On plaanis lähimatel nädalatel endale soetada auto. Silma on hakanud saab, mis mulle kerelt ja sisemuselt meeldib.
Silm on jäänud kahe saabi peale:
Saab 9-5 2.3 R4
Saab 9-5 2.3 98. aasta väljalase
Sooviks teada, kas tegu on heade ja kvaliteetsete masinatega? Mida ma peaksin silmas pidama, kui ma neid kahte masinat ostaksin?
Kas need saabid sobivad pereautoks?
Ega ei oskagi rohkem küsimusi välja tuua.
Kui saaksite mind juhendada, soovitusi ja näpunäiteid jagada, oleksin väga tänulik.
Tänan
Saabi ostmisel abi vaja.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
kas turbo või ilma see mängib suurt rolli
headust ja kvaliteeti jagub rohkesti
üldiselt loe alguses foorumit põhjalikult ,siin on 9-5 teemat lahatud oi kui palju, alles paar teemat tagasi oli juttu.
headust ja kvaliteeti jagub rohkesti
üldiselt loe alguses foorumit põhjalikult ,siin on 9-5 teemat lahatud oi kui palju, alles paar teemat tagasi oli juttu.
Algselt postitas: vulkanus
kas turbo või ilma see mängib suurt rolli
headust ja kvaliteeti jagub rohkesti
üldiselt loe alguses foorumit põhjalikult ,siin on 9-5 teemat lahatud oi kui palju, alles paar teemat tagasi oli juttu.
Turbota on 9-5 ainult siis, kui turbo on katki

Viimane pole paraku üldsegi võimatu nähtus, loe nt: Saabi mootorite disainivigadest
Mugav ja mõnus on Saab kindlasti, aga neil ka peoga tüüpvigu, lisaks mootorimurele võiks märksõnaks olla nt SID, tulekojamehed jne. Otsing abiks.
EDIT: Thnx Cyber, teine link pidi olema muidugi sinna:
9-5 mootorid (uuesti)
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Antud juhul pole mingit vahet..Algselt postitas: HHH
Silm on jäänud kahe saabi peale:
Saab 9-5 2.3 R4
Saab 9-5 2.3 98. aasta väljalase

Pisut teemast välja, kas keegi viitsiks täita üks pioneeriülesanne ja koguda kokku need 9-5 tüüpvead? Paneks Ostuabi juurde sticky topicuks. Sama võiks teha ka teiste mudelite puhul...
Huvi osta oleks neil kahel autol:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas kuidagi on võimalik kindlaks teha neid autosi ostes, et tegu on korras ja kvaliteetse autoga?
Autot ei plaani osta jõhkraks sõiduks, kuna kasutama hakkavad seda ema ja isa alguses, kuna endal pole veel lubasidki.
Kui ostan auto praegu, siis alles mingi nelja aasta pärast ostan uue.
Millised ohud varitsevad saabi mootorit?
Kumb nendest autodest on parem:
Saab 9-5 2.3 R4
Saab 9-5 2.3
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kas kuidagi on võimalik kindlaks teha neid autosi ostes, et tegu on korras ja kvaliteetse autoga?
Autot ei plaani osta jõhkraks sõiduks, kuna kasutama hakkavad seda ema ja isa alguses, kuna endal pole veel lubasidki.

