check engine ja bensupaagi kork

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
hothead
Postitusi: 17
Liitunud: T Mai 09, 2006 20:22
Asukoht:
Auto:

#1

Saabiks on NG900 2.0t. Ükspäev sõitma hakates märkasin et check engine tuli põleb. Vaatasin mootori üle ja midagi silma ei hakanud. Veidi hiljem avastasin, et bensupaagi korgil on mõra sees ja kinni keerates ei tee klõpsu ära. Kas check engine tuli võib katkise paagi korgi pärast põleda?
Kasutaja avatar
mddr
Postitusi: 161
Liitunud: T Jaan 04, 2005 10:41
Asukoht:
Auto:

#2

Kui CEL põleb, siis ehk vilgutab ta ka mingit veakoodi?

Keerad süüte sisse, pärast tulede testi CEL kustub ja vea korral süttib
uuesti pikemaks perioodiks, sellele järgneb mingi arv lühikesi vilksatusi,
siis jälle pikk, siis järgmine veakood (kui on). Lühikeste vilksude arv loe kokku ja otsi "Saab NG 900 CEL codes" vms.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: hothead
Saabiks on NG900 2.0t. Ükspäev sõitma hakates märkasin et check engine tuli põleb. Vaatasin mootori üle ja midagi silma ei hakanud. Veidi hiljem avastasin, et bensupaagi korgil on mõra sees ja kinni keerates ei tee klõpsu ära. Kas check engine tuli võib katkise paagi korgi pärast põleda?

NG puhul ei sütti cel paagiprobleemide tõttu,küll aga suudab T-7 registreerida anomaaliad paagis.
hothead
Postitusi: 17
Liitunud: T Mai 09, 2006 20:22
Asukoht:
Auto:

#4

6 korda vilkus. 6 = Oxygen sensor. Mis jama sellega olla võib?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#5

Vanadusnõtrus, mis muud.
Ajajooksul hakkab hapnikuandur (lambda) aina aeglasemalt reageerima, kuni aju peab seda veakoodi austava nime vääriliseks.
Tuleb teine lihtsalt välja vahetada ja kõik.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: qdwin
Vanadusnõtrus, mis muud.
Ajajooksul hakkab hapnikuandur (lambda) aina aeglasemalt reageerima, kuni aju peab seda veakoodi austava nime vääriliseks.
Tuleb teine lihtsalt välja vahetada ja kõik.

NG`l on hoopis teised probleemid,mis sellise veakoodi sünnitavad.Tavaliselt on hapnikuandur viimane,mida süüdistada.
Kasutaja avatar
mddr
Postitusi: 161
Liitunud: T Jaan 04, 2005 10:41
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: Trionic
NG`l on hoopis teised probleemid,mis sellise veakoodi sünnitavad.Tavaliselt on hapnikuandur viimane,mida süüdistada.

Ahsoo!
Mul hakkas ka kuumade ilmadega CEL 6x vilgutama,
kaasneb tulise mootoriga mittekäivitumine või väljasuremine.

Eks nagunii oli Tallinnasse sõit plaanis.
hothead
Postitusi: 17
Liitunud: T Mai 09, 2006 20:22
Asukoht:
Auto:

#8

Auto Troostis nüüd. Vaatame, mis Saab.
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#9

Täna hommikul enne käivitamist kontrollisin vedelikke ja kui starterit andsin suri Saabik esialgu välja (nagu ikka, kui immo peale signa maha võtmist peale läheb). Panin singa peale - võtsin maha ja käivitasin uuesti. Ketras kuidagi vaevaliselt (aku on muidu korralik) ja käivitus, kuid Check Engine jäi põlema. Lasin töötada, tegin vajalikud sõidudki ära. Käivitasin korduvalt. Tundub kõik täitsa normaalselt toimivat, kuid tuluke ikka põleb.
Ise kontrollides vilgub 6 korda, mis viitab "Oxygen sensor"-ile. See siis lambda andur?
Kuid siin näen, et hr. Trionic on öelnud: "NG`l on hoopis teised probleemid,mis sellise veakoodi sünnitavad.Tavaliselt on hapnikuandur viimane,mida süüdistada."
Mis need teised asjad olla võivad?
Üks autodega pisut tihedamalt seotud inimene (võrreldes minuga) ütles, et talle tundub, lõhna järgi, et on nö. rikas segu. Ehk see info viitab millegile?
Mis tegema peaksin? Tormama esimesel võimalusel teenindusse või kannatab nõndda mõnisada kilomeeter kulgeda?
Tänud
V.
Kasutaja avatar
Ride
Postitusi: 59
Liitunud: E Mär 08, 2010 21:10
Asukoht:
Auto:

#10

Saabiks on NG900 2.0t. Ükspäev sõitma hakates märkasin et check engine tuli põleb. Vaatasin mootori üle ja midagi silma ei hakanud. Veidi hiljem avastasin, et bensupaagi korgil on mõra sees ja kinni keerates ei tee klõpsu ära. Kas check engine tuli võib katkise paagi korgi pärast põleda?
Minumeelest on orig korgil peal kirjas ka, et ilma krõpsutegemata võib Check Engine põlema hakata, iseenesest võib viga olla siis korgis ju?
Saab 900 S 2,0 96kw 96´ - Mazda 323F Sport 96kw 03´ - Saab 9-5 Aero MY03 2,3 184kw 02´ - Honda Civic Executive 1,8 103kw 07´ - ?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Tsitaat:
"Minumeelest on orig korgil peal kirjas ka, et ilma krõpsutegemata võib Check Engine põlema hakata, iseenesest võib viga olla siis korgis ju?"

Vaata nii igaks-juhuks postituse,millele vastasid kirjutamise aastat:P:head: .
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7141
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

to Vitautas:
Minu varasem jutt,mida tsiteerisid kehtib ainult vabalthingava ja Motronic juhtimisega mootori puhul.

CE tulukesega võib alati sõita,kui auto seda teha laseb(v.a. DI vead Trionic 7 puhul). Ju sul see O2 andur vigane on. Sõida läbi ja veendume.
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#13

to Vitautas:
Minu varasem jutt,mida tsiteerisid kehtib ainult vabalthingava ja Motronic juhtimisega mootori puhul.

CE tulukesega võib alati sõita,kui auto seda teha laseb(v.a. DI vead Trionic 5 puhul). Ju sul see O2 andur vigane on. Sõida läbi ja veendume.

Tänud info eest. Nüüd kohe palju "kergem" autoga sõita teades, et põhimõtteliselt on see lubatud. Aga eks võtan peagise külastuse päevaplaani.
Vasta