9-5 kliima veakoodid

Teemad elektroonikast...
Vasta
Kasutaja avatar
andresj
Postitusi: 16
Liitunud: K Mai 24, 2006 9:34
Asukoht:
Auto:

#1

nii. kliima-õnnetus on siis ka minu õuele jõudnud. Nimelt saab juht ainult tulikuuma samal ajal kui ülejäänud reisijad võivad nautida meeldivalt jahutatud õhku. Kliima ise ütleb veakoodiks (auto+off all hoides), et 08. Netist otsides sain vastuseks, et "left blend door" on loose. Millega tegu ja kas sellega saab suvaline töökoda hakkama või on igal juhul tallinnasse sõit?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

oi, oi, oi. see on suur viga.
esinduses läheks terve salongi ahi vahetusse. ja suvaline töökoda sellega kyll hakkama ei saa
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: ivomets
oi, oi, oi. see on suur viga.
esinduses läheks terve salongi ahi vahetusse. ja suvaline töökoda sellega kyll hakkama ei saa

Ivometsa targutamise asemel lisan konkreetse lingi, kus analoogse vea remondist juttu:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2649
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: ivomets
oi, oi, oi. see on suur viga.
esinduses läheks terve salongi ahi vahetusse. ja suvaline töökoda sellega kyll hakkama ei saa

Ivometsa targutamise asemel lisan konkreetse lingi, kus analoogse vea remondist juttu:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2649

Kui käed ja pea head koostööd teevad,siis pole eriti keeruline neid remondinippe ka ise välja mõelda.Keegi lahkem inimene võiks eelnevalt nõustada.
Kasutaja avatar
andresj
Postitusi: 16
Liitunud: K Mai 24, 2006 9:34
Asukoht:
Auto:

#5

selline küsimus siis veel, et kui raske on konkreetsele veale ligi pääseda? Üks Tartu remonditöökoda arvas, et nad peavad terve armatuuri lahti kiskuma, kas tõesti kuidagi lihtsamalt ei pääse?
gsaab
Postitusi: 165
Liitunud: K Mär 22, 2006 19:32
Asukoht:
Auto:

#6

eemaldad armatuuri all asuva katte ja siis õnnestub "altpoolt ülesse" ligi pääseda, tõsi küll kui esimest korda teha on võibolla piltide järgi raske ette kujutada kus kohas miski asi on.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: gsaab
eemaldad armatuuri all asuva katte ja siis õnnestub "altpoolt ülesse" ligi pääseda, tõsi küll kui esimest korda teha on võibolla piltide järgi raske ette kujutada kus kohas miski asi on.
Ehk on sellest pisut abi?
http://www.twinsaabs.com/9-5_repair/cab ... ilter.html
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: gsaab
eemaldad armatuuri all asuva katte ja siis õnnestub "altpoolt ülesse" ligi pääseda, tõsi küll kui esimest korda teha on võibolla piltide järgi raske ette kujutada kus kohas miski asi on.
Ehk on sellest pisut abi?
http://www.twinsaabs.com/9-5_repair/cab ... ilter.html

see on nüüd küll natuke vale pildiseeria-teemas kirjeldatud veale saab hoopis juhi jalgealt ligi.
Kasutaja avatar
waldoS
Postitusi: 134
Liitunud: L Mai 20, 2006 9:30
Asukoht:
Auto:

#9

Vabandan teema risustamise pärast, ega mul on hoopis selline küsimus kliima kohta: millest tuleb see, et vahel tulevad esiklaasile udused laigud puhurite kohale. Mõnikord tulevad, enamatel juhtudel aga ei. Lihtsalt segavad sõitmist. Kui keegi oskab valgust tuua, siis tänud ette vastuste eest.
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#10

Minu teada tekib selline asi siis, kui kondi pool tekitatud kondensvee äravool on umbes ja vesi kusagile kogunema hakkab. Kui nüüd kont töötab, siis ei tekita see laike klaasile, aga kui kont mingil põhjusel välja lülitub, siis hakatakse seda vett auruna klaasile puhuma. Sellest ka laigud klaasil.
Kusjuures mõnikord tekivad laigud klaasile hoopis väljapoole, siis on abiks korraks kojamehed tööle panna ;)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#11

Ehk oskab keegi öelda mida tähendab veakood 22 (Reflash per SB 271-2206) maakeeli
Igaljuhul peale teistkordset kalibreerimist kadus see veakood, seega eeldan, et midagi hullu ei saa olla aga krt. seda teab.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
T.P.
Postitusi: 82
Liitunud: E Veebr 08, 2010 11:18
Asukoht:
Auto:

#12

tervitus,

http://www.saab9-5.com/faq_acc.htm

tsitaat :

This fault code means the ACC software is corrupt, this will require reflashing by a dealer using tech2
Most ACC systems will work normally with this code.

parimat,
T.
Kui faktid ei sobi teooriaga, siis muuda teooriat. Albert Einstein
Vasta