Bensiinid
ühest Neste tünnist tuleb kõik,peale stattoili 98,mis tuleb Norrast.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Olen elupaiga poolest lõunaosariiklane ja tean et setumaal olerexil tanklat pole
Tööauto aga tangib sellest firmast 100% (peamiselt Tartust) Auto mootori sisse pole kunagi vaatand ja ei tea kui halb see sealt välja näeb. Olen selle kohapealt harimatu, kuid tean, et bensiinifiltrit on autol ca 150000 km jooksul vahetatud 3 korda. Ei salga ka, et on seesamune firma minu tööandja (ärge nüüd varjatud reklaamis või antireklaamis süüdistage). Praegu tuleb bensiin vagunitega 100% leedust. Vahpealseks hoiustamiseks kasutatakse erinevaid Tallinna ja Tartu terminale (ka seda neste tünni). Iga müüdava kütuse partii kohta peab tanklas olma sertifikaat. Kütuse vastavust sertifikaadile kontrollib näiteks tarbijakaitse. Kui on probleem kvaliteediga tuleb koha hakata "kisa" tegema. Võimalikult kiiresti võtta kütuseproov samast tankurist millest tangiti jne - nii nagu meedia meid õpetanud on.
PS! Oma igapäevatöös kütuse ostu ja müügiga kokku ei puutu, seega päris täpselt kõike ei tea, aga mul on võimalus järgi uurida.

PS! Oma igapäevatöös kütuse ostu ja müügiga kokku ei puutu, seega päris täpselt kõike ei tea, aga mul on võimalus järgi uurida.
Njah, seal hoopis mingid Olerexi koostööpartneri tanklad. Ei vaadanud algul kaardi all olevat lisamärkust.Riigipiiri poolest jäävad need Venemaale kuid ON SIISKI SetumaalAlgselt postitas: mehh
Olen elupaiga poolest lõunaosariiklane ja tean et setumaal olerexil tanklat pole![]()

Algselt postitas: mehh
kuid tean, et bensiinifiltrit on autol ca 150000 km jooksul vahetatud 3 korda.
... et kas pead sellist filtri vahetamise intervalli liiga sagedaseks või siis vastupidi liiga harvaks toiminguks ? classiku kohta omal ajal lugesin, et seda (kõrgsurve-) filtrit tuleb vahetada iga 40000 km tagant. Kui jutud meil müüdavast kehvast kütusest paika peavad, kas siis peaks seda veelgi tihedamini tegema. Mingeid muutuseid ma peale filtri vahetust paremas minekus ei tajunud ja kas olekski pidanud ! Pole siin kohanud ka juttu, et keegi oleks omal kütusefiltrit vahetanud, on sellel mingit efekti või ei.
teemaväline: jaani ajal maksis Võru automaatNestes 95 -> 13.80 samal ajal aga pealinnas 14.25, päris suured käärid, jääb selgusetuks.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Diisekütus oli eriti just 5-6 aastat tagasi ja on kohati veel praegugi eri teema. Mind huvitab just bensiin aga näib et hetkel midagi surmavat ei ole sealt ostetud kraamiga juhtunud. negatiivseid muljeid on alati kergem välja laduda.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Esimesed loomkatsed Elvas asuva Olerexiga tehtud. Läbisõit 650. Tankisin 98-t. Keskmine kulu kompu järgi 8,9, tegelik 9,9. Õige pisut on 650 sees ka linnasõitu (nagu paar otsa Elvas ja Jõhvis). Ei ütleks et sõidustiil tavapärasest erinev oleks aga selline kulu on natu liiast.
Tähelepanek nr 1, tanklas tuli ninna ka 95 lõhn, see oli selline pehmelt öeldes arhailine. Kunagi ilmselt kõigile väga tuntud lõhn.
Tähelepanek nr 2, minumeelest kompu valetab rohkem kui bensiin oli halvem.
Tähelepanek nr 1, tanklas tuli ninna ka 95 lõhn, see oli selline pehmelt öeldes arhailine. Kunagi ilmselt kõigile väga tuntud lõhn.
Tähelepanek nr 2, minumeelest kompu valetab rohkem kui bensiin oli halvem.