Saab 99T, 1978, Andrus99

KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#101

Mis vidin see parema rattakoopa peal on? Sul sellel ka 2 O2 sensorit? Mäppimisega tegeled ise?
Sul oleks sinna LH2.4 L-kujulist tühikäigumootorit vaja. ;)
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1926
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#102

Mis vidin see parema rattakoopa peal on? Sul sellel ka 2 O2 sensorit? Mäppimisega tegeled ise?
Sul oleks sinna LH2.4 L-kujulist tühikäigumootorit vaja. ;)

See on akulaadija seal rattakoopal, lisaks kaitsme/releekarp (pärit ABSi süsteemist)
O2 sensoreid on 1, ainult wideband ja narrowband väljund ecu-sse
Eks ma autotuunin ja sätin seda softi nagu oskan
L-kujuline tühikäigumootor sobiks jah paremini, aga vaata kui ilus silikoonist voolikukaar seal nüüd on :)

Ja tegelt ei ole päris valmis olukorrast see pilt - õhufilter on veel puudu
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#103

LC2 WB?
Oled selle kooslusega ülevaatuspunktis ka käinud? Ma enda omaga käisin viimati ja tundub, et see narrowband vähemalt minu LC1-st valetab. Ülevaatuselt ma oma 14,7-ga igaljuhul läbi ei saa. Peab O2 sensori välja lülitama ja manuaalselt lahjemaks segu tegema, et ülevaatuspunktile sobiv oleks.
Ma ei hakka oma probleemi siin lahkama - lihtsalt huvitav, kuidas teistel need süsteemid toimivad. :)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#104

Minul on nii, et kui auto käima panen ja tühikäigul lasen soojeneda on segu 14 ja 15 vahel. Siis hakkab järjest lahjenema ja lõpuks viskab mootori tule põlema, segu sealjuures 17 / 18 ringis. Kui aga peale käivitust kohe liikuma hakkan, siis mingeid lollusi ei tee. Igatahes kaalun tugevalt originaal lambda tagasipanekut. Ma ei usalda seda WB-i ecut juhtima.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1926
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#105

LC1 WB on ja hoiab 14...15 vahel. Ülevaatuselt sain sellega läbi küll, kuid mul ei ole ju paberites kat-iga auto, seega nõuded vist lahjemad.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1926
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#106

Suht s...tt laupäev oli...

Iroonia - koduteel esimeselt kevadiselt sõidult ja ühtlasi tehnoülevaatuselt.
received_1277664829034493.jpeg
received_1277664829034493.jpeg (105.94 KiB) Vaadatud 12450 korda
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1215
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#107

On teada ka mis põlengu põhjustas?
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#108

Oi oi oi oi. Põlegu, mis tahes masinad. Sellistest vanakestest on kõige rohkem kahju. Neid ju enam kuskil juurde ei tehta ja seda väärtuslikum on igaüks neist.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#109

Ouch..:(
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1926
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#110

saabu14jr kirjutas: E Apr 16, 2018 11:24 On teada ka mis põlengu põhjustas?
Ma arvan, et võis lõhkeda õliradika voolik. Sõidu pealt käis mingi müts ja paraktiliselt kohe olid leegid kapoti alt väljas.
Kõige kuumem koht tundub olevat vasakul pool mootorit, just seal, kus on õlifilter ja need voolikud.
Kütet jagus, 1 väike tulekustuti + 1 suur ei mõiganud suurt midagi, kohalejõudnud tuletõrje lõpetas põlemise.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1215
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#111

Tundub, et salong hävines ka täielikult?
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2204
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#112

Kurb näha...
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 860
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#113

Tunnen kaasa, kurb ja uskumatu et tulekustutajatest polnud üldse abi. Häving ikka totaalne. Sellel autol ju väljalase ja sisselase eri pooltel ja õlitorud ka vasakul, aga ikka läks põlema ...
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#114

Minu arust üks huvitavamaid Saabe foorumis! Kahju näha...
Kas masin on veel taastamiskõlbulik?
Regular Saab Guy
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1926
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#115

KorK kirjutas: E Apr 16, 2018 15:21 Minu arust üks huvitavamaid Saabe foorumis! Kahju näha...
Kas masin on veel taastamiskõlbulik?
Kes oleks see tark mees ja ütleks, kas võiks taastada või on see kuuma saanud kere osa probleemne?
Silma järgi tundub hetkel normaalse kujuga, kapott on vähe laines ja katus ka.