Kui ostan auto praegu, siis alles mingi nelja aasta pärast ostan uue.
Millised ohud varitsevad saabi mootorit?
Kumb nendest autodest on parem:
Saab 9-5 2.3 R4
Saab 9-5 2.3
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sa ikka lugesid, mis ma sulle kirjutasin just eelmises postituses..? Mõlemad on R4 ... "Rida 4" SAABi 2 ja 2.3 liitrised on kõik rida 4 mootorid, 3 liitrine on v6.Algselt postitas: HHH
Kumb nendest autodest on parem:
Saab 9-5 2.3 R4
Saab 9-5 2.3
Ohud mootoris... Tan tõis sulle paar linki (küll täpselt samasse teemasse), loe sealt. Põhimure on seal välja toodud. LOE! Kõike ei saa ju ette nämmutada ometi!
Konktreetsete isendite puhul vähemalt piltidel tundub see teine kenam. Keegi just küsis paar teemat tagasi sama auto kohta.
PS: lingid tegin ka korda, abiks on lugeda seda mis üleval "Abi" lingi taga peitub, eriti seda osa kus on "Mis on BBKood"
mõlemad vist LPT masinad - müügikuulutustes puuduvad märked kilowattide ja Turbo kohta. Enne ostu tari masinad mõnda Saabiga tegelevasse töökotta, et kindlaks teha olulisemate sõlmede seisukord, muidu ei jõua pärast ära kiruda.
ja kui sul just tungivat vajadust Saabi ostu järele pole, siis võta parem mõni 90' lõpu 500 seeria suurema mootoriga baierlane, saad hea auto, mis ka sõidab ilma et kogu aeg oleks vaja õli juurde valada, näiteks!! 
NO OFFENCE saabi sõbrad.

NO OFFENCE saabi sõbrad.
Algselt postitas: smargus
ja kui sul just tungivat vajadust Saabi ostu järele pole, siis võta parem mõni 90' lõpu 500 seeria suurema mootoriga baierlane, saad hea auto, mis ka sõidab ilma et kogu aeg oleks vaja õli juurde valada, näiteks!!
NO OFFENCE saabi sõbrad.
Erand kinnitab reeglit, sõbra selle sajandi alguse 5ne baierlane ampsab aastas 50-60 keek remondile.. Õlikulust pole küll kuulnud, tõsi. Mis iseendast ei tähenda, et pemu oleks halb auto..
Lihtsalt paari eksemplari järgi ei saa hästi üldistusi teha, kuigi me kõik ilmselt aegajalt oma autoga tülis

Algselt postitas: smargus
ja kui sul just tungivat vajadust Saabi ostu järele pole, siis võta parem mõni 90' lõpu 500 seeria suurema mootoriga baierlane, saad hea auto, mis ka sõidab ilma et kogu aeg oleks vaja õli juurde valada, näiteks!!
NO OFFENCE saabi sõbrad.
Niimoodi sõites saad varsti katalüsaatorist ka lahti.
Aga ovaalseid kolbe/hülsse olen teistelgi autodel näinud, see pole mitte ainult Saabi viga.
Üks idee tekkis seoses sellega, kui hakkad mootoriremonti tegema. Kas oled mõelnud äkki proovida viimase tonnise plokki, vänta ja kolbe kasutada? Trionicu jutu järgi saab sellest suhteliselt pommikindla mootori.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Ma olen sellele mõelnud, isegi juba svenssoni romulatega suhelnud sel teemal. vaja veel herr T. isiklikult sellele lainele moosida. Rootsis on paar kobedat Aero modra, kust saaks juppe.
Ja mis puutub katti, siis Trionic on juba selles suht kindel, et kat on pees. Kui aus olla, siis mul suht savi, las raisk joob õli. Ma teen ta lõpuks korda niiehknii muud moodi ei pääse

Ja mis puutub katti, siis Trionic on juba selles suht kindel, et kat on pees. Kui aus olla, siis mul suht savi, las raisk joob õli. Ma teen ta lõpuks korda niiehknii muud moodi ei pääse


Algselt postitas: smargus
Ma olen sellele mõelnud, isegi juba svenssoni romulatega suhelnud sel teemal. vaja veel herr T. isiklikult sellele lainele moosida. Rootsis on paar kobedat Aero modra, kust saaks juppe.
Ja mis puutub katti, siis Trionic on juba selles suht kindel, et kat on pees. Kui aus olla, siis mul suht savi, las raisk joob õli. Ma teen ta lõpuks korda niiehknii muud moodi ei pääse![]()
![]()
Teeme siis juba 2 tk korraga, kui tonnise plokkide peale läheb. Äkki saab Rootsi romulatest modrasid hulgi odavamalt?;)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]