Mõninga lugemise peale olen aru saanud et Saabi puhul peaks siis tegu olema üpris turvalise ja vastupidava autoga. Ning vaatasin ise järgnevat isendit
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... &id=159933
Kuigi vaadates üldist hinnataset on auto tunduvalt kallim. Aga küsiks siis, et kui vastupidav on Saab 900 aastatest ~95 ning kas on olemas ka nendest diisli varianti? Nägin kuskil foorumis pakkumist küll kus oli 900 diisel aga auto24 otsingus küll ükski sõelale ei jäänud. Samuti, kui ökonoomne selline la 2.0 96kw on reaalselt?
Saab 900 ostuabi vaja
Ehhee, see on see pornotuuning, mis korra küberi poolt ka naljanurgast läbi jooksis. Link ka tervele kuulutusele
Ju siis jäi auto praegusele tjuuniale "väikseks" ning eks ta enda töö ja vaeva (loe: pedereerimise) eest tahab ka natuke rohkem raha saada, kuna tema auto pole ju enam tavaline masin vaid "tjuunitud".
Üldiselt - saabikute kogukond vaatab väga viltu selliste masinate peale, nagu sa mu toonistki aru saad.
EDIT: Mootor on tal NG900 omadest kõige lahjem 2.0L vabalthingav, "stockina" bensukulu pärast ei tasu muretseda; küll ei oska praeguse seisukorra kohta midagi öelda, kapotialusest pilte pole ja mine tea mis "tjuunimisüllatused" seal veel võivad olla.
terv, teager
Ju siis jäi auto praegusele tjuuniale "väikseks" ning eks ta enda töö ja vaeva (loe: pedereerimise) eest tahab ka natuke rohkem raha saada, kuna tema auto pole ju enam tavaline masin vaid "tjuunitud".
Üldiselt - saabikute kogukond vaatab väga viltu selliste masinate peale, nagu sa mu toonistki aru saad.
EDIT: Mootor on tal NG900 omadest kõige lahjem 2.0L vabalthingav, "stockina" bensukulu pärast ei tasu muretseda; küll ei oska praeguse seisukorra kohta midagi öelda, kapotialusest pilte pole ja mine tea mis "tjuunimisüllatused" seal veel võivad olla.
terv, teager
Ok mõistan
Aga kui rääkida üldisest sellise mudeli vastupidavusest et mis siis rahva arvamus oleks? Ning samuti "bensukulu pärast pole vaja muretseda" et ehk keegi äkki teab mingeid numbreid näiteks tuua. Ning kindlasti ka mis väärtusega on saabi diislid ning kui ökonoomsed need on.