Mõtteid on peast läbi käinud igasuguseid. Alguses oli tunne, et puksiir ja Kuusakoski...siis magasin öö ära ja eile rookisin selle põlenud sisu välja.
Tegemist oleks kõvasti ja sama kerega doonorit oleks ka vaja.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7638
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#116

Ma olen tark mees, kuna tean vastust! Ja rauatööga peaks ju hakkama saama. Ma pigem muretseksin ilusa sisu koha pealt.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14349
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#118

Nüüd tuleb rotikaks teha, paintjob on juba olemas..:D

Aatomi poolt pakutud doonoritest on vaid 1 3-ukseline... ülejäänud kõik sedaanid.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1926
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#119

99 3d.jpg
99 3d.jpg (701.83 KiB) Vaadatud 11685 korda
Käisin siin vahepeal Rootsis ja tõin koju sellise isendi...võiks saada palju sobivaid juppe.
Lisaboonusena on sellel 5-käiguline kast.

Kes pakuks klassiku 16V turbomootorit? Võib olla mittekomplektne ja remonti vajav.

Samuti pakuks huvi uuema klassiku veermiku osa - ehk siis käsipidur taga ja võimalus kasutada ees tonnise pidureid.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1215
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#120

Mul on üks remonti vajav t16 mootor ja uuema malli esikäändmikud olemas. Tagasilda kahjuks enam pole
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#121

Ilmselt plaanid ka T5.5 peale tagasi panna. Me siin Andreasega mõelnud, et võiks midagi kaasaegsemat proovida - Ecumaster, Haltech vms, kuna senimaani ei saa enda autosid sellisteks nagu tahaks/oskaks. Eriti keerukas/arusaamatu on turborõhu kontrolli alla saamine. Esialgu lihtsalt mõtlemiseks.
Hetkel ei oska ühte, teise ega kolmanda eeliseid konkreetselt ette tuua, aga uurime vaikselt, millise süsteemi poole vaadata.
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#122

Ühineks ka teie standalone ajude teemaga, sest tundub parem tulemus sealt tulevat. Enda 900'gi tahaks midagi korralikku peale saada, et mootori töö korralikuks tänapäevale vastavaks saaks.
Regular Saab Guy
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1926
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#123

KT100 kirjutas: P Juul 01, 2018 23:44 Ilmselt plaanid ka T5.5 peale tagasi panna. Me siin Andreasega mõelnud, et võiks midagi kaasaegsemat proovida - Ecumaster, Haltech vms, kuna senimaani ei saa enda autosid sellisteks nagu tahaks/oskaks. Eriti keerukas/arusaamatu on turborõhu kontrolli alla saamine. Esialgu lihtsalt mõtlemiseks.
Hetkel ei oska ühte, teise ega kolmanda eeliseid konkreetselt ette tuua, aga uurime vaikselt, millise süsteemi poole vaadata.
Esmalt vast ikka T5.5 jah, see tuleb kõige lihtsamalt kätte. Eks vaatab, mis mõtted tulevikus tekkivad.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1926
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#124

R.I.P. oli väga toredaid sõite koos :drive:

Otsustasin mitte taastada, tohutu töö maht vs kahtlane tulemus.
Eeltoodud hallist autost saab ehk ühel päeval omaette projekt.

Teema võib lukku panna.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Suletud