsteemist)
O2 sensoreid on 1, ainult wideband ja narrowband väljund ecu-sse
Eks ma autotuunin ja sätin seda softi nagu oskan
L-kujuline tühikäigumootor sobiks jah paremini, aga vaata kui ilus silikoonist voolikukaar seal nüüd on
Ja tegelt ei ole päris valmis olukorrast see pilt - õhufilter on veel puudu
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
LC2 WB?
Oled selle kooslusega ülevaatuspunktis ka käinud? Ma enda omaga käisin viimati ja tundub, et see narrowband vähemalt minu LC1-st valetab. Ülevaatuselt ma oma 14,7-ga igaljuhul läbi ei saa. Peab O2 sensori välja lülitama ja manuaalselt lahjemaks segu tegema, et ülevaatuspunktile sobiv oleks.
Ma ei hakka oma probleemi siin lahkama - lihtsalt huvitav, kuidas teistel need süsteemid toimivad.
Oled selle kooslusega ülevaatuspunktis ka käinud? Ma enda omaga käisin viimati ja tundub, et see narrowband vähemalt minu LC1-st valetab. Ülevaatuselt ma oma 14,7-ga igaljuhul läbi ei saa. Peab O2 sensori välja lülitama ja manuaalselt lahjemaks segu tegema, et ülevaatuspunktile sobiv oleks.
Ma ei hakka oma probleemi siin lahkama - lihtsalt huvitav, kuidas teistel need süsteemid toimivad.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Minul on nii, et kui auto käima panen ja tühikäigul lasen soojeneda on segu 14 ja 15 vahel. Siis hakkab järjest lahjenema ja lõpuks viskab mootori tule põlema, segu sealjuures 17 / 18 ringis. Kui aga peale käivitust kohe liikuma hakkan, siis mingeid lollusi ei tee. Igatahes kaalun tugevalt originaal lambda tagasipanekut. Ma ei usalda seda WB-i ecut juhtima.
LC1 WB on ja hoiab 14...15 vahel. Ülevaatuselt sain sellega läbi küll, kuid mul ei ole ju paberites kat-iga auto, seega nõuded vist lahjemad.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Suht s...tt laupäev oli...
Iroonia - koduteel esimeselt kevadiselt sõidult ja ühtlasi tehnoülevaatuselt.
Iroonia - koduteel esimeselt kevadiselt sõidult ja ühtlasi tehnoülevaatuselt.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Ma arvan, et võis lõhkeda õliradika voolik. Sõidu pealt käis mingi müts ja paraktiliselt kohe olid leegid kapoti alt väljas.
Kõige kuumem koht tundub olevat vasakul pool mootorit, just seal, kus on õlifilter ja need voolikud.
Kütet jagus, 1 väike tulekustuti + 1 suur ei mõiganud suurt midagi, kohalejõudnud tuletõrje lõpetas põlemise.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kurb näha...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 860
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Tunnen kaasa, kurb ja uskumatu et tulekustutajatest polnud üldse abi. Häving ikka totaalne. Sellel autol ju väljalase ja sisselase eri pooltel ja õlitorud ka vasakul, aga ikka läks põlema ...
Kes oleks see tark mees ja ütleks, kas võiks taastada või on see kuuma saanud kere osa probleemne?
Silma järgi tundub hetkel normaalse kujuga, kapott on vähe laines ja katus ka.
Mõtteid on peast läbi käinud igasuguseid. Alguses oli tunne, et puksiir ja Kuusakoski...siis magasin öö ära ja eile rookisin selle põlenud sisu välja.
