Ei käivitu, Süüteluku põhi? Bensupumba vahetus
Selline jama, et vahepeal ei käivitunud mu 9-5 (automaat kk) võtit keerates, bensu pump tegi häält kõik toimis nagu peab, aga võtit lõpuni keerates tegi ainult klõpsu, starterit järgi ei võtnud, seda juhtus arva, viimsel ajal natuke rohkem. Aga nüüd peale sõitu mõned tunnid oli plaanis uuesti sõitu minna ja võtit keerates bensu pumba häält ei kostu ja sarter käib ringi, aga ei käivitu.
Kas see võib olla süüteluku põhja viga või lihtsalt need kaks asja on kokkusattumis? Kellegi ideid mis viga võib olla? Immo? Või midagi?
Ahjaa olen autoga öö otsa "tee ääres", pole koju saanud seega otsin ka ajutisi lahendusi
Õnneks saime liikuma.
Saime kondrollida, et kas vool pumbani jõuab, jõudiski, seega pumba enda viga, ei ühtki hoiatust kunagi varem, lihtsalt lampi. Tunde möödudes sai uuesti proovida ja hakkas tööle. Siis sai mõned korrad proovitud seisma-käima ja siis jälle ei midagi. Lõpuks paar pauku haamriga ülevalt pumba pihta ja sai tööle. Nüüd kodus ja ootan uut bensu pumpa
Kas see võib olla süüteluku põhja viga või lihtsalt need kaks asja on kokkusattumis? Kellegi ideid mis viga võib olla? Immo? Või midagi?
Ahjaa olen autoga öö otsa "tee ääres", pole koju saanud seega otsin ka ajutisi lahendusi
Õnneks saime liikuma.
Saime kondrollida, et kas vool pumbani jõuab, jõudiski, seega pumba enda viga, ei ühtki hoiatust kunagi varem, lihtsalt lampi. Tunde möödudes sai uuesti proovida ja hakkas tööle. Siis sai mõned korrad proovitud seisma-käima ja siis jälle ei midagi. Lõpuks paar pauku haamriga ülevalt pumba pihta ja sai tööle. Nüüd kodus ja ootan uut bensu pumpa
Viimati muutis RJ85, K Okt 10, 2018 15:31, muudetud 3 korda kokku.
Vahest piisab ka auto kõigutamisest et pump tööle hakkaks, kui paagis piisavalt kütust.
Pandi täna uus pump. Aga see pump piniseb/vilistab häirivalt,tuure andes on see muutlik. Ma pole varem kohanud, et bensupump selliselt häält teeb. Ja tundub, et kohapealt kiirendus pole ka nii jõuline kui ennem, alles 3 tuhande pealt nagu toimiks, ennem võttis ikka ratta ringi, praegu mitte. Kas võiks arvata, et uus pump praak?
Autot loksutada tuleb odavam kui puksiiriteenus. Häält teeb iga pump, võimalik et uus paigaldati lohakalt. Peaks valima hoolikamalt töökoda.
Ega enne teada saa, kas praak, kui kell külge ja sõitma. Tihti on vead omavahel seotud ja ei pruugi olla just remonditöökojast tingitud. Kas paigaldati täiesti uus pump v pandi kasutatud? Üldiselt ikka salongi bensiinipumba häält normaalselt sõites ei tohiks kostuda.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Peale vana pumba koputamist sõitis hästi nagu polekski midagi olnud, oli kohapealt ka jõuline tõmme, et seda koputamist edaspidi vältida sai täitsa uus pump tellitud, vana pumbaga sain ilusti sõita, aga lasin siis ikkagi vahetada, et probleeme vältida. Seda pininat/vilinat, mis on pumba tavalises urinale/undamisele lisaks, on eriti hästi kuulda näiteks voori taga seistes,aga kuuleb ka sõidu ajal. Kohapeal hästi kuulda tuure andes see muutlik. Kas bensu pump ei peaks ühtlaselt koguaeg töötama?daags kirjutas: ↑K Okt 10, 2018 10:36Ega enne teada saa, kas praak, kui kell külge ja sõitma. Tihti on vead omavahel seotud ja ei pruugi olla just remonditöökojast tingitud. Kas paigaldati täiesti uus pump v pandi kasutatud? Üldiselt ikka salongi bensiinipumba häält normaalselt sõites ei tohiks kostuda.
Open sid peal näitab Amul üle 500(hetkel täpset nr ei mäleta), mulle kusagilt meeles, et kui 300 üle siis bensupumba probleem. Vana pumbaga hetk enne vahetust näitas 318
Vaatasin Amul näidu üle see oli 525RJ85 kirjutas: ↑K Okt 10, 2018 11:29Peale vana pumba koputamist sõitis hästi nagu polekski midagi olnud, oli kohapealt ka jõuline tõmme, et seda koputamist edaspidi vältida sai täitsa uus pump tellitud, vana pumbaga sain ilusti sõita, aga lasin siis ikkagi vahetada, et probleeme vältida. Seda pininat/vilinat, mis on pumba tavalises urinale/undamisele lisaks, on eriti hästi kuulda näiteks voori taga seistes,aga kuuleb ka sõidu ajal. Kohapeal hästi kuulda tuure andes see muutlik. Kas bensu pump ei peaks ühtlaselt koguaeg töötama?daags kirjutas: ↑K Okt 10, 2018 10:36Ega enne teada saa, kas praak, kui kell külge ja sõitma. Tihti on vead omavahel seotud ja ei pruugi olla just remonditöökojast tingitud. Kas paigaldati täiesti uus pump v pandi kasutatud? Üldiselt ikka salongi bensiinipumba häält normaalselt sõites ei tohiks kostuda.
Open sid peal näitab Amul üle 500(hetkel täpset nr ei mäleta), mulle kusagilt meeles, et kui 300 üle siis bensupumba probleem. Vana pumbaga hetk enne vahetust näitas 318
Uus pump on Delphi FE0475-12B1
Täna siis teisel hommikul kui süüdet keerasin ja pump surve üles pumpas käunus nagu kuiv oleks (paak on täis), mõned korrad proovisin ennem käivitamist siis kadus see kriuks ära aga pinin jäi ikka, see ikka täiega häiriv, seega ei usu, et see ok on
Sain täna seal töökojas, kus uus pump pandi, ära käia, tahtsid ise üle vaadata/kuulata, ka neile tundus see hääl kahtlane ning pidi ülehomseks uue tellima.
Kui see pump rikkega on ja mul sõita vaja kas see mingitele muudele asjadele ohtlik pole, näiteks süütekasetile vms?
Kui see pump rikkega on ja mul sõita vaja kas see mingitele muudele asjadele ohtlik pole, näiteks süütekasetile vms?
Paluks selgitust, mis moodi lohakalt paigaldatud ja kuidas see väljendub, mis seal valesti minna saab ja kuidas siis peaks seda vahetama?
No kui töökoda vahetas pumba aga ei kontrollinud kas see ka peale vahetust korralikult töötab siis mina oleksin suht ettevaatlik sellise kohaga.
Ikka ootan uut pumpa. Muidugi üritan sõitmist vältida kuna pole kiirendust ja katkub, aga kas teeb millelegi kahju sellise pumbaga sõitmine?RJ85 kirjutas: ↑K Okt 10, 2018 20:15Sain täna seal töökojas, kus uus pump pandi, ära käia, tahtsid ise üle vaadata/kuulata, ka neile tundus see hääl kahtlane ning pidi ülehomseks uue tellima.
Kui see pump rikkega on ja mul sõita vaja kas see mingitele muudele asjadele ohtlik pole, näiteks süütekasetile vms?