9-3 1,9 TiD ei jõua minna

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#1

Saab 9-3 1,9 TiD 110kW aut 2008
Istud foori taga, süttib roheline tuli, vajutad gaasi, vaevu liigub. Kui pöörded tõusevad 2500 ja suts peale hakkab elu peale, liigub nagu pöörane, vahetab ainult käike.
Puhastatud andurid, EGR, kõik nagu liigub ja toimib kuid alg kiirendus on nagu kännu taga kinni.
On keegi sarnaste sümptomitega maadelnud ja rohtu leidnud?
MadMax
Postitusi: 42
Liitunud: K Mai 17, 2017 18:01
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-3OG 2.2

#2

õhufilter on kontrollitud?
Kasutaja avatar
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#3

rantto kirjutas: K Mai 16, 2018 16:35 Saab 9-3 1,9 TiD 110kW aut 2008
Istud foori taga, süttib roheline tuli, vajutad gaasi, vaevu liigub. Kui pöörded tõusevad 2500 ja suts peale hakkab elu peale, liigub nagu pöörane, vahetab ainult käike.
Puhastatud andurid, EGR, kõik nagu liigub ja toimib kuid alg kiirendus on nagu kännu taga kinni.
On keegi sarnaste sümptomitega maadelnud ja rohtu leidnud?
Ühe turboga 1.9 on täiesti võõras maa minu jaoks aga kui asi liigub nagu peab peale 2500 rpm siis turbo juhtimisega on mingi kala. Turborõhu solenoid? Varieeruva geomeetriaga turbo? Turbo geomeetrial peaks olema solenoid/vaakum/mootor? Vaakumi asju kontrollides ka voolikud alati üle kontrollida.

Veamälu ilmselt tühi?

EDIT: VNT jah, kas labad ise kinni või solenoid jupsib ehk
Nimetu.jpg
Nimetu.jpg (382.08 KiB) Vaadatud 4850 korda
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#4

Kaks päeva sai masinat piinatud ja siis hakkas ka EGRi viga sisse lugema.
Nüüd siis kuskil 1800 pöörde pealt hakkab midagi tulema kuid 2500 on see õige tunne.
Uus EGR sai ka peale.
marti420
Postitusi: 196
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: EV6
Kontakt:

#5

Pragu väljalaske kollektoris on sellist käitumist põhjustanud, aga tavaliselt ikka egr.
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#6

Mul eile viskas maanteel CE tuli põlema ja jõud kadunud, et saada 50km/h pool tundi läheb.
Arvuti näitas p0404, ehk EGRiga jama.
Kas selle puhastamine võiks aidata või pean midagi muud ka üle vaatama? Praegu võtsin EGR välja ja puhastasin, õhtul jõuan koju ja panen külge.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#7

Võid ju proovida puhastada. Osadel autodel aitab, osadel mitte.
Saabster95
Postitusi: 39
Liitunud: T Mär 22, 2016 11:08
Asukoht:
Auto:

#8

Mul esines sama viga automaadiga ja sain sellest lahti kui vahetasin Neutral safety switchi ära.
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#9

ebuprofen kirjutas: T Juun 26, 2018 11:40 Mul eile viskas maanteel CE tuli põlema ja jõud kadunud, et saada 50km/h pool tundi läheb.
Arvuti näitas p0404, ehk EGRiga jama.
Kas selle puhastamine võiks aidata või pean midagi muud ka üle vaatama? Praegu võtsin EGR välja ja puhastasin, õhtul jõuan koju ja panen külge.
Tundub, et puhastamine aitas p0404 koodist lahti saada. Vähemalt täna sain juba Saabiga ringteel sõita 😄
Vasta