Tegemist oleks kõvasti ja sama kerega doonorit oleks ka vaja.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7638
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ma olen tark mees, kuna tean vastust! Ja rauatööga peaks ju hakkama saama. Ma pigem muretseksin ilusa sisu koha pealt.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 860
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Väike abi minu poolt, ehk on kasu ja tasub siiski taastada:
Doonoriks:
https://www.blocket.se/halland/Saab_99_ ... =23_13&w=3
https://www.blocket.se/gavleborg/Saab_9 ... =23_13&w=3
https://www.autoscout24.de/angebote/saa ... ?cldtidx=1
http://www.classiccars.se/classic/b_det ... tTfgZcuCUk
https://www.blocket.se/lund/Saab_99_gl_ ... =23_13&w=3
https://www.blocket.se/alvsborg/Saab_99 ... =23_13&w=3
https://www.nettiauto.com/saab/99/9516617
http://citiboard.se/forshaga/saab-99gl- ... 83,3927213
http://citiboard.se/forshaga/saab-99gl-bytes,3840289
Jupid Rootsi romulast:
http://en.bildelsbasen.se/?link=search& ... 0&vcx=4022
Ja ma ise paljud asjad Rootsi oksjonilt ostnud:
https://www.tradera.com/search?q=saab+9 ... E.&spage=2
Ja uued huvitavad istmekatted:
https://www.tori.fi/uusimaa/Uudet_Saab_ ... ?ca=18&w=3
Doonoriks:
https://www.blocket.se/halland/Saab_99_ ... =23_13&w=3
https://www.blocket.se/gavleborg/Saab_9 ... =23_13&w=3
https://www.autoscout24.de/angebote/saa ... ?cldtidx=1
http://www.classiccars.se/classic/b_det ... tTfgZcuCUk
https://www.blocket.se/lund/Saab_99_gl_ ... =23_13&w=3
https://www.blocket.se/alvsborg/Saab_99 ... =23_13&w=3
https://www.nettiauto.com/saab/99/9516617
http://citiboard.se/forshaga/saab-99gl- ... 83,3927213
http://citiboard.se/forshaga/saab-99gl-bytes,3840289
Jupid Rootsi romulast:
http://en.bildelsbasen.se/?link=search& ... 0&vcx=4022
Ja ma ise paljud asjad Rootsi oksjonilt ostnud:
https://www.tradera.com/search?q=saab+9 ... E.&spage=2
Ja uued huvitavad istmekatted:
https://www.tori.fi/uusimaa/Uudet_Saab_ ... ?ca=18&w=3
Lisaboonusena on sellel 5-käiguline kast.
Kes pakuks klassiku 16V turbomootorit? Võib olla mittekomplektne ja remonti vajav.
Samuti pakuks huvi uuema klassiku veermiku osa - ehk siis käsipidur taga ja võimalus kasutada ees tonnise pidureid.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Ilmselt plaanid ka T5.5 peale tagasi panna. Me siin Andreasega mõelnud, et võiks midagi kaasaegsemat proovida - Ecumaster, Haltech vms, kuna senimaani ei saa enda autosid sellisteks nagu tahaks/oskaks. Eriti keerukas/arusaamatu on turborõhu kontrolli alla saamine. Esialgu lihtsalt mõtlemiseks.
Hetkel ei oska ühte, teise ega kolmanda eeliseid konkreetselt ette tuua, aga uurime vaikselt, millise süsteemi poole vaadata.
Hetkel ei oska ühte, teise ega kolmanda eeliseid konkreetselt ette tuua, aga uurime vaikselt, millise süsteemi poole vaadata.
Esmalt vast ikka T5.5 jah, see tuleb kõige lihtsamalt kätte. Eks vaatab, mis mõtted tulevikus tekkivad.KT100 kirjutas: ↑P Juul 01, 2018 23:44 Ilmselt plaanid ka T5.5 peale tagasi panna. Me siin Andreasega mõelnud, et võiks midagi kaasaegsemat proovida - Ecumaster, Haltech vms, kuna senimaani ei saa enda autosid sellisteks nagu tahaks/oskaks. Eriti keerukas/arusaamatu on turborõhu kontrolli alla saamine. Esialgu lihtsalt mõtlemiseks.
Hetkel ei oska ühte, teise ega kolmanda eeliseid konkreetselt ette tuua, aga uurime vaikselt, millise süsteemi poole vaadata.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
R.I.P. oli väga toredaid sõite koos
Otsustasin mitte taastada, tohutu töö maht vs kahtlane tulemus.
Eeltoodud hallist autost saab ehk ühel päeval omaette projekt.
Teema võib lukku panna.
Otsustasin mitte taastada, tohutu töö maht vs kahtlane tulemus.
Eeltoodud hallist autost saab ehk ühel päeval omaette projekt.
Teema võib lukku panna.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson