Saab 900i 3d 1993 SaabuSaabu14jr
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Hea töö! Kaua tehtud kaunikene
Kokkupanek edeneb.
20190305_173310 by Hans Baar, on Flickr
20190307_175544 by Hans Baar, on Flickr
Trionic 5 juhtmestik on ka valmis, üllatavalt lihtne oli lõpuks kui sai leitud õige juhtmeskeem. Kasutusel siis rootsis meisterdatud hooratas millel sälgud sisse freesitud. Maksma lâks 50 eur plus transporditasu edasi-tagasi ca 30 eur.
Ng900 juhtmestikku sai pikendatud niipalju et aju istuks klassiku originaal asukohta, kuid veidike teist teed pidi veetud.Releed said paigutatud absi releekarpi, absi sellel autol pole ega tule ka. 20190314_131124 by Hans Baar, on Flickr
Enamus auto poldid ja kronsad said happevannis leotust ja siis uue tsingikihi.
20190527_125902 by Hans Baar, on Flickr
20190527_125854 by Hans Baar, on Flickr
Ja üks pilt pooleldi valmis autost.
Praeguseks olen mòotori pilbasteks kiskunud ja kôik detailid puhtaks pesnud vanast ôlist ning alu detailid said kóik hôbedase vârvikihi peale. Hetkel ootan kolviróngaid mille ooteaeg oli kuu aega...kui mootor koos siis saab hakata värvkatet korrastama ja ehk isegi jóuab enne youngtimer campi tonnise nahk tagumise pingi sisse aretada... klassiku originaali leida selles toonis on olnud lootusetu sellest ajast alates kui leidsin endale ideaalsed esiistmed. Plaanis on ka tonnise elektri istmed kûlge panna ja neile klappimis süsteem külge aretada, kuid selle kohapealt veel môtlen, et kas tasub...
Edit: äkki keegi teab kedagi kellel vóiks leiduda ühte tonnise tagumist piduriplekki, hädasti oleks vaja
20190305_173310 by Hans Baar, on Flickr
20190307_175544 by Hans Baar, on Flickr
Trionic 5 juhtmestik on ka valmis, üllatavalt lihtne oli lõpuks kui sai leitud õige juhtmeskeem. Kasutusel siis rootsis meisterdatud hooratas millel sälgud sisse freesitud. Maksma lâks 50 eur plus transporditasu edasi-tagasi ca 30 eur.
Ng900 juhtmestikku sai pikendatud niipalju et aju istuks klassiku originaal asukohta, kuid veidike teist teed pidi veetud.Releed said paigutatud absi releekarpi, absi sellel autol pole ega tule ka. 20190314_131124 by Hans Baar, on Flickr
Enamus auto poldid ja kronsad said happevannis leotust ja siis uue tsingikihi.
20190527_125902 by Hans Baar, on Flickr
20190527_125854 by Hans Baar, on Flickr
Ja üks pilt pooleldi valmis autost.
Praeguseks olen mòotori pilbasteks kiskunud ja kôik detailid puhtaks pesnud vanast ôlist ning alu detailid said kóik hôbedase vârvikihi peale. Hetkel ootan kolviróngaid mille ooteaeg oli kuu aega...kui mootor koos siis saab hakata värvkatet korrastama ja ehk isegi jóuab enne youngtimer campi tonnise nahk tagumise pingi sisse aretada... klassiku originaali leida selles toonis on olnud lootusetu sellest ajast alates kui leidsin endale ideaalsed esiistmed. Plaanis on ka tonnise elektri istmed kûlge panna ja neile klappimis süsteem külge aretada, kuid selle kohapealt veel môtlen, et kas tasub...
Edit: äkki keegi teab kedagi kellel vóiks leiduda ühte tonnise tagumist piduriplekki, hädasti oleks vaja
- LPT
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 870
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
- Asukoht: Tallinn
- Auto: OG9-5, NG9-3
Siit saad, hirmsa raha eest piduripleki: http://skandix.de/de/fahrzeug-teile/bre ... d/1029152/
Samas ma olen mõelnud juba ammu, et keegi võiks CNC pingis selle stantsi teha ja neid plekke eBays müüma hakata...
Samas ma olen mõelnud juba ammu, et keegi võiks CNC pingis selle stantsi teha ja neid plekke eBays müüma hakata...
Tubli töö!
Mul on klassiku powerflex puksid üle mis käivad genekale powerflex koodidega PFF66-431 ja PFF-432 ehk oled huvitatud?
https://www.powerflex.co.uk/products/90 ... 428/1.html
Kirjuta PM kui soovid.
Peeter
Mul on klassiku powerflex puksid üle mis käivad genekale powerflex koodidega PFF66-431 ja PFF-432 ehk oled huvitatud?
https://www.powerflex.co.uk/products/90 ... 428/1.html
Kirjuta PM kui soovid.
Peeter
PP
Ma võin vaadata, mis mul seal tonnise all on. Tutikad pidurisadulad läksid sellele auotle mingi hetk alla, ma ei mäleta arvete pealt, kas ka piduriplekid. Aga ma siin kuu aja jooksul lammutan enda tonnise aatomiteks niikuinii, võin sulle eraldada, kui on veel viisakas konditsioonis.