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
96 kw maanteel 6,6...6,8
136 kw maantel ca 7,8
hinnad koos kliimaga
yldiseks keskmiseks +1 L.
136 kw maantel ca 7,8
hinnad koos kliimaga
yldiseks keskmiseks +1 L.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Pisut hiljem on siis aastast 98. Diisli soetamiseks tuleb ka mõnikümmend tuhat krooni raha juurde panna (võrreldes esimeses postis toodud kuulutusega) ning selle heasse korda saamiseks veel n+1 tuhat krooni hakkama panna. Viide mõnele müügisolevale traktorsaabile:Algselt postitas: Cyber
95 aastal veel diislit polnud, 900 kapoti alla seda üldse ei pandud. See lisandus pisut hiljem 9-3 külge.
Auto24.ee
Hydra.ee
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
NG900 ja ostmine tänapäeval ei ole eriti mõistlik tegu kuna tolle hind, langeb meeletult iga aasta kui siis 97 aasta ehk viimane kui tahad paari aasta pärast veel mingit hinda kätte saada
Teine lugu on OG 900 mille hind seisab ja pigem tõuseb olenevalt mudelist kuid nõuab rohkem fanatismi ja vaba aega.
9000 on puhtalt turbofriigi auto kuid loomulikult väga hea auto.
kui vähegi kasuliku ostu poole püüelda siis vaata 9-3 või 9-5 te siis hävid vähem
Teine lugu on OG 900 mille hind seisab ja pigem tõuseb olenevalt mudelist kuid nõuab rohkem fanatismi ja vaba aega.
9000 on puhtalt turbofriigi auto kuid loomulikult väga hea auto.
kui vähegi kasuliku ostu poole püüelda siis vaata 9-3 või 9-5 te siis hävid vähem
Algselt postitas: vulkanus
NG900 ja ostmine tänapäeval ei ole eriti mõistlik tegu kuna tolle hind, langeb meeletult iga aasta kui siis 97 aasta ehk viimane kui tahad paari aasta pärast veel mingit hinda kätte saada
Teine lugu on OG 900 mille hind seisab ja pigem tõuseb olenevalt mudelist kuid nõuab rohkem fanatismi ja vaba aega.
9000 on puhtalt turbofriigi auto kuid loomulikult väga hea auto.
kui vähegi kasuliku ostu poole püüelda siis vaata 9-3 või 9-5 te siis hävid vähem
Siinkohal vaidleks vastu. Üldine loogika on ikka see, et mida uuem auto, seda rohkem tema ostu - müügi hinnavahes hävid. Suhtarvud on üks asi, aga kui su 9-3 või 9-5 hind paari aastaga 50-60 keekhinda kaotab, siis 900 NG ei saa kuidagi nii palju langeda, sest ta ostes niipalju ei maksnudki. Ja autot, kui see pole just midagi vana ja klassikalist, ei maksa küll investeeringuna võtta.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Kui veidi vaielda siis näiteks aasta jooksul pole 9-5 ja 9-3 hind märgatavalt langenud kui on siis rohkem 9-3 kuna keretüüp on tootmisest maas kuid 9-5 on visuaalselt ikka endine ja eks see määrab ka hinnalanguse samas milliseid hüppeid on teinud 900 ja tonnine kus eelmise aasta kevadel võis leida eesti turult veel niimõnegi 100 000 ja pluss isendi vaadake hetkeolukorda hind langend pea 50000
loomulikult ei täägi ma autodelt mis ei maksa pea midagi aga neile tuleb jällegi nii mõndagi sisse investeeridaja mitte vähe.
loomulikult ei täägi ma autodelt mis ei maksa pea midagi aga neile tuleb jällegi nii mõndagi sisse investeeridaja mitte vähe.
Tore vaadata, et mõni vend nii koleda auto natukenegi ilusamaks teeb...
Kui hinnaklass jääb sinn 50 000-60 000 kanti, siis ikka 9000 sedaan turbo mootoriga. Turboga mootoril on rohkem võimu ja kui oskad sõita siis võtab vähem kütet.
Kui hinnaklass jääb sinn 50 000-60 000 kanti, siis ikka 9000 sedaan turbo mootoriga. Turboga mootoril on rohkem võimu ja kui oskad sõita siis võtab vähem kütet.
Algselt postitas: haan
Tore vaadata, et mõni vend nii koleda auto natukenegi ilusamaks teeb...
See on nüüd küll iroonia vist

Iga auto kulub ja väärtus langeb paratamatult. Saab alla 2l mootoreid pole pea üldse teinud, ehk siis bensiinikulu üliöko ei saa kuidagi olla.... ja no eks on veel mustmiljon tegurit, nagu masina tehniline seisukord, regulaarne hooldamine, sõidustiil....jne jne, mis kõik kulusid mõjutavad.
Nagu ikka, mudeli viimaste tootmisaastate isendid on täiuslikumad kui esimesed. Selle raha eest ma võtaks samuti 97 aasta 9000 näiteks...või 90' alguse klassiku ja ülejäänud raha eest viiks masina perfektsesse konditsiooni

Turvaline ja mugav on Saab igaljuhul
Sain proovida eelmine nädal natuke 9000 2,3T aastast 96 ja ütleks et mulle tundus selle juhitavus natuke vedelam kui 900NG. Võib olla on asi lihtsalt suuremas autos või pikemas telgede vahes, aga millegipärast tundus mu enda autoga, millel pole just esimeses nooruses amordid, kuidagi täpsemalt ja kiiremalt reageerivat. Minekut oli muidugi toredalt ja samas oli nagu pisut vähem tunda seda rapsimist rooliga, kui kiirendada.
See stangede tuunimine, mis seal kuulutuses on tehtud lihtsalt oskamatute inimeste poolt ja tunudb, et lihtsalt kokkuhoidlikult ka (kui mitte, et ise tehtud). Ega see siis autot seepärast halvemakss ei tee. Ma usun, et need stangede "lisad" käivad küljest ära ka ja siis jälle stock välimus. Eks ta ole maitse asi rohkem.
See stangede tuunimine, mis seal kuulutuses on tehtud lihtsalt oskamatute inimeste poolt ja tunudb, et lihtsalt kokkuhoidlikult ka (kui mitte, et ise tehtud). Ega see siis autot seepärast halvemakss ei tee. Ma usun, et need stangede "lisad" käivad küljest ära ka ja siis jälle stock välimus. Eks ta ole maitse asi rohkem.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
arvata on et need amordid ka tonnisel kõige paremad ei olnud või midagi muud lahti kuna tonnisel on ikka suure masina kohta väga täpne ja hea juhitavus
eks kaalul on ka oma roll mängida
eks kaalul on ka oma roll mängida