Saabi eelregistreerimine
tere, kas on arki-onudel mingi mõjuv alus, miks ma oma '88a 900-lt peaksin sinna tehase poolt paigaldatud esimesed udutuled ära koristama? teatavasti on onudel seal ette antud nõue, et udutuled peavad autol asuma max 400 välisküljest, kuid saabi insenerid on selle lahendanud veidi teisiti - nimelt asuvad need välisservast kaugemal, sest seal 400mm kohal on pukseerimisaasad tehasest külge saanud. juhin tähelepanu, et auto on 30a vana. igasugune info võib abiks olla, et ühe klassiku saaksin eestis registreeritud nii nagu see tehases on kokku pandud
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Registreerimisel lähtutakse ka sellest mis aasta masin on. Vanasti olid teised reeglid, aastatega on palju muudetud kuid tehasest paigaldatud tuled pole takistuseks.
Sai mingi aeg tagasi üks kastiauto arvele võetud millel puudusid allasõidu piirded ja külgmised gabariidid. Polnud probleemi kuna tollel ajal ei pidanud neid lisasid olema.
Sai mingi aeg tagasi üks kastiauto arvele võetud millel puudusid allasõidu piirded ja külgmised gabariidid. Polnud probleemi kuna tollel ajal ei pidanud neid lisasid olema.
käinud ja jauranud juba pool päeva eile kohapeal spetsialistidega ning täna juhtiveksperdi alar allastega. täna sain viking motorsist kinnituse, et auto on ehitatud soomes ja toodetud soome jaoks. kehtiv mnt büroo ettepanek on kruvida udutuled küljest või pagaldada need nõuetele vastavalt kuna tehasest paigaldatuna ei vasta need meie banaanivabariigi nõuetele. samas ei saa vanasõiduki staatust (kui auto saab 35.a vanaks) kui see ei vasta valmistaja komplektsusele...
Turvavööd kindlasti ei tohi ise panna autole kui tehases paigaldatud ei ole
Kiirelt guugeldades leidsin sellise dokumendi, äkki on mingit abi: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/11 ... _lisa1.pdf
See küll üsna vana määrus ja ma ei tea kas enam kehtib, aga need nõuded kehtivad alla 30-aasta vanustele sõidukitele.
Äkki annab vähemalt mingi suuna kust edasi lahendust otsida..
Kiirelt guugeldades leidsin sellise dokumendi, äkki on mingit abi: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/11 ... _lisa1.pdf
See küll üsna vana määrus ja ma ei tea kas enam kehtib, aga need nõuded kehtivad alla 30-aasta vanustele sõidukitele.
Äkki annab vähemalt mingi suuna kust edasi lahendust otsida..
See on kindlasti oluliselt lihtsam lahendus jah.. ja vahepeal on targem kasutada lihtsat lahendust isegi kui sa oled veendunud, et sul on õigus ka korrektsel viisil auto registreeritud saada..
- Mundujeevitž
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 153
- Liitunud: T Okt 03, 2017 12:24
- Asukoht: Siin see on, see SAABimäe
- Auto: 900NG on ka auto!
+ MY00 9-5 Aero
Korralikult närivad tähte need vennad ikka, vahest netis autogruppe sirvides sattunud ka ikka ulmelistele lugudele, kus mnt-ameti inspektori härrad lihtsalt n@:*%vad.
Kuid samas on samapalju jutte kus härrasi ei huvita kas masin sõitma hakates üldse koos püsib ja läheb ludinaga läbi.
Kuid samas on samapalju jutte kus härrasi ei huvita kas masin sõitma hakates üldse koos püsib ja läheb ludinaga läbi.
Väide, et toodetud Soome jaoks on küll huvitav. Kas on olemas ka Eesti jaoks toodetud variant. See mnt oma spetsialistidega on jaburus. Auto24 on foorumis isik nimega Mait Millert, võid ka tema käest küsida ja vastuse ka siia postidata.