Mõtlesin, et kui juba kóige muuga üle pingutan siis annan mootori detailidele veidikene ühtlasema välimuse.
20190612_200208 by Hans Baar, on Flickr
20190612_200002 by Hans Baar, on Flickr
Avasin ka veidikene käigukasti, et teha õlivahetus ja eemaldada õlilekkeid. Avastasin, et kettülekande kolmest ketist oli alles ainult kaks. Keskmine kett vedeles korpuse póhjas. Õnneks on riiulis varukast + üks väikse läbisõiduga kast millel 1 ja teise káigu lülitusega tekkis probleem. Mingi aja jooksul tahaks ühe hea kasti ka valmis ehitada.
Piduriplekiga on ikka kurvad lood. Üks korralik riiulis ainult
20190612_200208 by Hans Baar, on Flickr
20190612_200002 by Hans Baar, on Flickr
Avasin ka veidikene käigukasti, et teha õlivahetus ja eemaldada õlilekkeid. Avastasin, et kettülekande kolmest ketist oli alles ainult kaks. Keskmine kett vedeles korpuse póhjas. Õnneks on riiulis varukast + üks väikse läbisõiduga kast millel 1 ja teise káigu lülitusega tekkis probleem. Mingi aja jooksul tahaks ühe hea kasti ka valmis ehitada.
Piduriplekiga on ikka kurvad lood. Üks korralik riiulis ainult
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Varsti võin sulle teha ühe piduri"pleki"
Kas alumiiniumdetailid lasid pritsida?
Kas alumiiniumdetailid lasid pritsida?
Nüüdseks siis masin juba kuu aega ringi vuranud meie teedel, kuid tegemistel veel lõppu pole.
Mootori ruumiga jäin tãitsa rahule.
20190703_204615 by Hans Baar, on Flickr
Salongi sai aretatud tonnise nahkistmed ja tonnise esimesed elektrilised istmed. Kahest raamist sai meisterdatud üks, et seljatuge saaks ikka ette ka klappida.
20190717_124302 by Hans Baar, on Flickr
20190712_183120 by Hans Baar, on Flickr
20190714_170830 by Hans Baar, on Flickr
Tagumise istme nahk oli algselt koledasti kortsus, kuid lõpuks sai siledamaks.
20190717_210349 by Hans Baar, on Flickr
Said ka 16 aero veljerandid üle poleeritud
20190726_161054 by Hans Baar, on Flickr
Sattus parklas noorema venna kõrvale
20190710_202212 by Hans Baar, on Flickr
20190710_202157 by Hans Baar, on Flickr
Hetkel on pooleli audio süsteemi aretus, 9-5 harman kardon helisüsteem koos tonnise maki ja parrot handsfreega. Mõtlen kuidas aretada uksekõlareid, supakale juba koht leitud ja helivõimendile ka, kuid ilma ustekõlariteta on heli veidike niru.
Mootori ruumiga jäin tãitsa rahule.
20190703_204615 by Hans Baar, on Flickr
Salongi sai aretatud tonnise nahkistmed ja tonnise esimesed elektrilised istmed. Kahest raamist sai meisterdatud üks, et seljatuge saaks ikka ette ka klappida.
20190717_124302 by Hans Baar, on Flickr
20190712_183120 by Hans Baar, on Flickr
20190714_170830 by Hans Baar, on Flickr
Tagumise istme nahk oli algselt koledasti kortsus, kuid lõpuks sai siledamaks.
20190717_210349 by Hans Baar, on Flickr
Said ka 16 aero veljerandid üle poleeritud
20190726_161054 by Hans Baar, on Flickr
Sattus parklas noorema venna kõrvale
20190710_202212 by Hans Baar, on Flickr
20190710_202157 by Hans Baar, on Flickr
Hetkel on pooleli audio süsteemi aretus, 9-5 harman kardon helisüsteem koos tonnise maki ja parrot handsfreega. Mõtlen kuidas aretada uksekõlareid, supakale juba koht leitud ja helivõimendile ka, kuid ilma ustekõlariteta on heli veidike niru.
Suve jooksul sai vedrustust ohtralt timmitud, et saaks meeldiv, kuid lõpuks tõdesin fakti, et ei ole võimalik nii madala autoga isegi mööda maanteed sõita, ilma et põhi vastu ei käiks. Sai tellitud veidikene kõrgem ja veidkene pehmem, kuid siiski tehase maasturi olekust kõvasti madalam, lesjöforsi madaldussari. Olen saanud erinevatel klassikutel seda katsetada ja üpris mugav on. Praeguste vedrudega on masin kurvis täielik kart, kuid tahaks põhja ikka terveks jätta.
vahepeal toimus ka väike käigukasti rike:
20190822_113843 by Hans Baar, on Flickr
üks kolmest ketist lendas 110ne pealt pooleks ja kukkus korpuse põhja. ajutine kast sai alla paigaldatud
Hetke välimus on autol selline.
