Tänud heade soovide eest
Mõned kommentaarid siis auto saamisloost. Tükk aega juba kripeldas, et tahaks veel ühte vanemat Saabi omada aga ei jõudnud arusaamisele millist. Küülikud, sonetid on küll põnevad aga ma ei tea nende hingeelust suurt midagi ja lisaks pole neil turbot
Et siis salamisi küpses mõte, et hangiks nii vana turbosaabi kui veel saab... ja vanemat eriti enam ei saagi, 78 aastast neid tootma ju hakati (kui välja arvata mõned prototüübid ja katseeksemplarid 77ndast, aga neid leida on ilmselt täiesti lootusetu).
Siis järgnes pikaaegne surfamine internetis, et miskit sobivat leida. Nii mõnestiki jäin ilma, kuna need autod lähevad kui soojad saiad. Ja oleks sellestki ilma jäänud, kui üks ostja, kes oli juba diili teinud, poleks alt ära hüpanud.
Saigi diil tehtud ja auto meerikamaalt siiapoole orgunnitud. Jõudis kohale, kõik formaalsused sujusid, kuni oli aeg arvele võtta. Ja siis selgus ootamatu tõsiasi, originaalpassi vin-koodi oli sisse lipsanud näpukas (1 number lisaks tekkinud) ja seda ei avastanud mitte keegi enne ark-i, kaasa arvatud ma ise (kõlab uskumatuna...). Siis läks umbes kuu aega sebimist, et saada uus korrigeeritud tehn pass ja lõpuks nüüd siis asi arvel.
Plaanis on autot hoida originaalsena, on mõned asjad mis tahavad korrastamist ja kõike päris veel ei tea, kuna nüüd talvel ei tahaks teda väga soola sees leotada.
Otsisin siin tagaaknale resti, mis oleks kena lisa antud autole ja tahaks originaalraadiot täiendada paremate kõlarite ja võimuga peidetud kujul. Muud midagi, ehitamisvajadused saan ma kollase auto juures rahuldatud.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson