9000 kliimaseade
No Vitali seal nurga taga garaažis ronib loomulikult kohe täitma. Oled sa kindel, et asi hoopis kliima gaasis on? Järsku hoopis see klapp mis reguleerib salongi puhutava sooja-külma õhu suhet, ei tööta. Miks ta ei tööta - mootor või hoovastik tuksis. Siit foorumist on analoogne viga vist läbi ka käinud (pead ei anna).
Kui otsida siis isegi täitmine 500 eest Tallinnas võimalik. Aga kui remonti vaja siis soovitaks Tln. VM, Antit või TroostAuto.Algselt postitas: kris
no tegelt pidasin silmas ükskõik kus linnas, äki on kuskil soodsam. Siin pakutakse ühes kohas 700 ( kontroll ja täitmine)

Aga siis proovi koha pealt leida mõni firma kellel mõõtmiseks vajalikud asjad olemas.Algselt postitas: kris
nu ega ma kindel polegi sestap tahakski kontrollida, kas gaas ja rõhk õige, siis hakkaks muud viga otsima

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kas kuum tähendab et puhub ainult õue +30 kraadist õhku või on õhk suisa veelgi kuumemaks köetud?
Kalibreerimine: vajutad korraga Auto ja parempoolseimat alumist nuppu korraga. Siis näed veakoodide arvu ja käiakse läbi kõik klappide äärmised asendid, st tulukesed liiguvad üles-alla ja tunned ka ise kuidas kord puhub eest ja siis ainult jalgadele jne.
Kalibreerimine: vajutad korraga Auto ja parempoolseimat alumist nuppu korraga. Siis näed veakoodide arvu ja käiakse läbi kõik klappide äärmised asendid, st tulukesed liiguvad üles-alla ja tunned ka ise kuidas kord puhub eest ja siis ainult jalgadele jne.
mulle tundub see õhk ika jube kuum mis sealt tuleb, tegin kalibr. kah ära , aga ei näidanud ta mulle midagi muud peale nulli. Akui algul auto käima panin siis hakas kohe kuuma puhuma peale kalib. läks nagu jahedamaks - sõitma ei viitsinud minna, eks ome näeb, kas päeval sõites puhub ika kuuma või mitte.

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Võiks ka vaadata kas kont ise mingilgi määral töötab: Kas pump tõmmatakse käima (käib klõps ja välimine ketas hakkab ringi käima), kas salongi poole suunduvatest torudest suurem üldse läheb jahedamaks, kui kõik on täiesti korras tekib kondents peale ja toru on ikka väga külm.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Pump võib ka korras olla aga ka katki. Veel: Siduri ketaste vaheline pilu on liiga suur ja elektromagnet ei jaksa pooli kokku tõmmata, ainet on süsteemis vähe (kuskil võib ka auk olla), kuivati on umbes, käivitub külmumiskaitse, jahutusradikas on paksult teesodi täis mis segab õhul jahutamist jne jne jne. Salongis olev klappide mehanism või neid liigutav mootor on katki või kinni kiilunud.
Selle vikingmotorsimehe manu olengi ma aastaid kundesid kliimaproblemidega saatnud;)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kus artikkel on? Äkki saab saata? Pole hetkel eriti linnas, aga loeks küll.Ja artikkel on siin
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
nojah .. pdf-i ei saand ma pisemaks teha.. küll aga saan üles riputada ja lingi teha... lugeda saab siit...