check engine ja bensupaagi kork
Saabiks on NG900 2.0t. Ükspäev sõitma hakates märkasin et check engine tuli põleb. Vaatasin mootori üle ja midagi silma ei hakanud. Veidi hiljem avastasin, et bensupaagi korgil on mõra sees ja kinni keerates ei tee klõpsu ära. Kas check engine tuli võib katkise paagi korgi pärast põleda?
Kui CEL põleb, siis ehk vilgutab ta ka mingit veakoodi?
Keerad süüte sisse, pärast tulede testi CEL kustub ja vea korral süttib
uuesti pikemaks perioodiks, sellele järgneb mingi arv lühikesi vilksatusi,
siis jälle pikk, siis järgmine veakood (kui on). Lühikeste vilksude arv loe kokku ja otsi "Saab NG 900 CEL codes" vms.
Keerad süüte sisse, pärast tulede testi CEL kustub ja vea korral süttib
uuesti pikemaks perioodiks, sellele järgneb mingi arv lühikesi vilksatusi,
siis jälle pikk, siis järgmine veakood (kui on). Lühikeste vilksude arv loe kokku ja otsi "Saab NG 900 CEL codes" vms.
Algselt postitas: hothead
Saabiks on NG900 2.0t. Ükspäev sõitma hakates märkasin et check engine tuli põleb. Vaatasin mootori üle ja midagi silma ei hakanud. Veidi hiljem avastasin, et bensupaagi korgil on mõra sees ja kinni keerates ei tee klõpsu ära. Kas check engine tuli võib katkise paagi korgi pärast põleda?
NG puhul ei sütti cel paagiprobleemide tõttu,küll aga suudab T-7 registreerida anomaaliad paagis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2343
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Vanadusnõtrus, mis muud.
Ajajooksul hakkab hapnikuandur (lambda) aina aeglasemalt reageerima, kuni aju peab seda veakoodi austava nime vääriliseks.
Tuleb teine lihtsalt välja vahetada ja kõik.
Ajajooksul hakkab hapnikuandur (lambda) aina aeglasemalt reageerima, kuni aju peab seda veakoodi austava nime vääriliseks.
Tuleb teine lihtsalt välja vahetada ja kõik.
Algselt postitas: qdwin
Vanadusnõtrus, mis muud.
Ajajooksul hakkab hapnikuandur (lambda) aina aeglasemalt reageerima, kuni aju peab seda veakoodi austava nime vääriliseks.
Tuleb teine lihtsalt välja vahetada ja kõik.
NG`l on hoopis teised probleemid,mis sellise veakoodi sünnitavad.Tavaliselt on hapnikuandur viimane,mida süüdistada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
NG`l on hoopis teised probleemid,mis sellise veakoodi sünnitavad.Tavaliselt on hapnikuandur viimane,mida süüdistada.
Ahsoo!
Mul hakkas ka kuumade ilmadega CEL 6x vilgutama,
kaasneb tulise mootoriga mittekäivitumine või väljasuremine.
Eks nagunii oli Tallinnasse sõit plaanis.
Täna hommikul enne käivitamist kontrollisin vedelikke ja kui starterit andsin suri Saabik esialgu välja (nagu ikka, kui immo peale signa maha võtmist peale läheb). Panin singa peale - võtsin maha ja käivitasin uuesti. Ketras kuidagi vaevaliselt (aku on muidu korralik) ja käivitus, kuid Check Engine jäi põlema. Lasin töötada, tegin vajalikud sõidudki ära. Käivitasin korduvalt. Tundub kõik täitsa normaalselt toimivat, kuid tuluke ikka põleb.
Ise kontrollides vilgub 6 korda, mis viitab "Oxygen sensor"-ile. See siis lambda andur?
Kuid siin näen, et hr. Trionic on öelnud: "NG`l on hoopis teised probleemid,mis sellise veakoodi sünnitavad.Tavaliselt on hapnikuandur viimane,mida süüdistada."
Mis need teised asjad olla võivad?
Üks autodega pisut tihedamalt seotud inimene (võrreldes minuga) ütles, et talle tundub, lõhna järgi, et on nö. rikas segu. Ehk see info viitab millegile?
Mis tegema peaksin? Tormama esimesel võimalusel teenindusse või kannatab nõndda mõnisada kilomeeter kulgeda?
Tänud
V.
Ise kontrollides vilgub 6 korda, mis viitab "Oxygen sensor"-ile. See siis lambda andur?
Kuid siin näen, et hr. Trionic on öelnud: "NG`l on hoopis teised probleemid,mis sellise veakoodi sünnitavad.Tavaliselt on hapnikuandur viimane,mida süüdistada."
Mis need teised asjad olla võivad?
Üks autodega pisut tihedamalt seotud inimene (võrreldes minuga) ütles, et talle tundub, lõhna järgi, et on nö. rikas segu. Ehk see info viitab millegile?
Mis tegema peaksin? Tormama esimesel võimalusel teenindusse või kannatab nõndda mõnisada kilomeeter kulgeda?
Tänud
V.
Minumeelest on orig korgil peal kirjas ka, et ilma krõpsutegemata võib Check Engine põlema hakata, iseenesest võib viga olla siis korgis ju?Saabiks on NG900 2.0t. Ükspäev sõitma hakates märkasin et check engine tuli põleb. Vaatasin mootori üle ja midagi silma ei hakanud. Veidi hiljem avastasin, et bensupaagi korgil on mõra sees ja kinni keerates ei tee klõpsu ära. Kas check engine tuli võib katkise paagi korgi pärast põleda?
Saab 900 S 2,0 96kw 96´ - Mazda 323F Sport 96kw 03´ - Saab 9-5 Aero MY03 2,3 184kw 02´ - Honda Civic Executive 1,8 103kw 07´ - ?
Tsitaat:
"Minumeelest on orig korgil peal kirjas ka, et ilma krõpsutegemata võib Check Engine põlema hakata, iseenesest võib viga olla siis korgis ju?"
Vaata nii igaks-juhuks postituse,millele vastasid kirjutamise aastat:P:head: .
"Minumeelest on orig korgil peal kirjas ka, et ilma krõpsutegemata võib Check Engine põlema hakata, iseenesest võib viga olla siis korgis ju?"
Vaata nii igaks-juhuks postituse,millele vastasid kirjutamise aastat:P:head: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
to Vitautas:
Minu varasem jutt,mida tsiteerisid kehtib ainult vabalthingava ja Motronic juhtimisega mootori puhul.
CE tulukesega võib alati sõita,kui auto seda teha laseb(v.a. DI vead Trionic 7 puhul). Ju sul see O2 andur vigane on. Sõida läbi ja veendume.
Minu varasem jutt,mida tsiteerisid kehtib ainult vabalthingava ja Motronic juhtimisega mootori puhul.
CE tulukesega võib alati sõita,kui auto seda teha laseb(v.a. DI vead Trionic 7 puhul). Ju sul see O2 andur vigane on. Sõida läbi ja veendume.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
to Vitautas:
Minu varasem jutt,mida tsiteerisid kehtib ainult vabalthingava ja Motronic juhtimisega mootori puhul.
CE tulukesega võib alati sõita,kui auto seda teha laseb(v.a. DI vead Trionic 5 puhul). Ju sul see O2 andur vigane on. Sõida läbi ja veendume.
Tänud info eest. Nüüd kohe palju "kergem" autoga sõita teades, et põhimõtteliselt on see lubatud. Aga eks võtan peagise külastuse päevaplaani.