20190811_200919 by Hans Baar, on Flickr
20190811_200907 by Hans Baar, on Flickr
20190811_200823 by Hans Baar, on Flickr
Mõned netist pätsatud pildid youngtimer campist mis toimus 27ndal juulil.
youngtimer-camp-24-of-90 by Hans Baar, on Flickr
64316433_2633021683429915_2333906454374776832_o by Hans Baar, on Flickr
Ja septembri lõpus toimunud Tartu Motoshowlt
20190929_113658 by Hans Baar, on Flickr
20190929_113638 by Hans Baar, on Flickr
Järgneva suve plaanid oleks saada esituled uued, vedrustus paika ja lõpuks uksed normaalselt sulguma, regulli palju tahad aga absoluutselt paika ei saa ning käivad nagu lauda uksed. ühelgi klassikul pole olnud sellist jamamist.. Elektri aknad ootavad ka paigaldamist kui suudaks leida õige tooniga uksepolstrit millel keskel riidest osa, kuid see tundub lähiriikides täiesti ulme asi olevat.
vahepeal toimus ka väike käigukasti rike:
20190822_113843 by Hans Baar, on Flickr
üks kolmest ketist lendas 110ne pealt pooleks ja kukkus korpuse põhja. ajutine kast sai alla paigaldatud
Hetke välimus on autol selline.
20190811_200919 by Hans Baar, on Flickr
20190811_200907 by Hans Baar, on Flickr
20190811_200823 by Hans Baar, on Flickr
Mõned netist pätsatud pildid youngtimer campist mis toimus 27ndal juulil.
youngtimer-camp-24-of-90 by Hans Baar, on Flickr
64316433_2633021683429915_2333906454374776832_o by Hans Baar, on Flickr
Ja septembri lõpus toimunud Tartu Motoshowlt
20190929_113658 by Hans Baar, on Flickr
20190929_113638 by Hans Baar, on Flickr
Järgneva suve plaanid oleks saada esituled uued, vedrustus paika ja lõpuks uksed normaalselt sulguma, regulli palju tahad aga absoluutselt paika ei saa ning käivad nagu lauda uksed. ühelgi klassikul pole olnud sellist jamamist.. Elektri aknad ootavad ka paigaldamist kui suudaks leida õige tooniga uksepolstrit millel keskel riidest osa, kuid see tundub lähiriikides täiesti ulme asi olevat.
Saatsime Andreasega kulunud uksehinged taastamisse. Meil ka laudauksed, aga regullima pole mõtet enne hakata, kui hinged korras. Jagame kogemust, kui kätte saame. Ja uusi esitulesid on veel kuskil netipoest saada, originaalid lausa.
Kõrvalistuja ülemise hinge hankisin tutika oriost. Ca 20 euri maksis. Alumine sai pandud korralik kasutatud ja juhi omad on mul head. Ausalt öeldes asi pole enam regullis. Doonorautol on uks jumala suvalt ette pandud ja käib palju paremini. Andrease uks käis ka viisakamalt kui mul. Lukusüsteemides on üks viga, kuid ilma lukuta on tunne nagu tihend oleks liiga paks.
Teen kliendi autoga ja enda autoga võrdlus video millalgi.
Esitulesid pakub õnneks klokkerholm ja proparts, mul pole vahet kas originaalid või ei, peaasi, et viisakas oleks
Teen kliendi autoga ja enda autoga võrdlus video millalgi.
Esitulesid pakub õnneks klokkerholm ja proparts, mul pole vahet kas originaalid või ei, peaasi, et viisakas oleks
Aerosool spray "aluminium" tooniga. Pärast lakkisin matt lakiga üle. Tehasest oli valge tsinkplekk. Taastamise käigus soovitan selle eemaldada ja needid asendada poltidega. Selle pleki alla koguneb ka tihti roostet.
Põhi on valge ja koopad ka. Tehase mastiks oli kerevärviga kaetud. Sellepeal oli lisa bituumen mis tegi musta välimuse. Originaalis on põhjamastiks klassikutel kerega sama tooni.
Ma ausalt öeldes panin selle toote valikuga veidi pange. Põhi sai haljaks lastud, kõik vana mastiks sai maha nühitud(hea oli, et sai sest sealt alt tuli hunnikus roostealgeid välja) esimene läks happekrunt, täitekrunt ja 2 kihti värvi. Sellel sai lastud kuivada, värb kergelt karestatud ja siis sct firms kivikaitse/mastiks. Selle viimase etapi asemel nüüd muidugi valiks mingi parema toote. Bardahlil oli pühjamastiks mis jäi väga sarnane originaal kattele(võib ka otsida originaal marki mastiksit, terosoni toode oli, kuid täpset marki ei mäleta)
Sct põhjamastiks klappis kerevärviga ideaalselt, ehk siis ei hakanud seda üle värvima.
Kumagi tulevikus plaanin selle põhjamastiksi osa ikkagi üle teha...
Praegu plaanis korralik käigukast kokku ehitada ja t5 bugid välja juurida.