Plokikaane tihend?

Vasta
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#1

Lihtsalt, et olla oma diagnoosis kindlam. Mullid tühikäigul paisupaagis ja summutist pöördeid tõstes tulev valge lõhnatu toss viitab katkisele plokikaane tihendile?

2005 9-3 Aero
Viimati muutis chrismil, R Veebr 01, 2019 8:44, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1258
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#2

Õlikork plögane, tosool kahtlast värvi?
Kogenud Aeronaut. :drive:
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#3

Ei kumbagi. Tosool ilus punane, õli nagu ikka.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#4

Katsu kui kõvaks lõdvikud lähevad. Kui on ikka kõva nagu täis pumbatud jalgrattata rehv, siis on palju. Kui külma seisva mootoriga korra paisupaagi kork lahti ja uuesti kinni keerata, siis ei tohiks lõdvikud enne kõvemaks minna kui jahutusvedelik soojenema hakkab. Samuti peab eristama suitsu aurust. Aur paistab rohkem läbi ja pole nii paks kui suits. Auru tuleb praegu peaaegu igal autol.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#5

Seda auru tuli palju, ka sooja mootoriga. Ma lähen katsun korra voolikuid ja vaatan uuesti õlikorgi alla. Oletame, et pkt on terve, mis veel võib selliseid asju tekitada?
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#6

Voolikud olid külmalt pehmed. Tegin ühe 20km ringi, mulle ei tule enam paisupaaki, auru/tossu ka ei tule. Voolikud jäid pehmeks ka sooja mootoriga. Paisupaagilt õrnalt korki päästes mingit rõhku sealt ei väljunud. Mida kuradit? Võtan homme naise käest selle ära ja lähen ise tööle, eks paistab, kas lenab linnas õhku.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 866
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#7

Ei tea kuidas 9-3 aga 9-5tel on 3 l SAABil MY2002 - MY2006 paisupaagi kork uue vastu vahetatud kuna ala- ja üleröhuklapid ei toiminud nagu peab. Kui heitgaasid on pääsenud jahutusvedeliku sekka siis vähemalt Tallinnas Rock Garages Kadaka teel (ja vist ka teistes SAABidele spetsialiseerunud töökodades) see keemilise testiga määratav. Õunte ja arvamuste najal ennustamisest palju kasu pole. Odavam on asjatundjal lasta diagnostika teha.
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#8

I-Vaari kirjutas: N Jaan 31, 2019 23:31 Ei tea kuidas 9-3 aga 9-5tel on 3 l SAABil MY2002 - MY2006 paisupaagi kork uue vastu vahetatud kuna ala- ja üleröhuklapid ei toiminud nagu peab. Kui heitgaasid on pääsenud jahutusvedeliku sekka siis vähemalt Tallinnas Rock Garages Kadaka teel (ja vist ka teistes SAABidele spetsialiseerunud töökodades) see keemilise testiga määratav. Õunte ja arvamuste najal ennustamisest palju kasu pole. Odavam on asjatundjal lasta diagnostika teha.
Jep. Juutuub andis sama lahenduse mingi vedelikuga seda näha. Tuleb minna testima.
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1054
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#9

chrismil kirjutas: N Jaan 31, 2019 20:46 ... valge lõhnatu toss...?
2005 9-3 Aero
Minu meelest vähemalt selle B207R mootori puhul see valge toss jaheda ilmaga ei näita midagi... mullidega paisupaagis on muidugi teine teema.
Mu enda 9-3 Aero on jahedama ilmaga seda valget auru üsna palju välja ajanud kogu minu käes oldud aja (5+ aastat) ning pole ei jahutusvedeliku kadu ega ka survet süsteemis. Tundub et ECU poolt antakse külmana sellist segu peale, mis suht intensiivset auru tekitab, teistel omatud autodel pole nii tugevat valget auru jaheda ilmaga täheldanud. Algul ehmatas ära kui vaatasin et külmaga foori taga minu auto justkui kõige enam tossab ja hakkasin ka otsima plokikaane tihendi leket.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Vasta